728 x 90

تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا به‌دلیل وضعیت امنیتی حریم هوایی ایران

تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا
تعلیق پروازهای شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا دوشنبه ۱۰بهمن، با صدور بیانیه‌‍‌ای اعلام کرد پروازهای خود به مقصد ایران را به‌دلیل وضعیت نامشخص امنیت حریم هوایی در این کشور را به‌حال تعلیق درآورده است. این تصمیم، در پی حمله پهپادی به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان اعلام شد.
شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا که بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان است در بیانیه که بر روی پایگاه اینترنتی این شرکت منتشر شده است اعلام کرد: با توجه به وضعیت نامشخص امنیتی کنونی برای حریم هوایی ایران، در اطراف فرودگاه تهران، خطوط هوایی گروه لوفت‌هانزا تمامی پروازهای خود از تهران را تا تاریخ سه‌شنبه ۳۱ژانویه به‌حال تعلیق درآورده و لغو کرد.
شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا از تعلیق پروازهای خطوط هوایی این شرکت تا روز ۳۱ ژانویه خبر داده است اما پیگیریهای بخش فارسی ار‌اف‌ای از شرکت‌های خدمات مسافرتی در ایران حاکی از آن است که احتمال می‌رود پروازهای این شرکت به مقصد ایران تا پایان هفته تعلیق شود.(رادیو فرانسه ۱۰بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3eb22e8d-e309-4260-a365-39f33c7d41a0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات