728 x 90

تونلی به نام شورای نگهبان - گزارش خبری

شورای نگهبان ارتجاع
شورای نگهبان ارتجاع

پس از ۴۲سال حاکمیت آخوندها بر میهن‌مان ایران، قطعا که مشروعیتی برای آنها باقی نمانده و مردم ایران سالهاست شعبده‌های انتخاباتی آخوندها را طرد و تحریم می‌کنند. اما برای آشنایی با روند تعیین رئیس‌جمهور در نظام آخوندی با هم نگاهی می‌کنیم به فیلتر شورای نگهبان، فیلتری که همه پاسداران و غارتگران ثبت نام شده باید از آن عبور کنند.

 

اما ترکیب این شورا چگونه انتخاب می‌شود و اعضای آن کیستند؟

۶آخوند به‌عنوان فقیه که از سوی ولی‌فقیه نظام یعنی خامنه‌ای انتخاب می‌شوند به همراه ۶حقوقدان که توسط قوه قضاییه رژیم کاندید شده و توسط مجلس رژیم برگزیده می‌شوند.

بنابراین ۶عضو که منصوب خامنه‌ای هستند و ۶عضو دیگر هم توسط قضاییه خامنه‌ای که رئیس آن باز هم منصوب خامنه‌ای است انتخاب می‌شوند.

در واقع خامنه‌ای این ۱۲نفر را به‌عنوان اصلی‌ترین نقطه مهندسی انتخابات تعیین کرده است.

 

هم‌چنانکه در روزهای اخیر شنیدید شورای نگهبان ارتجاع، از ۵۹۲پاسدار و غارتگر ثبت نام شده تنها صلاحیت ۴۰تن را بررسی می‌کند. از میان ۴۰نفر هم حتماً تعدادی را رد صلاحیت کرده و افرادی که در مهندسی خامنه‌ای نقش ایفا می‌کنند تأیید خواهد کرد. با این شگرد خامنه‌ای در هر شعبدهٔ انتخابات تلاش می‌کند فرد مورد نظرش را به کرسی ریاست بنشاند.

 

ترکیب اعضای شورای نگهبان

یکی از جالب‌ترین قسمتهای سناریوی مهندسی خامنه‌ای به‌اصطلاح فقه‌های شورای نگهبان هستند که هر یک از دیگری گوی شقاوت و رذالت را ربوده‌اند. کافی‌ است مختصری درباره سوابق آنها مطالعه کنید:

 

 

آخوند احمد جنتی دبیر شورا:

آخوند احمد جنتی متولد ۱۳۰۵ یعنی حدود ۹۶سال سن دارد. وی از سال۱۳۵۹ از سوی خمینی دجال در این نهاد منصوب شده و تاکنون قریب به ۴دهه است که در این نهاد ضدمردمی عضویت داشته است.

مسئولیت‌های دیگر وی: رئیس مجلس خبرگان ارتجاع، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی است. وی به‌خصوص در سالهای اخیر یکی از اصلی‌ترین سران رژیم در اعمال قهر و سرکوب و سانسور در ایران بوده است.

آخوند جنتی در ۲۵مهر ۹۳ گفت: «… رفتار من به‌گونه‌یی نبود که موجبات نارضایتی رهبری را فراهم کند».

او در مورد فعالیتش در دادگاههای انقلاب و صدور احکام می‌گوید:

«… بنا شد ما برویم قاضی شویم و ما هم صفر کیلومتر بودیم. قضاوت نخوانده بودیم. بالاخره به ما گفتند که چاره‌ای نیست شما بروید اینجا و همین جا دادگاه تشکیل شد و این مجرمین را می‌آوردند آنجا محاکمه می‌کردند… بسیاری از افراد نیز نمی‌دانستند باید چه کنند. امثال من دوره‌یی ندیده بودیم… زمانی که ما در دادگاه انقلاب فعالیت می‌کردیم، بعضی را شک می‌کردیم که باید اعدام کنیم یا نه، امام (ره) می‌فرمودند در خصوص کسی که جرم او مسلم است نباید معطلش کرد… تنها نیاز به شناسایی بود که فرد را اشتباهی برای اعدام نیاورده باشند».

وی اوایل اسفند ۹۸ توسط وزارت خزانه‌داری آمریکا به‌دلیل دخالت در انتخابات مورد تحریم قرار گرفته است.

 

آخوند احمد خاتمی:

آخوند خاتمی یکی از آخوندهای دست چندم حوزه‌های جهل و جنایت رژیم است که به‌خاطر خوش‌خدمتی‌ها و اظهاراتش مراحل رشد را طی کرده است.

یکی از عناصر رژیم به نام ابوالقاسم اقبالیان در مورد ترسو بودن آخوند خاتمی در جبهه‌های جنگ نوشته است: چند نفر از روحانیان را برای یک شب در زمان جنگ به مقر خود در اهواز می‌برد، اما یکی از آن روحانیان (آخوند خاتمی) که بسیار ترسیده بود، با اصرار و التماس می‌گوید: «شما رو به خدا ما رو همین امشب برگردون».

وی از مدتها امام جمعه نمره موقت تهران بوده است. در حال حاضر نیز عضو هیأت‌رئیسه خبرگان ارتجاع و از اعضای شورای نگهبان خامنه‌ای است.

وی هم‌چنین در مورد ضدیت با زنان آزاده و حجاب اجباری زبان زد مردم است. آخوند خاتمی در تاریخ ۲۱بهمن ۹۷ در یک اظهارات جنگ‌طلبانه مدعی شده بود که: «فرمول ساخت بمب اتمی را داریم».

 

آخوند صادق آملی لاریجانی

آخوند صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس پیشین دستگاه قوه قضاییه خامنه‌ای و عضو شورای نگهبان است.

در ۴آذر ۱۳۹۵ آخوند لاریجانی، به داشتن ۶۳ حساب بانکی و هزار میلیارد تومان به‌عنوان سود وثیقه‌ها و خسارات پرداختی به قوه قضاییه که به حساب‌های شخصی‌اش واریز شده، متهم شد. سود بانکی این حسابها ماهانه ۲۰میلیارد تومان است.

در دوران صدارت این آخوند جنایتکار صدها نفر اعدام شده یا دچار قطع عضو شده‌اند.

در تاریخ ۲۶مرداد ۹۸ آخوند محمد یزدی بخشی از زندگی لاکچری صادق لاریجانی را برملا کرد و گفت: «به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند!... از کجا آوردی ساختی؟»

آخوند لاریجانی به‌دلیل نقض گسترده و شدید حقوق‌بشر از سوی اتحادیهٔ اروپا و وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم شده است.

 

آخوند علیرضا اعرافی

خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در تاریخ ۲۴تیر ماه ۱۳۹۸ آخوند اعرافی را به عضویت شورای نگهبان و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب کرد.

وی از سال۱۳۸۸ تا ۱۳۹۷ رئیس جامعه‌المصطفی بوده است. جامعه المصطفی به‌دلیل جذب طلبه از ۱۳۰کشور، محلی برای تأمین نیروهای تروریستی و جاسوسی آخوندها است. ​برخی از فارغ‌التحصیلان افغانی و پاکستانی این مرکز عضو دو لشکر «فاطمیون و زینبیون» شدند که در جنگ سوریه دخالت داشتند.

وزارت‌خارجه آمریکا در بیانیه‌یی در خصوص این مرکز تروریستی نوشت: «مرکز المصطفی که شعبه‌هایی در سراسر جهان دارد، به‌عنوان یک مرکز جذب نیرو، توسط سپاه پاسداران رژیم ایران برای جمع‌آوری اطلاعات و عملیات از جمله جذب شبه‌نظامیان خارجی تحت کنترل سپاه پاسداران و نیروی قدس که در سوریه به‌نمایندگی از رژیم بشار اسد می‌جنگند، مورد استفاده قرار می‌گیرد» (سایت وزارت خزانه‌داری آمریکا ۱۸آذر).

در بودجه سال۱۴۰۰ دولت آخوند روحانی به این مرکز تروریست‌پرور بیش از ۴۶۵میلیارد تومان بودجه تخصیص داده شده است.

 

آخوند مهدی شب‌زنده‌دار

این آخوند حکومتی در فروردین‌ماه ۱۳۹۲ پس از مرگ آخوند غلامرضا رضوانی با حکم خامنه‌ای به عضویت شورای نگهبان درآمد. وی یکی از اعضای هیأت‌امنای جامعه المصطفی است. جامعه المصطفی محلی است که رژیم با گردآوری طلبه از سایر کشورهای جهان اقدام به جاسوس پروری و … می‌کند. در این محل بیش از ۴۰هزار عنصر خارجی به ظاهر تحصیل می‌کنند و یکی از محلهای جذب مزدور برای رژیم است.

 

آخوند سید محمدرضا مدرسی یزدی

وی نیز یکی از آخوندها حوزه است که سال‌ها در حوزه‌های جهل و جنایت مشغول بوده است.

 

حقوقدانان شورای نگهبان ارتجاع

۶ به‌اصطلاح حقوقدان این شورا نیز شامل عباسعلی کدخدایی، سیامک ره‌پیک، سید فضل‌الله موسوی، محمد دهقان، محمد حسن صادقی مقدم و هادی طحان نظیف از جانب خامنه‌ای به آخوندهای فوق برای مهندسی شعبده انتخابات کمک می‌کنند.

 

با مطالعه ترکیب فوق می‌توان به روند مهندسی انتخابات توسط خامنه‌ای و شگردهای آن پی برد. در روزهای آتی با شگردهای بیشتری از این خامنه‌ای آشنا خواهیم شد.

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6ad8231-bc3b-4c49-9610-6b345386f3d3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات