728 x 90

تنش و سگ دعوا در مجلس ارتجاع بر سر معرفی یک وزیر زن

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

تنش و سگ دعوا در مجلس ارتجاع

بر سر معرفی یک وزیر زن

 

(صدای داد و فریاد یکی از زنان نماینده)

قالیباف: خانم منصوری بفرمایید بله بفرمایید یک کم صحبت طول می‌کشد.

قالیباف: آقای یزدانی جناب آقای یزدانی آقای طغیانی من خواهش می‌کنم نظم را رعایت کن آقای یزدانی آقای طغیانی من خواهش می‌کنم دوستانی که اینجا ایستادند توی راهرو سرجای خودشان بنشینند خانم مقصودی اسم شما اینجا هست بفرمایید خواهش می‌کنم اجازه بدهید جلسه منظم باشد.

 

رنجبر نماینده مجلس موافق برنامه پیشنهادی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی: اگر ما توانستیم جوری رفتار کنیم که رئیس جمهور موفق بشود این موفقیت همه ماست پیروزی او پیروزی همه ماست این را باید واقعاً از بن دندان باور کنیم معظم‌له می‌فرمایند هر چه زودتر کابینه پیشنهادی بعد از کارهایی که باید انجام گیرد تثبیت بشود و دولت مشغول کار بشود این برای کشور بهتر است.

همه ما می‌دانیم آنهایی که در آن سوی مرزهای ما همواره شیطنت می‌کنند بر علیه نظام یکی از اتهامات ما را در جمهوری اسلامی عدم توجه به زنان در سطوح مدیریتی جامعه است و انصافاً و اتفاقاً این‌که آقای رئیس جمهور با شجاعت این زن متخصص و کاربلد را برای این جایگاه مهم معرفی کرده است خط بطلانی بر تخریب معاندینی که در اون سوی مرزها هستند.

تلویزیون شبکه خبر (رژیم) ۱۴۰۳۰۵۲۹

 

امیر حسین ثابتی نماینده مجلس: متأسفانه دیروز یکی از وزرایی که بنده از ایشان صریح سؤال پرسیدم نکاتی را به بنده نسبت دادند که وارد نبود به‌جای بحثهای تخصصی که من مطرح کردم گفتم تحریم یو ان چرا باقی مانده این اتفاق چرا افتاده در موارد مشابه یک سری بحثهایی را مطرح کردند که خب ارتباطی به بحث نداشت از جمله مذاکرات احیای برجام با هماهنگی دستگاههای بالا دستی بوده لطفاً مجوزش را اعلام بکنند خود ایشان در کمیسیونها گفتند که دو بار این توسط رهبری رد شده کدام مجوز در سال ۹۹ این مذاکرات راه افتاد این را اعلام بکنند.

قالیباف: آقای ثابتی

ثابتی: آقای دکتر ماده ۷۵ را قبول نکردید وقت بدهید.

قالیباف: ۷۵ را قبول نکردیم بنا نیست که ۷۵ را در قالب تذکر بگویید.

ثابتی: آقای دکتر مگر من دارم غیرقانونی کار می‌کنم من گفتم ماده ۲۲ بند ۱۱

تلویزیون شبکه خبر (رژیم) ۱۴۰۳۰۵۲۹

 

آخوند سلیمی عضو مجلس ارتجاع 

من اول تشکر کنم از مدیریت مجلس به‌خاطر این‌که به‌اصطلاح اجازه ندادند راهروهای مجلس محل آمد و شد بعضی از افراد خاصه برای لابی‌های خاص بشه ولی آقای رئیس این نکته که عرض می‌کنم این رو خواهش می‌کنم دقت بشه. بعضی از افراد کاسب یا عاشق پست یا دلالها یا کارچاق‌کن‌ها اینها شروع کردند از یکی دو روز پیوسته پیامکهایی رو برای نمایندگان دادند. اینها چه تصوری از مجلس دارند؛ اینها وهن مجلس حفظ شأن مجلس از این

برخی از این دلالان در بیرون از مجلس گاه به بعضی از نمایندگان زنگ می‌زنند که آخر شب ما مثلاً با فلان وزیر جلسه گذاشتیم. من خواهش می‌کنم آقایان وزرا مواظب این پوست خربزه‌هایی که دارند زیر پای آنها می‌گذارند باشند و در جلسات بیرون شرکت نکنند و اجازه ندهند از این حیص عرض کردم این تذکر را که حضرتعالی به‌نحوی که صلاح می‌دادند تذکر بدهید که به‌اصطلاح مراقب این‌گونه افراد کارچاق‌کن انشاءالله باشند.

تلگرام چند ثانیه: ۱۴۰۳۰۵۳۰

 

مجری: آقای شریعتی یک عدد فقط به من بگید پیش‌بینی می‌کنید چند درصد از وزرا رأی می‌آورند؟

شریعتی: من پیش‌بینی‌ام رو قبلاً گفتم به نظرم بین سه تا پنج نفر در معرض خطر هستند ولی امیدوارم کم بشه این عدد

مجری: آقای صباغیان جنابعالی هم یک عدد می‌گویید خیلی سریع؟

صباغیان: ما می‌گیم انشا الله مشکل خاصی نباشه و مجموعه دولت شکلی که داده شده محقق بشه ولی به‌هرحال اختیار با مجلس است که هر نحوی رو انتخاب بکنه

تلویزیون شبکه خبر (رژیم) ۱۴۰۳۰۵۲۹

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/98c29443-e5bf-4ef7-9f21-33ee261f769d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات