728 x 90

تعدادی از پاسداران و نیروهای تکاور رژیم در میرجاوه مورد حمله قرار گرفتند و ربوده شدند

پاسداران و نیروهای تکاور رژیم در میرجاوه مورد حمله قرار گرفتند و ربوده شدند
پاسداران و نیروهای تکاور رژیم در میرجاوه مورد حمله قرار گرفتند و ربوده شدند

سپاه پاسداران اعلام کرد: یک پایگاه مراقبتی آن در نقطه صفر مرزی در میرجاوه با کمک عوامل نفوذی مورد حمله قرار گرفته و نفرات آن ربوده شده‌اند.

 

همزمان سازمان جیش العدل اعلام کرد: ۷مأمور سپاه و ۵تن نیز از نیروهای تکاور انتظامی را به اسارت در آورده و دهها قبضه انواع اسلحه و ادوات نظامی به غنیمت گرفته است.

 

خبرگزاری سپاه پاسداران(فارس) ۲۴مهر۹۷ اعلام کرد شامگاه دوشنبه ۲۳مهر تعدادی از عوامل آن در یک پایگاه مراقبتی قرارگاه قدس در نقطه صفر مرزی لولکدان در بخش ریگ ملک در ۵۰کیلومتری میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان، ربوده شده‌اند.

در اطلاعیه نیروی زمینی سپاه خاطرنشان شده است این پایگاه از استحکامات خوبی برخوردار بوده،

اما به‌خاطر نفوذ «عوامل گروهک‌های تروریستی که از سوی سرویس‌های بیگانه هدایت و پشتیبانی می‌شوند» روبه روی یکی از پاسگاه‌های مرزی کشور پاکستان صورت گرفته است! از اینرو از دولت پاکستان انتظار می‌رود با اشرار و تروریست‌ها برخورد جدی داشته و به سرعت نسبت به آزادی و تحویل مرزبانان اقدام کند.

 

همزمان سازمان جیش‌العدل اعلام کرد، رزمندگان آن در بامداد سه‌شنبه ۲۴مهر، یک پایگاه مراقبتی نیروهای جنایتکار حاکمیت را در شهرستان میرجاوه به‌صورت کامل خلع‌سلاح کرده‌اند.

 

جیش العدل در بیانیه خود اعلام کرده است که ۱۲مأمور موجود در این پایگاهِ سپاه پاسداران را به اسارت در آورده است که ۷تن، مأموران وابسته به ارگان تروریستی سپاه پاسداران و ۵تن نیز از نیروهای یگان تکاوری نیروی انتظامی می‌باشند. در این عملیات، دهها قبضه انواع اسلحه و ادواتِ حساس نظامی از مزدوران ولایت فقیه به غنیمت گرفته شده است.

یادآوری می‌کنیم که در ششم مهرماه جاری، جیش‌العدل اعلام کرد، در جریان یک عملیات در سراوان، سه تن از نفرات آن شامل «مولوی هاشم معروف به مولوی محمود» از علمای اهل سنت در منطقه، به‌ شهادت رسیده‌اند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/033c77c5-1393-4737-8302-c451813f6b21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات