728 x 90

تظاهرات سراسری مردم سوریه علیه رژیم اسد + عکس

تظاهرات مردم سوریه در شمال این کشور
تظاهرات مردم سوریه در شمال این کشور

به گزارش اورینت نیوز روز جمعه سیزدهم مهرماه ۹۷هزاران تن از مردم سوریه برای ششمین هفته متوالی تظاهرات خود علیه رژیم اسد را در مناطق شمالی سوریه ادامه دادند

آنها اشکال مصالحه با رژیم اسد را رد کردند.

خبرنگار اورینت گفت هزاران تظاهر کننده در میادین ویژه تظاهرات تجمع کردند و با خود پلاکاردهایی را حمل می‌کردند که بر روی آنها نوشته شده بود «جنبش انقلابی علیه رژیم اسد تا دستیابی به خواسته‌های مردم ادامه خواهد داشت».

 

تظاهر کنندگان سوری: هیچ مصالحه‌یی با رژیم اسد نداریم

در ساحل سوریه تظاهر کنندگان پرچمهای بزرگ انقلاب سوریه را بر فراز تپه‌ها به اهتزاز درآوردند و تأکید کردند بدون هیچگونه مصالحه‌ای با رژیم اسد می‌خواهند به مناطقشان که توسط رژیم اسد اشغال شده بازگردند.

تظاهرات در ساحل سوریه

تظاهرات در ساحل سوریه

 

همزمان اهالی استان ادلب میدان ساعت در این شهر را با پرچمهای انقلاب تزیین کردند و ساکنان حومه استانهای حلب و حما نیز در تجمعاتی که داشتند پلاکاردهایی را در دست داشتند که بر روی آنها خواسته‌هایشان نوشته شده بود.

تظاهرات مردم سوریه در استان ادلب

تظاهرات مردم سوریه در استان ادلب

 

لازم به یادآوری است که جمعه در اکثر شهرها و شهرکهای شمال سوریه به‌ویژه در استان ادلب تظاهرات در همبستگی با زندانیان ناپدید شده در زندانهای اسد برگزار شد و تظاهر کنندگان شعارهای انقلاب را سر دادند.

تظاهرات ضدحکومتی در شمال سوریه

تظاهرات ضدحکومتی در شمال سوریه

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da60fe03-fa1f-4430-bc73-09e1674369f6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات