728 x 90

جان کربی: دولت بایدن در حال بررسی گزینه‌های دیگری برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌یی است

جان کربی
جان کربی

خبرگزاری فاکس۱۷ آنلاین در تاریخ شنبه ۲۶فروردین، در یک گزارش خبری نوشت که جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ‌سفید اعلام کرد که دیپلماسی بر سر تسلیحات هسته‌یی با ایران دیگر گزینه‌یی نیست و دولت بایدن در حال بررسی گزینه‌های دیگری برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌یی است. او افزود که بررسی گزینه‌های دیگر، به‌منظور اطمینان حاصل کردن از این‌که رژیم ایران هرگز به سلاح هسته‌یی دست پیدا نکند، انجام می‌شود.

کربی تأکید کرد که در حال حاضر، دیپلماسی امکان‌پذیر نیست و این به این معنی است که راه‌حل دیپلماتیک برای دستیابی به این هدف، روی میز نیست. وی ادامه داد که رژیم ایران با فعالیت‌هایی که در حال حاضر در منطقه انجام می‌دهد، شامل حمایت از روسیه و اوکراین با ارسال پهپادها، کشتن و وحشیانه مردم خود که معترض هستند، و سایر فعالیت‌های بی‌ثبات کننده، بیانگر این است که بازگشت دیپلماسی به توافق با ایران در دستور کار نیست.

این اظهارنظر پس از گزارشی از تایمز اسراییل است که در آن یاکوف آمیدرور، رئیس سابق شورای امنیت ملی اسراییل در دوره ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳، گفت که اسراییل باید برای جنگ با ایران بدون ایالات متحده آماده باشد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/89e742e2-3116-41e5-b378-2c5c68a75d80"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات