728 x 90

تهدید جنایتکارانه و توخالی دژخیم رادان علیه جوانان شورشگر زاهدان

زاهدان - درگیری و تیراندازی جوانان بلوچ
زاهدان - درگیری و تیراندازی جوانان بلوچ

دژخیم رادان سرکرده نیروی انتظامی از کلانتری ۱۶ زاهدان که ماه گذشته توسط در جریان یک حمله مسلحانه تسخیر شده بود، بازدید کرد.

دژخیم رادان در این بازدید با تهدید جنایتکارانه علیه جوانان شورشگر زاهدان گفت: اگر کسی به مأموری تعرض کرد، کم‌ترین کار گذشتن از جنازه‌اش است.

پاسدار جنایتکار رادان که برای دلداری به مهره‌های وحشت‌زده رژیم به زاهدان آمده بود، در ادامه گفت: در هر کسی که به خودش جرأت بدهد به خود از دیوار قانون عبور کند و یا از مأمور قانون عبور بکند ما با ابزار قانون از اون و از اون ساختار عبور خواهیم کرد. نمونه‌اش کلانتری ۱۶ زاهدان بود که در زمانی که اشرار بهش حمله کردند تمام اونها در همین محل کشته شدند. سر نخهای خوبی به‌دست آمده و به‌زودی حتماً به سزای عمل شان خواهند رسید. بدون تردید و انشاالله همگان این را بدانند من اینجا به مردم قول می‌دهم که هر کسی قانون‌شکن بود باهاش برابر قانون با اقتدار کامل برخورد می‌کنیم.

یادآوری می‌شود صبح شنبه ۱۷تیر کلانتری ۱۶ زاهدان که محل استقرار عاملان جنایتکار کشتار وحشیانهٔ جمعه خونین زاهدان در ۸مهر سال گذشته است، هدف یک تهاجم مسلحانه قرار گرفت. درگیری بیش از ۴ساعت ادامه یافت و طی آن دست کم دو تن از جنایتکاران کیفر یافتند و ۴مرد بلوچ به‌شهادت رسیدند.( سایت حکومتی عصر ایران ۴ مرداد)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2e67d063-51c4-49ac-90b7-f11257e59684"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات