728 x 90

جان کربی: آمریکا رفتار منفی رژیم ایران را زیر نظر دارد

جان کربی
جان کربی

جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) اعلام کرد، آمریکا رفتار منفی رژیم ایران در زمینه تروریسم، تهدیدات موشکی و مین‌گذاری در آب‌های بین‌المللی منطقه و فراتر از آن را زیر نظر دارد.
العربیه روز جمعه ۲۱خرداد به‌نقل از جان کربی سخنگوی پنتاگون نوشت، لوید اوستن وزیر دفاع آمریکا به این اقدامات رژیم ایران چشم دوخته و آنها را زیر نظر دارد.
پیش‌تر وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه گفته بود، رژیم ایران به گروه‌های مسلح نیابتی خود کمک می‌کند و تلاش دارد از طریق تهدید همسایگان خود، ثبات خاورمیانه را به هم زند.
لوید آستین در ادامه گفته بود، رژیم ایران هم‌چنین توسعه برنامه‌های اتمی و موشکهای بالستیک خود را ادامه می‌دهد و خاطر نشان کرد که بخشی از بودجه صرف مواجهه با برنامه موشکی کشورهایی مانند رژیم ایران می‌شود.


شایان ذکر است که پنتاگون چند روز پیش نسبت به‌وقوع حملات از سوی رژیم ایران در اقیانوس اطلس همانند آنهایی که هم‌اکنون در منطقه خلیج رخ می‌دهد، هشدار داده بود.
این هشدارها بعد از آن مطرح می‌شود که پنتاگون به همراه سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سی آی ای) از رهگیری تعدادی قایق سریع مجهز به سلاح بر روی بزرگترین ناو رژیم ایران که عازم اقیانوس اطلس است خبر داده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/db5ed847-db70-41fc-a88c-946fd25fd30f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات