728 x 90

یاوه‌های تلویزیون رژیم: مسمومیت سریالی طرحی دقیق بوده و اجرای آن به عهده مجاهدین است

تلویزیون رژیم ۱۳اسفند ۱۴۰۱
تلویزیون رژیم ۱۳اسفند ۱۴۰۱

تلویزیون رژیم

مسمومیت سریالی طرحی دقیق بوده و اجرای آن به عهده مجاهدین است

می‌گویند کار حکومت است

قدم بعدی‌شان هم وقتی عوامل آن دستگیر شوند

قطعاً می‌گویند که اعتراف اجباری بوده

تلویزیون رژیم ۱۳اسفند ۱۴۰۱

در صفادشت ملارد هم گفته شده که استشمام گاز ناشی از سموم مزارع کشاورزی که در کنار مدرسه بوده باعث مسمومیت دانش‌آموزان و اعزام اونها به مراکز درمانی شده البته توی برخی از موارد که حالا خصوصاً در روزهای اخیر اتفاق افتاد علت مشخص است مثلا توی شاهین شهر اصفهان اعلام شد که یکی از دانش‌آموزان با خودش اسپری فلفل در کیفش داشته استفاده کرده و باعث مسمومیت خودش و همکلاسی‌هایش شده.

مجری: ماجرایش چی هست خانم گودرزی؟

گودرزی: حالا یک البته یک بادکنکی بوده که حالا یک بویی از آن بیرون می آمده که باعث می‌شده مثلا دانش‌آموزان سرفه بکنند و اینها که حالا در واقع جوری بوده که انگار تلقی مسمومیت می‌شده این‌قدر که این بار روانی داشته روی بعضی از دانش‌آموزان توی این مدت اونها فکر می‌کردند که این گاز باعث مسمومیت‌شان شده.

محمد علمیه: می‌گویند کار خودشان هست خب قبلاً هم گفتند دیگه توی موضوعات مختلف ما دیدیم اتفاقات مختلف اقتصادی یا سیاسی گفتند کار خودشان است قدم بعدی‌شان هم من پیش‌بینی می‌کنم خدمت‌تان عرض می‌کنم یعنی بر اساس دستخط شان داریم عرض می‌کنیم که اگر حالا انشاالله به‌زودی عواملش مشخص بشه داخلی خارجی هر آنچه که هست قطعاً می‌گویند که اعتراف اجباری بوده این پیش‌بینی می‌کنیم منتظر هستیم خب بعد هم که اعتراف این تگ اعتراف اجباری می آیند اتفاق را بی‌ارزش می‌کنند.

گزارشگر: برخی شهروندان مجازی درباره این هشتک نظراتی داشتند.

یک توئیت: تا اینجای کار مشخص است که مسمومیت سریالی دانش اموزان از یک طرحی دقیق و پیچیده برخوردار است که خرابکاری شرافتمندانه نام دارد لذا نمی‌تواند کار گروهی خودسر باشد طرحی دقیق که می‌تواند کار سرویسهای جاسوسی باشد و اجرای آن به عهده گروهک منافقین است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9fec2e39-3ee9-422d-8620-7a761d105604"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات