728 x 90

تلفات لجام‌گسیخته ناشی از کرونا و آمارهای دستکاری شده و فریبکارانه سران نظام

کرونا در ایران
کرونا در ایران

روزنامه حکومتی همدلی شنبه ۲۶تیر، در حمله به نمکی وزیر بهداشت رژیم نوشت شما در جایگاه وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی این کشور نمی‌توانید شانه از زیر بار مسئولیّتِ نتایج حاصله از تصمیمات زیان‌بارتان خالی کرده و گناه ندانم‌کاریهایتان را به‌رسم شناخته شده سیاستمدارانِ این مرز و بوم، به‌گردن این و آن بیندازید!
روزنامه همدلی در ادامه با اعتراف به فریبکاریهای رژیم در ارائه آمار دستکاری شده تلفات ناشی از کرونا افزود: کدام شیر پاک خورده‌ای باور می‌کند شما در جریان آمار و ارقام دستکاری شده تعداد تلفات روزانه کرونا در کشور نبوده باشید؟


این روزنامه حکومتی در ادامه مطلب با اشاره به تاخت و تاز سویه‌های مختلف کرونا و تلفات ناشی از آن در استان سیستان و بلوچستان افزود: قبل از این‌که نماینده مردم زاهدان کم و زیادگویی‌های پرتناقض شما و همکاران‌تان را برملا کند، کم‌ و بیش از کمّ و کیف صدور فرمانهای پشت پرده‌تان مبنی بر دستکاری در آمارِ تلفات کرونای شهروندان خبر داشته و دارد و محاسبه نسبت ۳۲ به ۱ به سبک و سِیاق اصحابِ تجارت، برایشان نا آشنا نبوده و نیست. چه، به‌کار‌گیری این شیوه در فرهنگ گفتاری، رفتاری و کرداری بسیاری از مسئولان ما نه فقط در این حوزه که در بسیاری از حوزه‌ها جا افتاده و پیشینه‌ای دیرینه دارد؟! مسئول ندانم‌کاریهایی هستید که از رهگذرِ سیاست‌های بهداشتی‌تان بر شهروندان وارد شده است؛ جماعت بی‌پناهی که اگر درست و به موقع به‌فریادشان می‌رسیدید، جمع زیادی‌شان امروزِ روز، زنده می‌بودند اما به علّت نبودِ عنصر شجاعت در دفاع از تأمین به موقع واکسنِ موردِ نیاز و نیز ملاحظه‌کاریهای سیاسی‌تان، هم‌اکنون در زیر خروارها خاک مدفون‌اند!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8cf0f3d8-8727-4e46-a61e-939f62b629dc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات