728 x 90

تهدیدات زن‌ستیزانه پاسدار رادان سرکرده کل نیروی انتظامی

پاسدار رادان
پاسدار رادان

پاسدار رادان سرکرده کل نیروی انتظامی رژیم روز جمعه ۱۹فروردین در تهدیدات زن‌ستیزانه خود گفت: از شنبه، به‌افرادی که در خودرو کشف حجاب کنند، تذکر داده می‌شود، بار دوم خودرو توقیف می‌شود.

سرکردهٔ انتظامی رژیم افزود: افرادی که کشف حجاب کنند به محاکم قضایی معرفی می‌شوند. رستورانها و مراکز بزرگ هم تذکر می‌گیرند، بار دوم، اخطار پلمب دریافت و سپس پلمب می‌شوند.

پاسدار حمیدی سرکرده پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در همین روز گفت: دوربینهای ثبت جرایم رانندگی موارد کشف حجاب را هم ثبت می‌کند.

خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۹فروردین ۱۴۰۲ نوشت:مرکز اطلاع‌رسانی پلیس اعلام کرد: پلیس در برخورد با قانون گریزان و مجرمان از سیستم‌های هوشمند استفاده خواهد کرد.

در اقدامی ابتکاری پلیس به جهت جلوگیری از بروز هر گونه تنش و تزاحم با هموطنان در برقراری قانون حجاب، با استفاده از ابزار و دوربینهای هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومی، در زمان و مکان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانونی تکرار این جرم مطلع می‌نماید.

 

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان: نباید با استناد به این‌که برخی از کشف حجاب‌کنندگان فریب‌خورده‌اند، از مقابله با آنها خودداری کرد!

انسیه خزعلی، معاون رئیسی جلاد در امور زنان و خانواده، اعلام کرد که همهٔ امور مرتبط با «ساماندهی حجاب» به شکل «متمرکز» و تحت‌نظر «ستادی در وزارت کشور» انجام می‌شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd401486-4c7d-4b12-80ac-104be011099b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات