728 x 90

تعطیلی ادارات و بانک‌های دولتی به‌دلیل ناتوانی در حل بحران برق

بحران برق
بحران برق

رژیم آخوندی به‌دلیل ناتوانی در حل بحران برق، روز یکشنبه هفتم مرداد بیشتر ادارات و بانک‌های دولتی را تعطیل کرد.

از سوی دیگر علاوه بر ادارات، برق برخی مناطق تهران و شهرهای مختلف نیز قطع است و مردم را در این گرمای طاقت‌فرسا خشمگین و کلافه کرده است.

سایت حکومتی خبر آنلاین ۶مرداد ۱۴۰۳نوشت: نزدیک به ۱۲ساعت برق ساکنان غرب تهران قطع بود. گرمای کم‌سابقه این روزهای تهران کلافه کننده شده است و قطع شدن برق مانع استفاده از تجهیزات خنک کننده می‌شود، چه برسد به این‌که این قطعی‌ها ساعتها ادامه داشته باشد، اتفاقی که برای منطقه ۲۲ تهران به‌ویژه شهرک چیتگر افتاده و حالا شهروندان از این وضعیت ابراز نارضایتی می‌کنند.

 

به گزارش رسانه‌های حکومتی علاوه بر تهران، برق برخی مناطق قم و سمنان و سرخه نیز قطع شده است.

روزنامه حکومتی آرمان روز یکشنبه ۷مرداد درباره علت قطع برق نوشت: بحران ناترازی انرژی با رسیدن فصل گرما بار دیگر خود را نشان می‌دهد. این موضوع باعث تعطیلی صنایع نیز شده است. اقتصاد ایران در سال جاری و سال‌های آینده به احتمال زیاد هم‌چنان با بحران ناترازی و کمبود عرضه برق مواجه خواهد بود. قیمت‏‏‌گذاری دستوری و موانع تولید برق از چالش‏‏‌هایی هستند که این صنعت در کوتاه‏‏‌مدت با آن مواجه است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3a25b6c-e142-4aa1-8f12-ba7d6779eaa8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات