728 x 90

توئیت جمهوریخواهان کنگره به زبان فارسی علیه احیای برجام

توئیت جمهوریخواهان کنگره علیه برجام
توئیت جمهوریخواهان کنگره علیه برجام

جمهوریخواهان کنگره نوشتند: وقتی کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیریم برای کله‌پا کردن احیای برجام هر چه در توان داریم به کار خواهیم بست.

کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان که بزرگ‌ترین فراکسیون نمایندگان محافظه‌کار در مجلس نمایندگان آمریکاست، روز چهارشنبه ۲۴فروردین بر مخالفت نمایندگان این حزب با تلاش‌های صورت گرفته برای احیای برجام تأکید کرد.

کمیته مطالعات جمهوری‌خواهان یک توئیت جیم بنکس، رئیس این کمیته را به فارسی ترجمه و در توئیتر منتشر کرد.

در این توئیت نوشته شده: به نمایندگان مجلس جمهوری اسلامی تضمین می‌دهیم، وقتی ما جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست بگیریم برای کله‌پا کردن احیای برجام به دست بایدن و اعمال دوباره فشار حداکثری هر چه در توان داریم به کار خواهیم بست.

پیش از این گروهی از نمایندگان مجلس رژیم از دولت رئیسی جلاد خواسته بودند که هر گونه توافق با آمریکا بر سر احیای برجام را به دریافت تضمین مورد تأیید کنگره مشروط کنند.

انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا در ماه نوامبر برگزار می‌شود و جمهوری‌خواهان امیدوارند بتوانند اکثریت را به دست بگیرند.

 

در همین روز سناتور تاد یانگ عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا نوشت «توافق جو بایدن با ایران یک فاجعه در سیاست خارجی برای ایالات متحده ایجاد می کند و یک پیروزی بزرگی را تحویل شی، پوتین و خامنه ای می دهد. نداشتن توافق بهتر از این توافق بد است».

سناتور تد کروز در توییتی نوشت: «[خامنه‌ای] در تلاش برای قتل مقامات سابق آمریکایی است. سرویس مخفی توسط عواملی که برای ارتباط احتمالی با ایران مورد تحقیق قرار میگرفتند، به خطر افتاد. دولت بایدن در تلاش است تا تحریمهای تروریسم علیه ایران را از بین ببرد و میلیاردها دلار به آنها بدهد. این دیوانگی است.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90ec37be-155f-4c9a-a830-5c083f529aeb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات