728 x 90

تلویزیون الاخباریه: مریم رجوی خواستار گنجاندن وزارت اطلاعات و نیروهای سپاه پاسداران در لیست تروریستی شد

تظاهرات ایرانیان در بروکسل - ۲۵خرداد۹۸
تظاهرات ایرانیان در بروکسل - ۲۵خرداد۹۸

تلویزیون الاخباریه روز دوشنبه ۲۶خرداد در گزارشی از تظاهرات ایرانیان در بروکسل گزارش داد: اپوزیسیون ایران تظاهراتی را در بروکسل ترتیب داد تا به این ترتیب صدای خود را به تصمیم گیرندگان اروپایی برساند.

مقاومت ایران با صدای خانم مریم رجوی بر آمادگی مردم ایران جهت در دست گرفتن حاکمیت بعد از سرنگونی نزدیک رژیم  جنایتکار آخوندی تاکید کردند. مریم رجوی  از  کشورهای اروپایی خواستار اعمال تحریم فراگیر علیه رژیم تروریست  تهران و گنجاندن وزرای اطلاعات و نیروهای سپاه پاسداران در لیست تروریستی بین المللی شد.

 

الاخباریه در گزارش خود از  تظاهرات ایرانیان در بلژیک گفت: اپوزیسیون ایران، حوادث تحریک کننده اخیر که برخی از بازوهای رژیم ایران در تنگه هرمز انجام دادند را یادآور شد و تأکید کرد این عملیات جای شکی در مورد چهره واقعی این رژیم و تهدیدات فزاینده آن برای امنیت و صلح جهانی باقی نمی‌گذارد.

در تظاهرات بروکسل دوستان مردم ایران شامل حقوقدانان و نمایندگان پارلمان و طرفداران مبارزه مقاومت ایران بر روی سن رفتند تا از مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم ولایت فقیه که همه اشکال آزادی در ایران را سرکوب می‌نماید، حمایت کنند.

 

محمد محدثین مسئول کمیسیون خارجی شورای ملی مقاومت به الاخباریه گفت:‌ پیام این تظاهرات و تظاهراتهایی که در هفته‌های آینده متعاقباً انجام می‌شود یک پیام واضح است. رژیم ایران باید سرنگون شود‍. مردم ایران خواستار سرنگونی این رژیم هستند و رژیم ایران، رژیم ولایت فقیه در سخت‌ترین شرایط و در ضعیف‌ترین وضعیت قرار دارد. مردم و جامعه ایران در وضعیت انفجاری قرار دارند. مردم خواستار سرنگونی رژیم هستند و مقاومت و مجاهدین خلق آماده سرنگونی رژیم و استقرار یک حکومت دموکراتیک می‌باشند. حکومتی که در راستای صلح با همسایگانش تلاش می‌کند.

 

گزارشگر الاخباریه افزود: مقاومت ایران با صدای خانم مریم رجوی بر آمادگی مردم ایران جهت در دست گرفتن حاکمیت بعد از سرنگونی نزدیک رژیم جنایتکار آخوندی که برای امنیت همسایگان و امنیت جهان خطرناک می‌باشد تأکید کردند. وی گفت: ایران در هماهنگی و یکپارچگی با همسایگانش و جهان خواهد بود. او از کشورهای اروپایی خواستار اعمال تحریم فراگیر علیه رژیم تروریست تهران و گنجاندن وزرای اطلاعات و نیروهای سپاه پاسداران در لیست تروریستی بین‌المللی شد. وی همچنین خواستار احاله مقامات رژیم ایران به دادگاههای بین‌المللی به‌منظور مجازات به‌خاطر جنایتهایشان علیه مردم ایران شد.

 

یکی از شرکت‌کنندگان در تظاهرات گفت:‌ امروز اروپا نقش و مسئولیت خود را به‌عنوان یک قدرت بزرگ و مهم در سطح مذاکرات برای برقراری صلح جهانی ایفا نمی‌کند تا دریای مدیترانه از سلاحهای اتمی خالی شود که معنی آن خلع‌سلاح اتمی رژیم ایران است. تا بدین ترتیب دریای مدیترانه تبدیل به دریاچه‌ صلح و خالی از سلاح اتمی بشود. این امریست که نیازمند تلاش جهان عرب و طرف اروپایی است.

گزارشگر الاخباریه در ادامه گفت: اپوزیسیون ایران تأکید می‌کند که اطلاعات و اسنادی که در مورد رژیم ایران و اقداماتش از سال‌ها قبل به جامعه بین الملی ارائه داده امروز تبدیل به واقعیتی شده که از جمله می‌توان آنرا در فعالیت‌های هسته‌یی رژیم ایران مشاهده کرد. و یکبار دیگر بر ضرورت قیام جهان برای کنار گذاشتن و سرنگونی ایرن رژیم صحه می‌گذارد.

یکبار دیگر اپوزیسیون ایران صدای خود را در بروکسل بالا برد تا به اروپایی‌ها نسبت به تهدید رژیم آخوندی برای امنیت خود و مردمشان و امنیت منطقه‌یی و جهانی هشدار دهد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0655f91c-5ee4-479c-b57f-e35356eb4fa4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات