728 x 90

تهران: تهاجم کانون‌های شورشی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - چهارشنبه شب ۲۳شهریور + فیلم

تهران: تهاجم کانون‌های شورشی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - چهارشنبه شب ۲۳شهریور
تهران: تهاجم کانون‌های شورشی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - چهارشنبه شب ۲۳شهریور

تهران: تهاجم کانون‌های شورشی به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارگان فیلترینگ و سانسور اینترنتی در رژیم ولایت فقیه در ساعت ۲۱۱۵ چهارشنبه شب ۲۳شهریور ۱۴۰۱

  • وزارت ارتباطات و فناوری؛ ابزاری برای فیلترینگ، به کنترل در آوردن ارتباطات مردم و فراهم کنندهٔ امکانات فنی و تخصصی برای جاسوسی و ردیابی مخالفان رژیم و کانون‌های شورشی توسط سپاه، نیروی انتظامی و وزارت بدنام اطلاعات آخوندهاست.
  • ولی‌فقیه ارتجاع مأموریت ایجاد شبکه ارتباطات و کنترل کامل سپاه و اطلاعات تحت عنوان ”اینترنت ملی“ را به این وزارتخانه واگذار کرده است تا با کنترل گلوگاههای ارتباطی، هر گونه ارتباط اینترنتی با دنیا از فیلترینگ آن عبور کند و نیروهای برانداز و مخالف حاکمیت آخوندها شناسایی شوند.
  • این وزارتخانه اساساً در خدمت سپاه و وزارت اطلاعات رژیم است و در ارتباط تنگاتنگ با آنها کار می‌کند.
  • وزارت ارتباطات در قیام دیماه ۹۶ و قیام آبان ۹۸ نقش مستقیم در فیلترینگ و قطع اینترنت بین‌المللی در ایران مبادرت کرد. در قیام آبان ۹۸ ارتباطات اینترنتی ۵روز به‌طور کامل قطع شد و بازگشت تدریجی آن ۱۷روز به درازا کشید.
  • این وزارتخانه به‌محض وقوع هر اعتراض و تجمع از جانب مردم معترض اقدام به تضعیف یا قطع ارتباطات اینترنتی منطقه مورد نظر می‌کند و در صورت شکل گرفتن قیام‌های بزرگتر یا سراسری؛ قطع یا کند کردن ارتباطات اینترنتی را به کل ایران گسترش می‌دهد.
  • عیسی زارع پور وزیر ارتباطات رئیسی که از قضاییه جلادان به این وزارتخانه آمده به‌دنبال طرح از دسترس خارج کردن اینترنت جهانی در داخل ایران و فیلترینگ کامل شبکه‌های اجتماعی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/548c61a3-df8c-44be-8989-af40cbed5e73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات