728 x 90

تلویزیون آستان قدس رضوی: ۲۵۰۰تا ۳۰۰۰مجاهد روزی ۱۲ساعت دارند کار می‌کنند، وقتی میگن قیام مسلحانه شوخی نیست استراتژی است

قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱
قیام سراسری ایران - ۱۴۰۱

وحشت رژیم از قیام و مجاهدین: ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰مجاهد روزی ۱۲ساعت دارند کار می‌کنند، وقتی میگن قیام مسلحانه شوخی نیست استراتژی است

علیرضا ظفر کارشناس رسانه حکومتی در تلویزیون آستان قدس رضوی به حضور مجاهدین در شکل دادن قیام سراسری اعتراف کرد و گفت: یک شبکه پوششی داریم ما توی حوزه مجاهدین که بالاخره ۲۵۰۰ تا آدم سایبری روزی ۱۲ساعت نشستند دارند کار می‌کنند یکی از سؤال‌هایی که باید از مخاطب کرد این است که بگویی ۲۵۰۰ تا روزی ۱۲ساعت دارند چی کار می‌کنند؟

کارشناس حکومتی در وحشت از محتویات شبکه‌های اجتماعی و حجم موضعگیرهای جهانی علیه رژیم گفت: حجم صفحاتی که اینها دارند بالغ بر ۵هزار صفحه فقط توی اینستاگرام دارند محتوایی که در ۱۲ساعت دارند بازنشر می‌کنند این محتوا توی شبکه مجازی تازه علنی‌اش است. بعد بیایید این حجم سایبری ۲۵۰۰-۳۰۰۰ تایی که مجاهدین دارند.

 

علیرضا ظفر همانند خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع کشتار و شکنجه و سر به نیست کردن جوانان شورشی را انکار کرد و گفت شما صبح تا شب دارید دروغ را می‌بینی، از بالا کشتند از بالا انداختند، اینجوری شد مهسا نیکا شاکرمی جریانها و کیس‌هایی که هر روز دارند تکرار می‌کنند

ظفر: مثلا می‌آیند می‌گویند شلیک مستقیم نیروهای سرکوبگر، این شلیک مستقیم پینت بال است تو که می‌خواهی براندازی بکنی... چرا یک دانه پینت بال شلیک غیرمستقیم چه جوری است؟

توی فقط اینستاگرام هشتک قیام مسلحانه بیش از ۱۲۳۰۰ تا پست کار شده اینستاگرام چون یک کم روی حوزه هوش مصنوعی ادبیات یعنی به‌لحاظ بحث خشونت‌آمیز پاک می‌کند یعنی این‌که فرض کنید دو برابر این است.

هزار تا قیام مسلحانه تنها راه براندازی پست شده مسلح شوید هموطن اینها مال دیشب بوده خیلی‌هایش حذف شده ۵۰۰ تا پست است و بعد مسلح شوید و مبارزه مسلحانه ۵هزار تا، مبارزه مسلحانه هم استراتژی هم تاکتیک‌ هزار تا پست است فقط توی اینستاگرام است و کنارش این هشتگ قیام مسلحانه معنایش چی هست؟ و وقتی شما داری می‌گی قیام مسلحانه حرفش شوخی نیست خنده نیست یعنی استراتژی‌ات است این دوگانه اعتراض و سرکوب چی هست؟ اگر اعتراض هست چرا کنار مهسا امینی و قیام مسلحانه است؟ مسلح شوید.

 

هادی حاجتمند مجری: وقتی می‌بینم شما در تجمع به اسم تجمع اعتراضی برگزار می‌کنید و از لحظه اول فحش ناموس و رکیک به نظام می‌دهید به رهبری می‌دهید و بعد مسأله‌تان براندازی است این اسمش براندازی هست اسمش اعتراض نیست.

ظفر: براندازی نرم هم نیست.

مجری: وقتی این را تبدیلش می‌کنید به براندازی و براندازی سخت یعنی وسط خیابان هستی کوکتل مولوتف دستت است آتش میزنی فحش ناموسی هم میدهی و مسأله‌ات هم براندازی و می‌گویی براندازی است بعد می‌گویید ما معترض هستیم شما چرا دارید با ما سرکوبگری می‌کنید؟

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/13c003ed-d38f-4d02-ac5e-d43b3c825402"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات