728 x 90

جان بولتون از نخست‌وزیر انگلستان خواست تشکیل ائتلاف جهانی علیه رژیم ایران را برعهده گیرد

جان بولتون
جان بولتون

جان بولتون مشاور امنیت ملی دولت پیشین آمریکا از نخست وزیر انگلستان درخواست کرد، رهبری ائتلافی جهانی برای واکنش به تروریسم جهانی رژیم ایران را برعهده بگیرد.
اکسپرس چاپ انگلستان روز چهارشنبه ۲۰مرداد نوشت: جان بولتون از بوریس جانسون ائتلافی درخواست کرد که ائتلافی از متحدان غربی شامل انگلستان، آمریکا، عربستان و اسراییل را رهبری کند، تا واکنش جدی به رژیم تندروی ایران شکل بگیرد.
جان بولتون در ادامه گفت: من از بوریس جانسون می‌خواهم رهبری یک واکنش بین‌المللی را برعهده بگیرد که شامل متحدان اروپایی و متحدینمان در خلیج‌فارس، یعنی عربستان و امارات، اسراییل را در یک جبهه‌ای مشترک علیه تهدید رژیم ایران گردهم آورد.
اکسپرس به‌نقل از جان بولتون نوشت: توافق هسته‌یی ۲۰۱۵ با رژیم ایران تا به‌حال به هیچ نتیجه قابل قبولی نرسیده، بنا بر این از تهدیدات رژیم ایران چیزی کم نکرده است. غرب باید کمربندش را محکم ببندد، مگر این‌که حاضر باشد، رشد برنامه هسته‌یی تسلیحاتی رژیم ایران و ادامه حمایت آن از تروریسم بین‌الملل را تحمل کند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ba299bb-042d-49ed-963b-958f0a717a88"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات