728 x 90

تلویزیون الحره: صدور حکم دادگاه بلژیک علیه دیپلمات تروریست رژیم و تجمع ایرانیان در آلمان

تظاهرات ایرانیان آزاده مقابل سفارت رژیم در آلمان بعد از حکم ۲۰سال زندان برای دیپلمات تروریست رژیم
تظاهرات ایرانیان آزاده مقابل سفارت رژیم در آلمان بعد از حکم ۲۰سال زندان برای دیپلمات تروریست رژیم

به‌دنبال صدور حکم دادگاه بلژیک علیه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم آخوندی به ۲۰سال زندان و سه مزدور دیگر، تلویزیون الحره روز ۱۶بهمن گزارشی از تجمع هواداران مقاومت ایران در مقابل سفارت رژیم آخوندی در آلمان را انعکاس داد.

الحره در این گزارش صحنه‌هایی از ابراز احساسات ایرانیان آزاده و هواداران مقاومت به صدور حکم دادگاه علیه اسدالله اسدی را پخش کرد.

الحره گفت: دیپلمات تروریست اسدالله اسدی، سعی داشت یک عملیات بمب‌گذاری علیه گردهمایی سالانه مقاومت ایران در پاریس در سال۲۰۱۸ را توسط سه مزدور دیگر وزارت اطلاعات رژیم آخوندی به انجام برساند.

الحره در گزارش خود، موضع‌گیری لیون داوتسن بیرگ، از شخصیتهای سیاسی آلمان را پخش کرد که گفت: «این یک حکم عادلانه است. قضات آنتورپ حکمی الزام‌آور در مورد این طرح صادر کردند. طرحی که اگر به شکل درست اجرا می‌شد تلفات زیادی به‌جای می‌گذاشت».

در این گزارش آمده است جواد دبیران از مسئولان کمیسیون خارجه شورای ملی مقاومت نیز در مصاحبه با تلویزیون الحره گفت: «این گام اول است ولی باید گامهای دیگری را در پی داشته باشد که در وهله اول بستن سفارتهای رژیم ایران و نمایندگیهای آن قرار دارد چرا که آنها برای انجام عملیات تروریستی طراحی می‌کنند و در گام بعد بایستی شبکه‌های بزرگ جاسوسها و تروریستها و سلولهای خفته در اروپا متلاشی شوند».

الحره همچنین ضمن اشاره به پروسه دستگیری دیپلمات تروریست اسدالله اسدی و سه مزدور دیگر گفت: «آلمان در سال۲۰۱۸ اسدی را دستگیر کرد و او را به مقامات بلژیکی که همدستان او را در ژوئن همان سال دستگیر کرده بودند تحویل داد.
با توجه به پرونده دیپلمات ایرانی اسدالله اسدی، اپوزیسیون ایران و دوستانش در آلمان و اروپا برای افزایش فشار دولتهای اروپایی و گسترش دامنه محاکمه‌ها به‌طوری‌که ارکان رژیم ایران را در بر بگیرد، تلاش می‌کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/346a4f0c-3fdb-41e3-9d8c-ac6385c250d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات