728 x 90

جامعه‌شناس حکومتی: امروز خرید اسلحه در جامعه زیاد شده است. این کارها برای چیست؟ برای این‌که منتظر فرصت هستند

خرید سلاح
خرید سلاح

امان‌الله قرایی مقدم، جامعه‌شناس حکومتی ضمن اعتراف به ورشکستگی اقتصادی و نابودی معیشت مردم در حاکمیت آخوندی گفت: امروز از ۶۰میلیون نفر صحبت می‌شود که زیر خط فقر هستند و به تأمین معیشت نیاز دارند. ۳۲میلیون زیر خط فقر مطلق هستند. برخی مردم ما امروز نه می‌توانند میوه بخرند و نه گوشت و نه تخم مرغ، و وضعیت بدتر خواهد شد.

وی در مورد این‌که تبعات فقری که ایجاد شده چه خواهد بود؟ گفت: تبعات فقر، طلاق و دزدی و جرم و خودفروشی و قتل و جرم و جنایت و آشوب و اعتراض است، این است که می‌بینیم ازدواج صورت نمی‌گیرد و طلاق افزایش دارد و خودفروشی و دزدی و قمه‌کشی و جنایت و خودکشی افزایش پیدا می‌کند.

با بیان این‌که بر اساس تجربه ایرانی می‌گویم. سه چهار سال بعد از انقلاب در مشهد در کوی طلاب که کوی فقیر نشینی زیر حرم بود و محله‌ای معروف زیر راه‌آهن است، شهرداری خانه‌ای را خراب کرد و مردم شروع به حمله کردند و به سمت خیابان امام خمینی آمدند و فروشگاه‌ها را غارت کردند و آمدند و علم گاز را ول کردند در بانک صادرات و تا استانداری رفتند. در تهران در اسلامشهر مشکلی پیدا شد و مردم تا پادگان اسلام شهر رفتند، همه این موارد تجربه است. این بار دیگر نمی‌شود گفت مال مردم مال مردم است و حق الناس است و چه و چه آنهمه قمه و شمشیر که در اخبار شبانگاهی تلویزیون نشان می‌دهد از کجا می‌آید؟ امروز خرید اسلحه در جامعه زیاد شده است. این کارها برای چیست؟ برای این‌که منتظر فرصت هستند (سایت حکومتی شفقنا۲۶آذر).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/647df344-9284-49ba-be30-cd875d75a323"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات