728 x 90

تهدید به بگیر و به‌بند در شب چهارشنبه‌سوری در یزد

چهارشنبه سوری
چهارشنبه سوری

به گزارش خبرگزاری حکومتی تسنیم روز سه‌شنبه ۲۶ اسفند جانشین سرکرده نیروی انتظامی در یزد طبق معمول همه‌ساله به تهدید هموطنان پرداخت و گفت: خودرو افرادی که هنجارشکنی داشته یا مخل آسایش مردم شوند تا پایان تعطیلات نوروز و ۱۵فروردین ما قطعاً در توقیف پلیس خواهد بود.

منوچهر نصیری بدون اشاره به مشکلات امنیتی که برای رژیم به‌وجود خواهد آمد، افزود: در آستانه چهارشنبه آخر سال و چهارشنبه‌سوری قرار داریم که یک سری آسیبهای جبران‌ناپذیری را برای مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان به‌وجود می‌آورد که اصلاً شایسته و زیبنده مردم ما نیست و نشان از نداشتن آگاهی و یا جوگیری آنها دارد.

وی سپس به برنامه‌های بازدارنده و بگیر و به‌بندهایی که در نظر گرفته‌اند اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مدون و مرتب تهیه و تدوین شده است تا نظم و آرامش در استان یزد به‌ویژه این ایام داشته باشیم.

نصیری ترس رژیم از برگزاری شب چهارشنبه‌سوری و ایجاد محدودیتها را با عنوان «خدمت شایسته» نام برد و اضافه کرد: عوامل انتظامی در سراسر استان در حال آمادگی کامل هستند و در حوزه انتظامی، راه و راهور در تلاش هستند که با خدمت شایسته، امنیت و آرامش در ایام پایانی سال مثل تمام ایام سال برقرار باشد.

وی هم‌چنین به اقداماتی که در فضای مجازی از قبل انجام داده‌اند اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های انتظامی افزایش یافته و رصد اقدامات در فضای مجازی تشدید شد و افرادی که در این فضا مبادرت به فروش و تبلیغ مواد محترقه داشتند که شناسایی شده و مواد محترقه آن افراد در اختیار پلیس قرار گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1d5f781-5233-465a-8d92-778035b2fe40"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات