728 x 90

تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل علیه توافق شرم‌آور

تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل
تظاهرات ایرانیان آزاده در بروکسل

امروز سه‌شنبه ۲۸تیرماه، ایرانیان آزاده و هواداران سازمان مجاهدین طی تظاهراتی در بروکسل در برابر پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک همزمان با بررسی توافق شرم‌آور با رژیم آخوندی دست به تظاهرات زدند.

 تظاهر کنندگان شعار می‌دهند: دیکتاتور بمبگذار عامل قتل و کشتار -پیام به جان جانان ایستاده‌ایم تا پایان- ایرانیان بیدارند از بند و بست با آخوندها بیزارند-معامله با دیکتاتور، حمایت از تروریست

گزیده سخنانی کوئن متسو نماینده پارلمان بلژیک در تظاهرات هواداران مجاهدین: ما می‌خواهیم گروگانهایمان را در ایران آزاد کنیم ولی نمی‌خواهیم اینکار را با گفتگو برای آزادی تروریستها انجام دهیم.

- باید سفارتخانه‌های رژیم ایران را همین امروز تعطیل کنیم. آن‌وقت من شک ندارم که شهروند زندانی ما در ایران طی یک هفته با هواپیما به‌کشورمان برخواهد گشت.

- اولین قانون ما باید این باشد که هرگز و هرگز با تروریستها معامله نکنید. شما با بلند کردن صدایتان صحنه را تغییر می‌دهید، زیرا شما یک خلق هستید.

- حمایت شما از ما در این کارزار اهرم اصلی است. ما هم از شما حمایت می‌کنیم

 

گزیده سخنان تئو فرانکن، نماینده پارلمان بلژیک در تظاهرات هواداران مجاهدین: تلاش کردیم امروز بحثهای قانونی را به‌تعویق بیاندازیم با این درخواست که نخست‌وزیر حتماً باید برای صحبت در مورد این قانون زشت، حضور پیدا کند.

- این جنگ پایان نخواهد یافت. این جنگی است پایدار علیه تروریسم. تعدادی از اعضای حزب حاکم و بسیاری از اکثریت پارلمان را نیز می‌شناسم که با ما هستند و به‌این لایحه رأی مثبت نخواهند داد.

- کاری که از شما می‌خواهم بکنید این است که فشار بر روی قانونگذاران و جنگ خود علیه این قانون را ادامه دهید. اگر لازم است ۲۴ساعت یا ۴۸ساعت آینده را نیز در این‌جا حضور پیدا کنید هم‌چنین به حضور خود در پارلمان مانند امروز ادامه دهید.

- ما هم تلاش می‌کنیم تا قبل از بسته‌شدن پارلمان برای تعطیلات از تصویب این لایحه جلوگیری کنیم. بعد از تعطیلات، بررسی این لایحه به ماه سپتامبر موکول می‌شود و یا شاید برای همیشه فراموش شود. بنابراین ما تلاش می‌کنیم آن‌را به‌تعویق بیاندازیم.

- اسدالله اسدی مجدداً از طرف اتحادیه اروپا به‌عنوان پنج تروریست خطرناک شناخته شد.

- استرداد اسدی جان شما را به خطر می‌اندازد. دولت ما با این کار جان شهروندان، جان مخالفان و جان افراد دو ملیتی ایرانی-بلژیکی را به خطر می‌اندازد و ما هرگز به چنین قانونی رأی نخواهیم داد.

 

در اجلاس صبح امروز پارلمان بلژیک برای بحث پیرامون لایحهٔ شرم‌آور استرداد، به‌دنبال اعتراض نمایندگان به‌حضور نداشتن نخست‌وزیر در این جلسه، مذاکرات پارلمان متوقف و به ساعت ۱۶ و ۳۰دقیقه امروز به وقت ایران موکول شد.

 

جلسهٔ عصر پارلمان بلژیک برای بررسی لایحه شرم‌آور استرداد زندانیان آغاز شد.

گزیده نماینده پارلمان بلژیک دوروور: این پروژه با نخست‌وزیر و وزیر دادگستری تهیه و ارائه شده است و تعجب است که خود ارائه کننده در بحث شرکت نمی‌کند.

- این لایحه این پیام را به دنیا داده که پارلمان بلژیک دارد راه گریزی برای تروریسم رژیم ایران باز می‌کند

اولین سؤال: آیا یک قرارداد مستند بین رژیم ایران و اتحادیه اروپا وجود دارد. آیا کشوری هست از اتحادیه اروپا یا آمریکا که قبلاً چنین تبادل تروریستی با رژیم ایران کرده باشد؟

خطاب به وزیر دادگستری: سیاست شما در قبال تروریسم چیست؟ آیا سیاست شما دفاع از محکومیت یک تروریست است؟ اگر اسدی بعد از این قرارداد تقاضای استرداد بشود چه معیارهایی برای جواب هست. آیا قادر هستید مخالفت کنید؟

 

تجمع و تظاهرات هواداران مجاهدین و یاران شورشگر در بروکسل در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک علیه معاملهٔ شرم‌آور برای آزاد کردن دیپلمات‌تروریست رژیم اسدالله اسدی ادامه دارد.

شعار تظاهر کنندگان: دیکتاتور بمب‌گذار عامل قتل و کشتار -پیام به جان جانان ایستاده‌ایم تا پایان- ایرانیان بیدارند از بند و بست با آخوندها بیزارند-معامله با دیکتاتور، حمایت از تروریست

در گرمترین روز بروکسل، تظاهرات و اعتراضات هواداران و یاران شورشگر به معامله ننگین با رژیم آخوندی زیر آفتاب با شعارهای کوبنده ادامه دارد

 

در زیر تصاویری از این تظاهرات را می‌توانید دنبال کنید.

 

 

 

 

-تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل - 0

-تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل - 1

-تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل - 2

 

 

تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل ۲۸تیرماه تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل ۲۸تیرماه

 

 

تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل ۲۸تیرماه 

 

تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل ۲۸تیرماه

تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل ۲۸تیرماه

تظاهرات هواداران مجاهدین در مقابل پارلمان و نخست‌وزیری بلژیک در بروکسل ۲۸تیرماه

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6ec455ab-dfb7-4658-aebf-e481c2efbeb4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات