728 x 90

تلویزیون فکس نیوز آلبانی: هیأت سوئدی دو هفته در دورس ماندند تا شاهدان کلیدی در اشرف۳ را استماع کنند

تلویزیون فکس نیوز آلبانی - دادگاه دژخیم حمید نوری در آلبانی
تلویزیون فکس نیوز آلبانی - دادگاه دژخیم حمید نوری در آلبانی

تلویزیون فکس نیوز آلبانی، ۲۸ آبان۱۴۰۰ در گزارشی از برگزاری دادگاه محاکمه دژخیم حمید نوری در دورس آلبانی گفت: آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت، علیه حمید نوری، در دادگاه دورس برگزار شد. هیأت سوئدی به مدت دو هفته در دورس ماندند تا شهادت دادن ۷شاهد کلیدی را که از اعضای سازمان مجاهدین خلق در اشرف۳ هستند استماع کنند.

در پایان جلسات دادگاه محمد محدثین، مسئول کمیسیون روابط خارجی شورای ملی مقاومت ایران به رسانه‌های بین‌المللی گفت که هیأت منصفه اکنون به محاکمه در سوئد ادامه خواهد داد. این تنها بخشی از اتفاقی است که در سال۶۷ رخ داد که طی چند هفته بیش از ۳۰۰۰۰نفر کشته و قتل‌عام شدند.

کنت لوئیس وکیل مدافع شاکیان مستقر در اشرف به فکس نیوز گفت: «ما ۲هفته است که در آلبانی بودیم اکنون به استکهلم بازمی گردیم و دادگاه تا آوریل۲۰۲۲ در آنجا ادامه خواهد داشت.

این محاکمه کاملاً منحصربفرد، مورد توجه وکلای آلبانیایی قرار گرفته است. مارگاریتا کلا، وکیل مجاهدین اشرف۳، به فکس نیوز گفت: جلسات استماع حاوی شواهدی براستی تکان‌دهنده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5ea8048c-3906-427a-bbaf-5128ff1b9f6e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات