728 x 90

توطئه ترور نجیب‌الله کابلی رهبر حزب مشارکت ملی افغانستان ناکام ماند

نجیب‌الله کابلی رهبر حزب مشارکت ملی افغانستان
نجیب‌الله کابلی رهبر حزب مشارکت ملی افغانستان

توطئه ترور نجیب‌الله کابلی رهبر حزب مشارکت ملی افغانستان که از شخصیتهای سرشناس مخالف جنایتها و دخالت‌های رژیم آخوندیست، ناکام ماند.

نجیب‌الله کابلی در فیس‌بوک خود اعلام کرد: ملاتاج‌ محمد که معامله بزرگ چند میلیون دلاری با سپاه پاسداران انجام داده بود، روز جمعه ۲۰تیر می‌خواست طرح ترور مرا اجرا کند. به این منظور برادر و پسرش به همراه تعدادی افراد مسلح در مسیر منزل برای من کمین گذاشتند و قصد ترور من را داشتند. آنها اقدام به تیراندازی کردند و پسر و دو دخترم جراحت شدید برداشتند. با مداخله پلیس تیراندازی پایان یافت و پسر ملاتاج محمد دستگیر شد و بقیه مهاجمان متواری شدند.

یادآوری می‌شود روز ۲۱خرداد امسال نجیب الله کابلی رئیس حزب مشارکت ملی افغانستان هدایت تظاهراتی را علیه جنایات رژیم آخوندی در حق مهاجران افغانستان برعهده داشت. تظاهر کنندگان با لعنت بر خمینی دجال و شعارهای مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر رژیم آخوندی خشم و انزجار خود را از پاسداران ولایت فقیه ابراز کردند و تصاویر خلیفه ارتجاع را به آتش کشیدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc7d9c18-fbfb-4783-b3ba-41e93c8e23f5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات