728 x 90

تظاهرات قیام‌کنندگان عراقی با شعار لعنت بر قاسم سلیمانی

تظاهرات در شهرهای بپاخاسته عراق - آرشیو
تظاهرات در شهرهای بپاخاسته عراق - آرشیو

به گزارش الرافدین روز دوشنبه ۱۱ اسفند، قیام‌کنندگان عراقی در بغداد با برگزاری تظاهرات با شعار لعنت بر قاسم سلیمانی، من عراقی هستم علیه رژیم آخوندی و اشغالگری آن در عراق و کشتار و ترور تظاهر‌کنندگان و جوانان شورشگر به سوی میدان تحریر راهپیمایی کردند. آنها خواستار سرنگونی حکومت بناشده بر سهمیه‌بندی و فرقه‌گرایی شدند. نیروهای سرکوبگر ضدشورش و وحوش خامنه‌ای اقدام به حمله و سرکوب تظاهر کنندگان کردند و جوانان شورشی به مقابله با آنها پرداختند.

در دیوانیه قیام‌کنندگان ساختمان استانداری را به آتش کشیدند و علیه رژیم آخوندی و دم و دنبالچه‌های آن شعار سر دادند و خواستار برکناری استاندار مزدور و فاسد این استان شدند.

نیروهای سرکوبگر حکومتی و وحوش خامنه‌ای با شلیک گلوله‌های جنگی و گاز اشک‌آور اقدام به متفرق کردن تظاهر کنندگان کردند که با مقاومت و ایستادگی جوانان شورشی مواجه شدند

در بصره: قیام‌کنندگان عراق با برگزاری تظاهراتی خواستار محاکمه علنی گروه جنایتکار مرگ و عاملان ترور فعالان قیام و شخصیتهای ضد نفوذ رژیم ایران در بصره موسوم به گروه مرگ شدند.

گروه جنایتکار مرگ که اخیراً در بصره دستگیر شده‌اند وابسته به باندها و گروهای وحوش خامنه‌ای در عراق هستند.

در ناصریه و سماوه نیز قیام‌کنندگان با برگزاری تظاهرات بر استمرار قیام تأکید کردند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d4b43aa-8475-4d0e-947d-cc5c12416ddd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات