728 x 90

تهدیدهای وحشت آلود سرکرده نیروی انتظامی خامنه‌ای علیه مجاهدین و مردم بپا خاسته در خوزستان و سایر نقاط کشور

خیزش خوزستان
خیزش خوزستان

تهدید های وحشت آلود سرکرده نیروی انتظامی خامنه‌ای

علیه مجاهدین و مردم بپا خاسته در خوزستان و سایر نقاط کشور

پاسدار اشتری:

مجاهدین و معاندین بدانند که خط قرمز نیروی انتظامی حفظ امنیت است

خبرگزاری مهر آخوندی ۳۱تیر ۱۴۰۰: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وقایع اخیر در استان خوزستان تأکید کرد: مردم صف خود را از آشوبگران جدا کردند و ما هم اجازه نمی‌دهیم عده‌یی فرصت‌طلب فضا را ناامن و موج‌سواری کنند.

حسین اشتری ضمن ارتباط ویدئوکنفرانسی با قرارگاه انتظامی در استان خوزستان، وضعیت انتظامی امنیتی استان را رصد و بررسی و تدابیر و رهنمودهای لازم را ابلاغ کرد.

وی با اشاره به موج‌سواری ضد انقلاب، مجاهدین و اشرار از مطالبه به حق مردم یادآور شد: مجاهدین و معاندین بدانند که خط قرمز نیروی انتظامی؛ حفظ و ثبات امنیت پایدار است

مسببین در نا آرامی‌ها و آشوبهای خیابانی... . در رصد پلیس هستند و بدانند که به سزای اعمالشان خواهند رسید. (خبرگزاری مهر رژیم۳۱ تیر)

دادستانی هراسان قضاییه جلادان در خوزستان نیز با صدور اطلاعیه اعلام کرد:

به اغتشاشگران و مجاهدین هشدار می‌دهیم که خط قرمز نظام اسلامی حفظ ثبات و امنیت پایدار بوده و با ایجاد هرگوته ناامنی و بی‌ثباتی و اخلال در نظم عمومی قاطعانه مقابله و با عوامل آن به‌شدت هر چه تمام‌تر بر اساس نص قانون برخورد نموده و در این راستا از هیج گونه اقدام قانونی مضایقه نخواهد نمود. (سایت آفتاب۳۰ تیر)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a1b11e9-8164-42e5-87cb-c2ad9268ffd4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات