728 x 90

تلاش اطلاعات آخوندی برای بازگشایی سیرک مزدوران ارتجاع در اشرف۳ تحت عنوان خانواده مجاهدین

نماد پیروزی در اشرف ۳
نماد پیروزی در اشرف ۳

تلاش اطلاعات آخوندی برای بازگشایی سیرک مزدوران ارتجاع در اشرف ۳ تحت عنوان خانواده مجاهدین

با شرکت دو رأس یغمایی، ابراهیم خدابنده کارگردان انجمن نجات اطلاعات و عاطفه اقبال

پاسخ کوبنده خواهر مجاهد اکرم حبیب‌خانی به دنبالچه‌های اطلاعات بدنام ولایت کرونا زده

جای سایر مزدوران خالی با ۳۲۰ بلندگو و طبل و سنج و عربده‌کشی و تهدید به کشتن مجاهدین!

سند شماره ۱

نامه انجمن نجات

شیطان بنده

انجمن نجاست مرکز تهران: درخواست مدیر عامل انجمن نجات جهت طرح شکایت از دولت آلبانی در سازمان ملل متحد

با سلام، احتراماً به عرض می‌رسانم که انجمن نجات یک سازمان مردم نهاد NGO متشکل از خانواده‌های اعضای سازمان مجاهدین خلق (فرقه رجوی) MEK و هم‌چنین نجات‌یافتگان این فرقه می‌باشد. این انجمن خواهان برقراری ارتباط خانواده‌های دردمند و رنج کشیده با عزیزان گرفتارشان در اردوگاه این فرقه در آلبانی بوده و در این راه تلاش می‌نماید.
به‌نمایندگی از طرف خانواده‌ها مایلم از دولت جمهوری اسلامی و وزارت امور خارجه و شورای عالی امنیت ملی تقاضا نمایم تا به وضعیت این ”ناپدیدشدگان اجباری“ در کشور آلبانی رسیدگی شده و شکایتی از جانب خانواده‌های آنان طبق قوانین بین‌المللی علیه دولت آلبانی به ملل متحد تسلیم گردد. خانواده‌ها چشم امید به اقدامات مؤثر دولت جمهوری اسلامی دارند تا بتوانند از وضعیت عزیزان ناپدید شده اجباری خود کسب اطلاع نمایند…

سند شماره ۲

رژیم ایران برای کسب ویزای ورود تروریستها به آلبانی کمپین می‌کند

رژیم ایران برای کسب ویزای ورود تروریستها به آلبانی کمپین می‌کند

۲۳ آوریل ۲۰۲۰ (۴ اردیبهشت ۹۹)

طبق نظر کارشناسان تروریسم، کمپین جدید رژیم ایران به این دلیل است که به‌دنبال کشف و افشاء شدن طرح‌های تروریستی نیروی قدس سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات رژیم در آلبانی، طی یک‌سال‌ونیم گذشته عمدهٔ دیپلمات تروریستهای رژیم آخوندی از جمله سفیر و افسر اطلاعاتی و دو دیپلمات دیگر به‌دلیل اقدامات تروریستی از آلبانی توسط دولت این کشور اخراج شدند. یکی از مراکز جاسوسی و استخدام تروریسم به نام کالج سعدی در آلبانی نیز توسط دولت آلبانی بسته شد. اکنون که عمده راههای مرسوم وزارت اطلاعات و نیروی تروریستی قدس به آلبانی مسدود شده است، وزارت اطلاعات آخوندی تلاش دارد که از راههای غیرمتعارف از جمله تحت عنوان خانواده و یا بازرگان راه تروریستهای خود به آلبانی را باز کند.

قبل از انتقال مجاهدین به آلبانی و در زمانی که در عراق مستقر بودند، رژیم آخوندی با سود بردن از شرایط ویژه عراق و به‌خصوص حضور گستردهٔ نیروها و مزدوران تروریستش در این کشور مأموران خود را تحت عنوان خانواده به کمپ اشرف و کمپ لیبرتی محل استقرار مجاهدین در عراق می‌فرستاد تا از یک‌طرف ساکنان را مورد شکنجه روانی قرار می‌دادند از طرف دیگر زمینه کشتار آنها را فراهم نماید.

در کمپ اشرف از سال ۸۸ تا ۹۰ به‌مدت ۲سال مزدوران رژیم آخوندی تحت عنوان خانواده با ۳۲۰بلندگو به‌صورت شبانه‌روزی مجاهدین را مورد تهدید به حمله توسط نیروهای عراقی و نیروهای تروریستی قدس قرار می‌دادند. در آوریل ۲۰۱۱ نیروهای عراقی همراه با نیروهای تروریستی قدس رژیم ایران، مجاهدین را مورد حمله قرار دادند و ۳۶تن از آنها را کشته و صدها نفر را مجروح و مصدوم نمودند. در کمپ لیبرتی نیز همین وضعیت ادامه پیدا کرد. وزارت اطلاعات ملاها، مأموران خود را تحت عنوان خانواده برای شناسایی اهداف حملات موشکی به اطراف می‌فرستاد. قابل توجه این‌که نیروی تروریستی با کمک دولت مالکی ۵بار کمپ لیبرتی را مورد حملات خونبار موشکی قرار دادند و نزدیک به ۱۸۰نفر در کمپ اشرف و لیبرتی از مجاهدین کشته شدند و بیش از ۱۴۰۰نفر مصدوم و مجروح گردید.

سند شماره ۳

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت -اول آبان ۱۳۹۸

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت -اول آبان ۱۳۹۸


مدیرکل پلیس در ۲۳اکتبر اعلام کرد: «مزدوری به نام علیرضا نقاش‌زاده که خود را از ”اعضای سابق مجاهدین“ معرفی می‌کرد به بهانه دیدار مادرش طاهره زارنجی و بردن وی از آلبانی مأموریت جمع‌آوری اطلاعات برای حمله تروریستی را برعهده داشت که از داخل ایران توسط یکی از سرکردگان نیروی قدس با نام مستعار پیمان هدایت می‌شد. او با یک پاسپورت اطریشی به‌نام اروین آرام سفر می‌کرد.

سند شماره ۴

قابل ارائه به دادگاه

استعلام رسمی از مجاهدین درباره مراجعهٔ افراد مشکوک-۱۳ ژانویه ۲۰۱۹

با محمل شناخته‌شده خبرنگاری و سیرک لو رفته خانوادگی

پروین حسین نیا، ایوان بلانکو براوو، امیر وفا (یغمایی)

استعلام رسمی از مجاهدین درباره مراجعه افراد مشکوک-۱۳ ژانویه ۲۰۱۹

سند شماره ۵

پاسخ مشاور حقوقی

این یک کیس کاملاً مشکوک مشابه مصطفی محمدی است. این افراد بدون هیچگونه اطلاع قبلی با خبرنگار و دوربین فیلمبرداری به اینجا آمده‌اند. واضح است که وزارت اطلاعات این را سازمان داده است و می‌خواهد بعد از اخراج سفیر از آلبانی، جنجال کند...

مادران امیر یغمایی و پروین حسین‌نیا در اینجا هستند. آنها خواهران مجاهد ما هستند و شما هر وقت خواستید می‌توانید این دو نفر را ببینید.

پدر امیر یغمایی به‌نام اسماعیل یغمایی از عوامل افشا شده وزارت اطلاعات است و مادر امیر ۶سال پیش در این باره یک کتاب نوشته است (مشابه کتاب سمیه محمدی). امیر یغمایی که در عراق با مادرش بود در جنگ بسیار ترسیده بود در سال۲۰۰۳ مجاهدین را ترک کرد و از سال۲۰۰۵ تابحال ۱۴سال است که با مادرش هیچ ارتباطی نداشته است. پروین حسین‌نیا در سال۲۰۱۵ به آلبانی آمده و دو روز با مادرش بوده و بنابراین آمدن بدون اطلاع آن هم در کنار امیر یغمایی شک‌برانگیز است.

نکته شک‌برانگیز دیگر این است که خبرنگار سوئدی از نشان دادن هویت خود در ورودی مجموعه (اشرف۳) خودداری کرد.

پاسخ مشاور حقوقی

سند شماره ۶

نامه خواهر مجاهد اکرم حبیب‌خانی به مشاور حقوقی

۲۳ دی ۱۳۹۷

نامه خواهر مجاهد اکرم حبیب‌خانی به مشاور حقوقی

سند شماره ۷

ارسال نامه‌ها برای مقامات آلبانی، سازمان ملل،کمیساریای عالی پناهندگان

و سازمانهای بین‌المللی دفاع از حقوق بشر- ۱۴ژانویه ۲۰۱۹

ارسال نامه‌ها برای مقامات آلبانی، سازمان ملل،کمیساریای عالی پناهندگان و سازمانهای بین‌المللی دفاع از حقوق بشر-۱۴ ژانویه ۲۰۱۹

سند شماره ۸

نامه اسماعیل یغمایی و اعلام افتخار از پیوستن پسرش به ارتش آزادیبخش

با آگاهی کامل از شرایط و مسئولیتها و مأموریت‌های هر رزمنده ارتش آزادیبخش

نامه اسماعیل یغمایی و اعلام افتخار از پیوستن پسرش به ارتش آزادیبخش

سند شماره ۹

اعلام بریدگی ”آقازاده“ به‌دلیل سخت بودن شرایط مبارزه در منطقه و تصمیم برای مراجعه به مقامات استکبار جهانی! و تشکر از زحمات مسئولان و سازمان

اعلام بریدگی ”آقازاده“ به‌دلیل سخت بودن شرایط مبارزه در منطقه

سند شماره ۱۰

یک نمونه دریافت کمک‌هزینه

یک نمونه دریافت کمک‌هزینه - امیر یغمایی

سند شماره ۱۱

بدون شرح!

امیر یغمایی در تیف

سند شماره ۱۲

رسید دریافت نامه‌ها و مدارک در تیف

رسید دریافت نامه‌ها و مدارک در تیف

سند شماره ۱۳

نامه به ابوی که نیازی نیست نگران باشید

هر وقت بخواهم مادرم را می‌بینم و مشکلی ندارم

نامه به ابوی که نیازی نیست نگران باشید

سند شماره ۱۴

قتل‌های مشکوک در درون مجاهدین و به کار گرفتن مزدور بچگان در میانسالی

(بیانیه شورای ملی مقاومت ایران- مرداد ۱۳۹۸)

در این گرد و خاکهای آخر خط، بی‌سبب نیست که مبلّغان «قتلهای مشکوک در درون مجاهدین» (برای ماستمالی و هر چه کم‌­بار نمودن و بالانس کردن جنایتهای رژیم) از بالا گرفتن جنبش دادخواهی سراسیمه‌اند. آن­چنان که گزارش عفو بین‌الملل در سی‌­امین سالگرد قتل‌عام زندانیان سیاسی تحت عنوان "‌یک جنایت ادامه‌دار علیه بشریت" را هم برنمی‌تابند و در چاکری نظام ولایت، حتی گزارشگران عفو را به‌خاطر نام بردن از مجاهدان سربدار و مصاحبه و گفتگو با همبندان آنها مرتکب گناه کبیره و مستوجب حدّ شرعی و تعزیرات حکومتی می­دانند!

از دیگر طرفه‌های این وحوش، به کار گرفتن مزدور بچگان و مستخدمان نورسیده‌یی است که در میانسالی به صرافت آن می‌افتند که وقتی کم سن و سال بوده‌اند، مجاهدین آنها را به اجبار یا با ”شستشوی بی‌مغزی“ از اروپا یا آمریکا به ارتش آزادیبخش برده‌اند! علی‌الحساب با سرهم‌بندی کردن این اراجیف و اکاذیب می‌توان از بار اعزام ۴۵۰هزار دانش‌آموز به جبهه‌های جنگ ضدمیهنی توسط رژیم خمینی و این‌که «۹۰درصد خط‌شکنهای جبهه دانش‌آموز بوده‌اند» کاست و مجاهدین را با این رژیم این همانی بلکه بدتر کرد. نتیجه این که: بر ما دانش‌آموزان عزیز واضح و مبرهن می‌شود که وضع موجود بر جایگزینی شورای ملی مقاومت مرجّح است و گرد قیام و انقلابی دگر نباید گشت. البته و "‌به فرمودهٔ" مجتهدین وزارت، نظر به عقب از شیخ به شاه مجاز و نسبت به شورا و مجاهدین که خط قرمز و "‌حرام شرعی" است، استحباب بسیار دارد!

سند تاریخی شماره ۱۵

در موارد مشابه: مقدمه کتاب برترین جهاد انقلاب الجزایر- عمار اوزگان:

-پدر بیاییم و خلعت شریفان را به تن کنیم

-پسرم به خود بستن عنوان شریف آسان است، می‌توان شجره‌نامه خویش را زیب و فر داد و شریف‌زاده گردید

لیکن برای این کار باید مدتی صبر کرد تا آنها که ما را می‌شناسند سر بر زمین بگذارند

برگرفته از سایت ایران افشاگر

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26bc9301-f17a-4649-9c96-4d46a6db488d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات