728 x 90

تهدیدهای امام جمعه‌ها و نمایندگان خامنه‌ای: عین الاسد در عراق در تیررس ما هست، سر مار در آمریکاست

آخوند علم‌الهدی
آخوند علم‌الهدی

تهدیدهای امام جمعه‌ها و نمایندگان خامنه‌ای

آخوند علم‌الهدی در مشهد

بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا که مرکز انباشت نیروهای آمریکا یی است

پادگان عین الاسد در عراق در تیررس ما هست

 

آخوند عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل

نتیجه ترور هنیه برای اسراییل دومین وعده صادق است در راه است

اسرائیل آمده در تهران ما هم باید عمق تل‌آویو را بزنیم

 

آخوند علم‌الهدی امام جمعه خامنه‌ای در مشهد ۱۲مرداد۱۴۰۳:

هفته‌یی که بر ما گذشت تلخ و شیرین هفته بسیار حساس و قابل توجهی بود جریان نابکارانه تجاوز به تمام عرضی کشور به‌وسیله دولت غاصب و متجاوز نامشروع اسراییل با چراغ سبز آمریکا یک حرکت بسیار مورد توجهی بوده است که دل‌ها و مغزهای جامعه انقلابی ما رو هم جریحه‌دار کرد.

این خون‌خواهی هم که مقام معظم رهبری فرمودند این خون‌خواهی تنها خون‌خواهی از اسراییل نیست ما از آمریکا باید خون‌خواهی کنیم در این خون آمریکا هم شریکه با اسراییل اگر چراغ سبز آمریکا نبود اسراییل دست به این جنایت نمی‌زد.

اگر اراده کنیم در کمتر از نصف روز ضربه‌هایی بر آمریکا می‌توانیم وارد کنیم که نه تنها یه تجاوز و یه ترور بلکه صدها جنایت آمریکا رو ما جبران کنیم.

بزرگ‌ترین پایگاه نظامی آمریکا که مرکز انباشت نیروهای آمریکا یی است پادگان عین الاسد هست در عراق، این در تیررس ما هست، پایگاه ناوگان پایگاه ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در سواحل بحرین نزدیک جزایر ایرانه که اگر اینجا رو ما بخواهیم بزنیم دیگه از توان دریایی آمریکا در منطقه چیزی باقی نمی‌ماند.

بیانیه‌ای که رئیس‌جمهور در این حادثه دادن و گفت جمهوری اسلامی ایران اشغالگران تروریست را در این اقدام بزدلانه سخت پشیمان خواهد کرد و این موضعی که رئیس‌جمهور گرفت در این جریان موضع دولت رو در برابر جریان مقاومت کاملاً شفاف کرد و مردم مقاوم انقلابی ما رو هم خشنود و امیدوار ساخت یعنی اینها همه تدبیر مقام معظم رهبری است. َ

اگر بعضی‌ها فکر کنند که آقای رئیس‌جمهور یک وعده‌هایی دادند در مسأله باز گذاشتن فضای ناهنجاریها و بنابراین باید عمل کنند نه خیر این برخلاف این عهده و این عهد مقدم بر وعده‌ست و رئیس‌جمهور بر همان (نامفهوم) اونچه که مقام معظم رهبری فرمودند فرزانه متدین دانشمند اگر نکاتی که مقام معظم رهبری فرمودند حجت امام زمان هست این خصوصیات رو می‌گن پس برای ما قابل اعتقاده بعد هم رئیس‌جمهور تنها منتخب مردم نیست که حالا بیان بگن آقا بیست و پنج درصد به آقای رئیس‌جمهور رأی دارند از همه حائزان شرایط بقیه تکلیف‌شون چی میشه نخیر نظام ما نظام ولایی است ما ولایت الله رو قبول داریم حاکمیت در تحت ولایت خداست حجت امام زمان (ع) که مظهر اجرای ولایت الله است او گفت من این آقا رو به‌عنوان رئیس‌جمهور منصوب می‌کنم دیگه جمهوری که بگیم چقدر رأی آورده نیست این رئیس‌جمهوری است که حجت امام زمان او رو نصب کرده به این مقام...

 

آخوند عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل

سر مار در آمریکاست!

 

آخوند عاملی امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل ۱۲ مرداد۱۴۰۳

نتیجه ترور هنیه برای اسراییل یکی است آن هم دومین وعده صادق در راه است تا اسراییل بداند که نتیجه‌اش برای اسراییل چی می‌شود. او آمده عمق بیروت را زده است ما هم باید عمق تل‌آویو را بزنیم او آمده توی تهران باید تل‌آویو را زد

دولت قطر از هم‌پیمانان آمریکاست. چه طور شد که در جاهای دیگر او را ترور نکردند آمدند توی ایران ترور کردند. دو نظریه هست یک نظریه این است که با دوبی یا یک کشور بزرگ اسلامی در منطقه ما، میدانی کی را می‌گویم اسمش را نمی‌گویم گفتند در مملکت ما ترور نکن برو جای دیگر ترور کن توی خاک ما نباشد یک نظریه هم این است که ایران را انتخاب کردند تا ایران را گرفتار کنند چون این کار اهانت بزرگی به ایران است، تا ایران را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند.

همه اینها را زیر دست آمریکا می‌بینیم، سر مار در آمریکاست، مبادا سرکلاف را گم کنی،

اون جنایتکار (نتانیاهو) که از آمریکا برگشت این اتفاق افتاد همه‌اش جنایت آمریکاست، جان هزار نفر را گرفتند در غزه، اینرا شمشیر کشیدن بر علیه مسلمانان می‌دانیم که همه‌اش زیر سر آمریکاست، آمریکا صراحتاً با انسان‌ها اعلام جنگ کرده است.

بخدا قسم اگر قرار است که ایران بخواهد غیرنظامیان را بزند بخدا قسم تمام تل‌آویو خالی می‌شد تمام از بین می‌رفتند همه از فرودگاهها فرار می‌کردند.

سومین مطلب این است که نقض تمامیت ارضی در ایران شده است حاکمیت ملی نقض شده است به همین خاطر این جنایت و اهانت بود به ایران بود و این اهانت به کشور مستقل مثل ایران زدوده نمی‌شود و از بین نمی‌رود تمام جنایتهایی که اسراییل در دنیا می‌کند در تهران در لبنان در سوریه در غزه در یمن در کرانه باختری همه اینها به‌خاطر این است که شورای امنیت روحیه‌اش را از دست داده است سازمان ملل فشل است فشل،

تو چه جوری نقض ارضی سوریه می‌کنی لبنان می‌کنی ایران می‌کنی او نهم شخصی که کارش مبارزه با اشغالگر بوده منشور سازمان ملل این را تأیید کرده از خودش دفاع کردن است سازمان ملل منشور ملل متحد این را تأیید کرده است کدام مجرم؟ مجرم تو هستی.

نه با این ترورها گروگانهایت آزاد می‌شود نه مقاومت در یمن در عراق در سوریه حزب‌الله دستشان کوتاه می‌شود تو جرأت داری مقاومت را ترور کن نمی‌توانی، هنیه را ترور می‌کنی بیا مقاومت را ترور کن اینها هیچ‌کدام قطع نمی‌شود طوفان الاقصی با این ترورها نمی‌خوابد غضب حزب‌الله هیچوقت نمی‌خوابد.

اسراییل بداند که کابوس سراغش میاید بداند که شهادت و ترور هنیه یک فایده دارد فقط برای اسراییل دو تانیست اون چیست؟ نتیجه ترور هنیه برای اسراییل یکی است آنهم دومین وعده صادق در راه است تا اسراییل بداند که بداند نتیجه‌اش برای اسراییل چی می‌شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b1dfa99b-1327-4999-b4ab-054c2eff35a3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات