728 x 90

تهیه سریال تلویزیونی با پول کارگران و بازنشستگان

فساد آخوند ها
فساد آخوند ها

روز جمعه اول بهمن، خبر خودکشی یک استاد بازنشسته دانشگاه کاشان به اسم دکتر جواد صفری به‌علت مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالبات دستمزدی وی از سوی رژیم، بازتاب گسترده‌یی در رسانه‌ها یافت. واقعیتی که نشان می‌دهد غارت حقوق دستمزدبگیران اکنون از کارگران و معلمان و کادر بهداشت و درمان به اساتید دانشگاه گسترش یافته، گزارشی در این زمینه.

۸۳ روز قبل علی فروغی، مدیر شبکه سه سیمای آخوندی در نامه‌یی به عبدالملکی وزیر کار، که پیش از وزیر شدن، یک مجری ناموفق در همین شبکه بوده، درخواست کرد هزینه ۴۸میلیارد تومانی ساخت ۷۸۰ قسمت مسابقه «میدون» را به تلویزیون کمک کند. این وزیر بسیجی نیز بلافاصله به زیر مجموعه خود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور داد دست‌کم ۶میلیارد تومان برای این تبلیغات تلویزیونی پرداخت کند.

رسانه‌های باند رقیب بلافاصله نوشتند عبدالملکی وزیر کار است یا «عابربانک اختصاصی دوستانش در بازیهای تلویزیونی»؟

آنهم تلویزیونی که اضافه بر تمامی درآمدهایش از پخش تبلیغات تجارتی، سه هزار و ۸۷۲میلیارد تومان بودجه فقط برای پخش «تولیدات تلویزیونی» از جمله همین مسابقه مورد علاقه عبدالملکی یعنی «میدون» دارد!

اکنون روشن می‌شود که سپردن یک «ابر وزارت‌خانه» ای مانند وزارت کار که متولی آب و نان ۵۵میلیون خانوار کارگری ایران است به یک بسیجی و شومن دون‌پایه تلویزیون آخوندی چه پیامدهایی دارد. وزارت‌خانه‌یی که در هر استان ۱۱ مدیرکل دارد و برخی زیرمجموعه‌هایش مانند سازمان بهزیستی یا شستا یا سازمان تأمین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی کشور یا صندوق بازنشستگی تأمین اجتماعی هر کدام در حد یک وزارت‌خانه هستند و اکنون بازیچه یک «بسیجی ـ شومن» بی‌مقدار شده است. بی‌سبب نیست که کارگران و بازنشستگان مرتباً شعار می‌دهند که مسأله‌اشان در کف خیابان حل خواهد شد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82303e44-d038-4366-9816-233e122e5903"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات