728 x 90

تلویزیون الحدث: محاکمه دیپلمات رژیم ایران به‌نام اسدالله اسدی و ۳نفر همراهش به اتهام انجام عملیات تروریستی

محاکمه اسدالله  اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران در بلژیک
محاکمه اسدالله اسدی دیپلمات تروریست رژیم ایران در بلژیک

تلویزیون العربیه- الحدث ۱۵ژوئیه-۲۵تیر۹۹ در مورد محاکمه دیپلمات تروریست رژیم ایران و سه همدستش در بلژیک گفت: «اسدالله اسدی دیپلمات رژیم ایران و سه تن از همراهش در بلژیک به اتهام طراحی برای انجام اقدام تروریستی محاکمه می‌شوند. در ژوئن سال۲۰۱۸ دادستانی کل بلژیک گشوده شدن تحقیقاتی را با استناد به اطلاعات دستگاه امنیتی بلژیک در مورد یک اقدام تروریستی علیه گردهمایی اپوزیسیون ایران در فرانسه اعلام کرده بود. شایان یادآوریست، مقام‌های امنیتی در شمال بلژیک دو فرد مظنون به نامهای امیر سعدونی و همسر او نسیمه نعامی را که ایرانی‌الاصل با تابعیت بلژیکی هستند دستگیر کردند. این افراد، مشکوک به دست داشتن در طراحی برای انجام یک عمل تروریستی در فرانسه بودند.

اسدالله اسدی مزدور اطلاعات رژیم ایران در دستگیری و سرکوب اعضای سازمان مجاهدین خلق نقش داشته است. در ۳۰ژوئن۲۰۱۸ آلمان وی را به‌خاطر دست داشتن در طراحی برای انفجار تروریستی گردهمایی اپوزیسیون ایران در پاریس بازداشت کرد و دادگاه آلمان با تحویل او به بلژیک موافقت کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/33fd2944-b36e-409f-a795-667984d41434"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات