728 x 90

تظاهرات مردم کربلا با شعار: «رژیم ایران اخراج اخراج کربلا آزاد آزاد»

قیام و تظاهرات مردم کربلا علیه دخالتهای  رژیم ایران - عکس از آرشیو
قیام و تظاهرات مردم کربلا علیه دخالتهای رژیم ایران - عکس از آرشیو

قیام‌کنندگان عراقی در کربلا امروز پنجشنبه ۱۲دیماه با شعار رژیم ایران اخراج اخراج، کربلا آزاد، آزاد دست به تظاهرات زدند.

وحوش خامنه‌ای موسوم به حشدالشعبی به تظاهر کنندگان حمله کردند. آنها با گلوله جنگی به سوی تظاهر کنندگان شلیک کردند و تعدادی از آنان را مجروح ساختند.

 

به گزارش العربیه الحدث تظاهر کنندگان عراق از بصره تا میدان تحریر در بغداد حمله به سفارت آمریکا توسط شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران را محکوم کردند.

آنها در بصره شعار می‌دادند کسانی که وارد منطقه سبز شدند از ما نیستند.

تظاهرات‌کنندگان در میدان تحریر تأکید کردند: ‌آنچه که در منطقه سبز به‌شدت حفاظت‌شده روی داد آنها را نمایندگی نمی‌کند و خواست تظاهر کنندگان عراقی را منعکس نمی‌کند.

 

قیام‌کنندگان عراقی اعلام کردند: در صدر خواسته‌های آن اخراج رژیم آخوندی از عراق است.

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق در بیانیه‌یی که در سال جدید میلادی درباره اهداف و خواسته‌های انقلابیون عراق نوشت: کسانی که از سال ۲۰۰۳ بر گُرده عراقیان سوار شده‌اند، عامل خرابی و ویرانی عراق و فقدان حاکمیت آن هستند جوانان عراق ثایت کردند که در آگاهی کامل، مُصر به سرنگونی تمامی این فاسدین بوده و خواستار متوقف شدن دخالت رژیم ایران در عراق هستند.

ما در آغاز اولین روز سال جدید، اتفاق‌نظر تمامی میدانهای تظاهرات و تمامی اقشار بپا خاسته عراق در تحقق خواسته‌های انقلاب و پافشاری بر روی آنها را اعلام می‌کنیم. در پیشا پیش این خواسته‌ها: «اخراج رژیم ایران و سرنگونی این نظام فرقه‌گرا و پارلمان و ریاست‌جمهوری و بلوکه کردن قانون اساسی و تشکیل دولت نجات ملی از افراد با کفایت عراقی است که از سال ۲۰۰۳ در حاکمیت مشارکت نداشته‌اند، تا این مقدمه‌ای باشد برای اجرای انتخابات عادلانه با قانون جدید عادلانه که در آن همگی عراقیان تحت اشراف سازمان ملل و نظارت جامعه بین‌المللی شرکت کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b7f9a801-36fb-4f1b-93f9-6060713f175b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات