728 x 90

تناقض بین حرف و عمل دولت رئیسی از دید رسانه‌های حکومتی

آخوند ابراهیم رئیسی
آخوند ابراهیم رئیسی

وضعیت دولت آخوند رئیسی و تناقض‌گویی‌های دولت جوان آنچنان روز به روز رو می شود که رسانه‌های رژیم امروز هر یک از زاویه‌ای به آن پرداخته‌اند.

روزنامه حکومتی مردم‌سالاری: روزنامه حکومتی «مردم‌سالاری» در گزارش امروز خود با عنوان «ماه پشت ابر نمی‌ماند» نوشت: «هر چقدر از عمر این دولت می‌گذرد فاصله میان وعده‌ها و سخنان و خروجی اقدامات مسئولان آن در حال بیشتر شدن است. اخبار خوبی از بازار ارز نمی‌آید و بیم آن می‌رود شاهد تلاطم‌های جدید ارزی باشیم».

این روزنامه حکومتی در ادامه با طعنه به دولت رئیسی جلاد افزود: «اگر عده‌یی در دولت فکر می‌کنند با ایده‌آل نشان دادن شرایط، حال مردم خوب می‌شود و پیام مهمی به آن سوی مرزها از جمله آمریکا مخابره می‌گردد، باید گفت سخت در اشتباه هستند. نمی‌شود هم خارجی‌ها را گول زد و هم داخلی‌ها را؛ ضمن آن که با رشد فضای مجازی و حضور مردم در این فضا، بالاخره ماه پشت ابر نمی‌ماند»

 

روزنامه حکومتی اعتماد: روزنامه حکومتی اعتماد در گزارش امروز خود با هشدار به کارگزاران رژیم نوشت: یک نگاه ساده به تورم بالای ۴۰درصد، نرخ بیکاری بالای ۹درصد، فلاکت ۴۹درصدی، نیاز به یک میلیون مسکن در سال و خشکسالی و تهدید حوادث طبیعی و تغییرات اقلیمی و حجم انبوه ناهنجاریهای اجتماعی؛ از طلاق تا اعتیاد، خوش‌باورترین افراد را هم متقاعد می‌کند که وضعیت موجود واقعاً نگران‌کننده است

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d1d3bcdc-5f13-4ee0-a59d-5b58f5b80439"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات