728 x 90

تلویزیون فاکس نیوز: دیپلماتهای احمق رژیم ایران را دوباره امتحان کنید!

تلویزیون فاکس نیوز: دیپلماتهای احمق رژیم ایران را دوباره امتحان کنید!
تلویزیون فاکس نیوز: دیپلماتهای احمق رژیم ایران را دوباره امتحان کنید!

فاکس نیوز می‌گوید به رژیم ایران و دیپلماتهای احمق آن نمی‌شود اعتماد کرد. این رژیم از تروریسم حمایت می‌کند. منطقه را بی‌ثبات می‌کند و برای اعضای مقاومت ایران در پاریس بمب‌گذاری می‌کند.

تلویزیون فاکس نیوز:‌

جواد ظریف توسط وزیر خارجه فرانسه به اجلاس جی ۷ دعوت شده بود تا در بیاریتز با امانوئل ماکرون ملاقات کند.

اما ظاهراً کاخ سفید بموقع از این ورود خبردار نشده بود و این باعث شد که سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل نیکی هیلی این جمله را توئیت کند که «اینکار کاملاً به دونالد ترامپ و به سایر رهبران در جی۷ توهین‌آمیز بوده است. رژیم ایران از تروریزم در هر مقطعی حمایت کرده و شعار مرگ بر آمریکا را دنبال می‌کند. این دغلکارانه و بسیار ناصادقانه بوده است. دوستان آمریکا اینکار را نمی‌کنند».

ربکا گراند تحلیلگر امنیت ملی و نظامی به فاکس‌ نیوز گفت:‌این کار ترامپ عاقلانه بوده که گذاشت ماکرون شانس خود را یکبار دیگر امتحان کند و ببیند رژیم ایران درخواستش برای گفتگو چقدر جدی است و می‌خواهد تنشها کاهش یابد یا نه.

فاکس نیوز - آیا فکر می‌کنید اصلاً این کاهش تنش امکانپذیر است؟ آنها تبعیت خود از برجام را کاهش داده‌اند، از حزب‌الله و حماس حمایت می‌کنند، دولت جلودار حامی تروریسم هستند، کماکان اسراییل را هدف قرار می‌دهند و تهدید می‌کنند.

ربکا گراند:‌ فکر می‌کنم رژیم ایران در استفاده از گزینه‌های نظامی دستش خالی شده است. آنها نفتکشها را توقیف می‌کنند و پهپادها را ساقط می‌کنند و همه دسیسه‌ها را انجام می‌دهند اما واقعیت این است که آنها نتوانسته‌اند مثلا بریتانیا و آلمان را از آمریکا جدا کنند و شکاف بیندازند.

آنها راهی برای دور زدن تحریم‌ها ندارند بنا بر این تحریم‌ها جواب داشته است.

فاکس نیوز: ظریف وارد محل جی هفت می‌شود با وزیر خارجه فرانسه دیدار می‌کند و بعد آنجا را ترک می‌کند و با کسی دیگر هم ملاقاتی نمی‌کند و به‌نظر رسید که فقط آمده بود عکس یادگاری بگیرد.

ربکا گراند:‌ بله. آنچه معلوم است این است که مذاکرات این بار فقط اتمی نیست باید بالستیک و رژیم حمایت ایران از همه فعالیت‌های تروریستی را در بر بگیرد.

رژیم ایران هیچ مرزی نمی‌شناسد. به تهدید شهروندان آمریکایی می‌پردازد، دست به ارتکاب قتل علیه مخالفان می زند در تا گردهماییهای مقاومت ایران در فرانسه بمب‌گذاری می‌کند

بنظر می‌رسد هیچ حد و مرزی ندارند. به همین خاطر نمی‌شود به رژیم ایران به‌لحاظ تسلیحات اتمی اعتماد کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a61d834-cb92-4b23-8ede-a96b247b5b21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات