728 x 90

جامعه‌شناس حکومتی: تولید زنان و دختران کارتن خواب، نتیجه ندانم کاریها و ناکارآمدی حاکمان آن جامعه است

کارتن خوابی زنان در ایران
کارتن خوابی زنان در ایران

بدنبال اظهارنظر وقیحانه ‏زهرا شمس احسان، عضو شورای حکومتی شهر تهران، روز ۴شهریور که مدعی شده بوده کارتن‌خوابی یک نوع سبک زندگی است. امان‌الله قرایی مقدم، جامعه‌شناس گفت: تولید زنان و دختران کارتن خواب، نتیجه ندانم کاریها و ناکارآمدی حاکمان آن جامعه است. چون هیچ انسانی ولو اگر عقب مانده ذهنی هم باشد، به انتخاب خودش نمی‌رود کارتن خواب شود.

وی افزود: این خانم عضو شورای شهر معنی «سبک زندگی» را نمی‌داند، سبک زندگی، سبکی است که جامعه بر اساس ارزش‌ها و هنجارهای معمول که عوامل متعددی در بروز و ظهور آن در طول تاریخ، دخالت داشتند، به‌وجود آمده و معمول و نرمال است.

این‌که خانم عضو شورای شهر گفته کارتن‌خوابی و گورخوابی و... نوعی سبک زندگی است نشان می‌دهد که وی آدمی است که در زمینه برداشت اجتماعی از سبک زندگی کاملاً کم‌سواد است.

تولید زنان و دختران کارتن خواب، نتیجه ندانم‌کاریها و ناکارآمدی حاکمان آن جامعه است. چون هیچ انسانی ولو اگر عقب مانده ذهنی هم باشد، به انتخاب خودش نمی‌رود کارتن خواب شود.

این زنان و دختران هر لحظه در خطر تجاوز و آزار قرار دارند، چه کسی به‌قول آن خانم سراغ چنین «سبک زندگی» می‌رود؟ (تلگرام اصلاحات نیوز ۸شهریور)

خاطرنشان می‌شود این اظهارنظرهای وقیحانه کارگزاران حکومتی برای رفع و رجوع به خاک سیاه نشاندن میلیون‌ها ایرانی، نشانه سیاست ضدمردمی نهادینه شده در حاکمیت آخوندی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c786d9aa-b94d-446b-bb23-970d0bec7273"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات