728 x 90

جان باختن بیش از ۱۷ هزار نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در سال گذشته؛ چه کسی مقصر است

تصادفات جاده ای
تصادفات جاده ای

در حالی‌که ارگانهای حکومتی پیاپی از جان باختن هموطنانمان به‌خاطر کیفیت پایین پراید خبر می‌دهند و مردم پراید را «گاری مرگ» نامیده‌اند، گلستانی، رئیس هیأت مدیرهٔ رژیم در انجمن سازندگان قطعات، با وقاحت به‌مردم گفت: «اگر پراید آدم‌کش است چرا آن را می‌خرید؟ چرا در بازار سیاه ۱۷۰میلیون تومان به‌فروش می‌رسد؟».

روزنامهٔ حکومتی اخبار صنعت، در جریان جدال باندی، در شمارهٔ امروز خود، پاسخ این کارگزار حکومتی را داد و نوشت: «پراید ۱۷۰ میلیونی نخریم، پس چه کنیم؟ خیلی‌ها همین پراید فکسنی را هم با هزار بدبختی می‌خرند!».

در همین حال وزیر صنعت رژیم هم اعتراف کرد: «۲۰۰ هزار میلیارد تومان رانت در صنعت خودرو وجود دارد» (روزنامه حکومتی اخبار صنعت-۲۷آذر).

خبرگزاری حکومتی انا هم قبلاً اعتراف کرده بود که در سال گذشته بیش از ۱۷هزار نفر بر اثر تصادف فوت کردند و در این راستا ناایمن بودن خودروهای داخلی یکی از علل اصلی آن است اما خودروسازان داخلی هم‌چنان بر تولید خودرویی مانند پراید اصرار دارند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dcf847d2-44e1-4fd7-8da2-106d0801be9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات