728 x 90

تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین - برای آزادی، به‌سوی آزادی، همبستگی با مقاومت ایران و قیام مردم

تظاهرات بزرگ در  برلین - اول مرداد۱۴۰۱
تظاهرات بزرگ در برلین - اول مرداد۱۴۰۱

تظاهرات بزرگ ایرانیان آزاده و اشرف‌نشانها در برلین روز اول مرداد با عنوان برای آزادی، به‌سوی آزادی، همبستگی با مقاومت ایران و قیام مردم برگزار شد.

شعار ایرانیان آزاده و اشرف نشانها در تظاهرات بزرگ برلین:

  • آخوند جنایت می‌کند، بلژیک حمایت می‌کند
  • چهار دهه جنایت مرگ بر این ولایت
  • ننگ ننگ ننگ، ننگ بر این بند و بست
  •  آزادی بمبگذار، تأیید قتل و کشتار
  • دستی که امروز تو دست ملاست، او نهم شریک جرم این آخوندهاست
  • خروش هر ایرانی، مرگ بر خامنه‌ای، رئیسی

 

در این صفحه می‌توانید گزارشات، سخنرانیها و تصاویر این تظاهرات بزرگ را دنبال کنید.

پیام خانم مریم رجوی به تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین

یاران شورشگر،
حامیان قیام‌،
شخصیتها و دوستان عزیز آلمانی،
ایرانیان بپا خاسته که با تظاهرات بزرگ و پرشکوه خود در برلین، گردهمایی ایران آزاد را در آلمان برپا کردید!
قبل از هر چیز می‌خواهم بپرسم چه کرده‌اید که جیغ و داد آخوندها علیه مقاومت را به آسمان رسانده‌اید؟! آنچه اتفاق افتاده در این خلاصه می‌شود که: در دریای رنج و خون مردم ایران دکل سرنگونی پدیدار شده و رژیم به لرزه افتاده است.

معامله با شیطان

حتماً تازه‌ترین تحول را می‌دانید:
پیرو شکایت‌های شورای ملی مقاومت و برخی شخصیت‌های سیاسی بین‌المللی، دادگاه استیناف بروکسل دیروز، دولت بلژیک را از فرستادن دیپلمات تروریست بمب‌گذار به ایران منع کرد و آن را منوط به یک بررسی محتوایی ساخت.....(جزئیات بیشتر)

 

گزیده‌ای از سخنرانیهای تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین:

  • پروفسور ریتا زوسموت - رئیس پیشین مجلس فدرال آلمان به‌مدت ۱۰سال
  • ادوارد لینتنر- معاون پیشین وزیر کشور آلمان
  • دکتر فرانتس یوزف یونگ - وزیر دفاع آلمان (۲۰۰۹)
  • کریستوف دفریس – عضو کمیتهٔ امور داخلی مجلس فدرال آلمان
  • گرهارت باوم  وزیر کشور سابق آلمان فدرال
  • کلادیا رافلهویشن  نماینده مجلس فدرال آلمان از حزب لیبرال دمکرات
  • مارتین پاتسلت - عضو هیأت‌رئیسهٔ کمیتهٔ آلمانی همبستگی برای ایران آزاد
  • بروکهارد درگر – رئیس فراکسیون دمکرات‌مسیحی در پارلمان برلین (۲۰۲۱)
  • معصومه بلورچی نماینده شورای ملی مقاومت در آلمان
  • شماری از جوانان و اعضای جوامع ایرانی

 

 

پروفسور ریتا زوسموت رئیس پیشین مجلس فدرال آلمان به‌مدت ۱۰سال

ما در کنار خانم رجوی و مردم و مقاومت آنها ایستاده‌ایم

پروفسور ریتا زوسموت رئیس پیشین پارلمان فدرال آلمان

پروفسور ریتا زوسموت - رئیس پیشین مجلس فدرال آلمان به‌مدت ۱۰سال

خانم پرزیدنت رجوی عزیز، دوستان گرامی در اشرف۳ و در برلین. خیلی خوشحالم که امروز می‌توانیم دوباره باهم باشیم، اکنون می‌خوام با فرازها شروع کنم اثبات هبستگی که در چند هفته گذشته ابراز شده باید هم‌چنان به ما شهامت بده همون چیزی که همه میخواهند را داشته باشیم آزادی یعنی ما تسلیم نمی‌شیم اما شما در طول سال‌ها نشون که چقدر قوی هستید. شما نشان داده‌اید که ایستادگی می‌کنید، ما به‌خاطر اراده مردم در کنار مقاومت ایستاده‌ایم، به‌خاطر مردم ایران و هم‌چنین متعهدیم نسبت به ستمدیدگان

تغییر به نفع مردم، زنان و مردان، کودکان و والدین ما هم برای تحقق این امر همراه با رئیس‌جمهورمان خانم رجوی ادامه خواهیم داد او را تنها نخواهیم گذاشت.

 

ادوارد لینتزنر معاون پیشین وزیر کشور آلمان

ادوارد لینتزنر معاون پیشین وزیر کشور آلمان

ادوارد لینتنر- معاون پیشین وزیر کشور آلمان

معامله بلژیک و رژیم ایران یک پروژه ننگین برای یک کشور دمکراتیک است

من در گردهمایی ۲۰۱۸ بودم و می‌توانستم یکی از قربانیان توطئه بمب‌گذاری اسدالله اسدی باشم

من می‌توانم به خانم رجوی تضمین بدم که هرکاری علیه این معامله می‌کنیم

 

در داخل ایران رژیم آخوندها هیچ حمایت واقعی ندارد

و در برابرش یک جنبش به‌خوبی سازمان‌یافته وجود دارد

با یک دیدگاه و چشم‌انداز واقعاً دمکراتیک به رهبری خانم مریم رجوی

که ما را در برخورد قاطع با دیکتاتوری حاکم تقویت میکند

 

ادوارد لینتنر- معاون پیشین وزیر کشور آلمان

دوستان عزیز اینجا در برلین و در اشرف۳ خانم رجوی به‌خوبی و با تأکید اون رو الآن ابراز کرد در اروپا اتفاقاتی داره رخ میده که توجه خیلی زیاد و در واقع مستلزمش هست. مثلا این توافقی که دولت بلژیک دارد با رژیم تهران برای مبادله زندانیان اینطوری نمیشه همین‌طور قبولش کرد این یک پروژه ننگین برای یک کشور دمکراتیک هست که اصلاً وارد چنین توافقی بشه. من فقط میتونم به خانم رجوی تضمین بدم که همه کار می‌کنیم که مقاومت کنیم در برابر این توافق همراه با شما. یک دادگاه بلژیکی دیشب دیروز هم‌چنین که گفته شد این توافق را فعلاً متوقف کرده. خیلی خوبه تا الآن ولی خانمها و آقایان این نگرانی هست که دولت بلژیک و پارلمان بلژیک هنوز از روی میز کنار نرفته ما با دقت این موضوع رو دنبال می‌کنیم. من خودم در سال۲۰۱۸ در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس شرکت داشتم و می‌توانستم طبعاً یکی از قربانیان این توطئه بمب‌گذاری باشم. پس میپرسم از خودم که آیا دولت بلژیک حاضر به انجام چنین معامله‌یی می‌شد حتی با این‌که نمایندگان دولتها مثلا از بلژیک یا حتی در آلمان آنموقع حضور می‌داشتند و در معرض خطر قرار می‌گرفتند؟ رسیدگی به پرونده اسدی فقط یک موضوع مربوط به بلژیک نیست چونکه اسدی نه فقط روی لیست کنونی تروریستی اتحادیه اروپا هست بلکه اینجا توسط ادارات مجری قوانین جزایی آلمان هم زیر نظرهست. پرونده‌یی علیهش در دادستانی کل به ظن فعالیت سرویس مخفی اطلاعاتی در جریان است. اما تأثیر مبادله آزاد شدن اون یعنی رفتنش به ایران نه فقط بر توطئه حمله در پاریس در سال۲۰‍۱۸ محدود نمیشه بلکه خود مقامات تحقیقاتی بلژیک در جریان محاکمه در سال ۲۰۲۱ در آنتورپ حدس می‌زدند که اسدی یک شبکه کامل از مأموران مخفی در اروپا تشکیل داده بوده که جزئیاتش هنوز به‌طور کامل روشن نشده. حالا همه اینها با اجرایی شدن این معامله در معرض تهدیده و این‌که این جزئیات هم‌چنان پوشیده بمونه ولی نه فقط بلژیک باید مشخص کنه چگونه قصد داره با موضوع ربودن شهروندان دو تابعیتی توسط رژیم ایران برخورد کنه چونکه سالهاست که رژیم ایران تهدید گروگانگیری علیه مخالفان و شهروندان دو تابعیتی رو شروع کرده. از ۲۰۱۸ شروع نشد از این‌رو تعجب آوره که چنین رفتاری یعنی ناقض حقوق بین‌الملل و حقوق‌بشر است اکنون در بلژیک و دیگر کشورهای اروپایی به بحث گذاشته میشه. محکومیت اسدی یک پیام مهم بود مبنی بر این‌که مقامات رژیم ایران دیگر عملاً نمی‌توانند بر روی مصونیت خودشان در برابر چنین اقداماتی حساب باز کنند زیرا اثر تحریک کننده این عمل در برابر همه جهان به‌روشنی شکسته شد. این پیام مهم تهدیدی است مبنی بر این‌که اثر آن توسط معامله از بین می‌رود. بنابراین سؤال اساسی باید این باشد که آیا با توجه به این رفتار یعنی ضعف نشان‌دادن در برابر این رژیم این به مصلحت است؟ واقعیتها خلاف این را نشان داده. بلکه اثبات می‌کنند که نمونه‌های برخورد های سخاوتمندانه مشابه با رژیم ایران هیچ تغییری در این رفتار حکومت ایجاد نکرده نه در حرف نه در عمل.

خانم رجوی هم این را به‌خوبی یادآوری کرد که رژیم ایران در داخل کشور هیچ حمایت واقعی دیگر ندارد در برابرش یک جنبش به‌خوبی سازمان‌یافته وجود دارد با یک دیدگاه و چشم‌انداز واقعاً دمکراتیک برای رهبری آینده ایران ایرانی دمکراتیک. این آلترناتیو دمکراتیک به رهبری خانم مریم رجوی و شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین و قیامهای مردم در داخل ایران ما را در برخورد قاطع با دیکتاتوری حاکم بر ایران تقویت می‌کند. از شما به‌خاطر توجهتون سپاسگزارم و برای همه مان همان‌طور که خانم رجوی گفت آرزوی موفقیت می‌کنم.

 

دکتر فرانتس جوزف یونگ - وزیر دفاع آلمان ۲۰۰۵-۲۰۰۹

دکتر فرانتس جوزف یونگ - وزیر دفاع آلمان ۲۰۰۵-۲۰۰۹

دکتر فرانتس یوزف یونگ - وزیر دفاع آلمان (۲۰۰۹)

مردم ایران دیکتاتوری آخوندها و بازگشت به رژیم شاه را نمی‌خواهند

آنها آزادی و برابری می خواهند

خانم رجوی سالهاست در طرح ۱۰ماده‌یی خود برای آینده ایران

این خواسته‌ها را ارائه کرده است

 

دکتر فرانتس یوزف یونگ - وزیر دفاع آلمان (۲۰۰۹)

خانمها و آقایون دوستان عزیزم در اشرف۳ و در تظاهرات بزرگ در برلین اول می‌خوام پیروزی بزرگ مقاومت ایران در دادگاه جنایی سوئد تبریک بگم این یک پیروزی برای همه ماست یک پیروزی برای عدالت که یکی از مسئولان قتل‌عام زندانیان سیاسی در ایران اینجا در اروپا به جرم جنایت علیه بشریت به حبس ابد محکوم میشه در اینجا می‌تونیم به حاکمیت قانون در اروپا افتخار کنیم منهم با درخواست عفوبین‌الملل هم نظر هستم برای تحقیقات مشخص علیه رئیس‌جمهور کنونی حکومت آخوندی رئیسی دقیقاً به‌خاطر همین جنایات که در سوئد در واقع بررسی شد دوستان عزیز با کمال خوشحالی می‌شنوم از گزارشهای شما از افزایش اعتراضات مردمی اعتصاب و افزایش کارها و فعالیت‌های کانونهای شورشی در ایران که همه‌شان تلاش می‌کنند با فضای ارعابی که رژیم چند دهه ست که به‌وجود آورده مقابله کنند رژیمی که در جهان اقدامات خشونت‌بار بی‌سابقه‌یی انجام داده که نظام حقوقی خودش تثبیت کردند همه ما باید همیشه با اشراف به این موضوع نگاه کنیم که این رژیم فردا دیگر در قدرت نخواهد بود اگر از وحشی‌گری بی‌حد و حصر برای سرکوب هر نوع مخالفت استفاده نکنه من به تظاهر کنندگان شجاع در ایران که جسم و جان و شغل خودشون رو به خطر می‌ندازن احترام بسیاری قائلم در واقع اونها نیازهای خودشون رو کنار می‌گذارند و متحد می شن برای یک ایران بهتر همون ایرانی که خلق ایران شایسته شه هم‌چنین با خوشحالی میشنوم این مقاومت در برابر رژیم مذهبی آخوندی اونجا روزبه‌روز بهتر سازماندهی میشه و ساختار اعتراضات بیش از قبل قابل تشخیصه هر ناظر خارجی در اروپا می‌تونه امروز به‌سرعت ببینه که مردم ایران واقعاً چی میخوان اونها دیکتاتوری آخوندها رو نمی‌خوان و بازگشت به شاه رو هم نمیخوان اونها دمکراسی میخوان آزادی، برابری، حاکمیت قانون و قبل از هر چیز پایان به فساد و ظلم در اصول تظاهرات کنندگان در ایران از همه طبقات اجتماعی سرانجام همون چیزی رو مطالبه می‌کنند که خانم رجوی سالهاست توی برنامه ده ماده ایش برای آینده ایران به ما ارائه کرده .

معامله شرم‌آور دولت بلژیک با رژیم ایران یک نمونه اخیر از همینه در واقع با پنهان‌کاری و مخفی شدن در پشت قراردادهای دیگه برای همین گروگانگیری شهروندان بیگناه دولت بلژیک در واقع اینطوری بیشتر جان صدها نفر رو در معرض خطر قرار میده قانون عمداً مخدوش می شه و حاکمیت قانون زیر سؤال میره مهمتر از همه این سر تسلیم فرود آوردن در برابر رژیم آخوندهاست و این پیام رو بهش می‌ده که می‌تونه با همه ابزارها غرب رو برای گرفتن امتیازات تحت فشار بگذاره و مقاومت در تبعید رو تحت تعقیب قرار بده و سرکوب کنه تا زمانیکه اروپا تو این وضعیت باقی بمونه فقط از رژیم تمسخر و کین توزی عایدش میشه و رژیم ما رو ضعیف تلقی می‌کنه و رسانه‌های رژیم ایران بعد از دهها مماشات با رژیم پر از کین توزی هستن نسبت به اروپا و غرب پس این سیاست مماشات چه دستاوردی داشته پاسخ ساده ست زمان برای رژیم خریده و تحمل رنج و درد مردم ایران رو طولانی‌تر کرده این شرایط باید پایان پیدا کنه و ما باید این مبارزه رو به سرانجام برسونیم مردم ایران شایسته این هست که ما در کنارش باشیم او نهم بدون هیچگونه اما و اگر برای آزادی برای دمکراسی برای حاکمیت قانون و صلح

کریستوف دفریس – نماینده مجلس فدرال آلمان

کریستوف دفریس – نماینده مجلس فدرال آلمان

 

کریستوف دفریس

عضو کمیتهٔ امور داخلی مجلس فدرال آلمان

من قویاً خواهان لغو توافق بلژیک و رژیم ایران برای فرستادن

تروریست اسدالله اسدی به ایران هستم

 

ما باید توجه داشته باشیم که تهدیدات کنونی از جانب رژیم ایران

اینها نشانه قدرت نیست بلکه نشانه ضعف رژیم است و نشان می‌دهد

که رژیم آخوندها در حال افول است

کریستوف دفریس – عضو کمیتهٔ امور داخلی مجلس فدرال آلمان

دوستان عزیز ایرانی من در اشرف سه و برلین و هامبورگ؛ من از هامبورگ به شما درود می‌فرستم از صمیم قلب خیلی خوشحالم که دوباره با شما هستم همیشه اثرگذار هست که توی این جنگ و تعهد شما رو ببینم برای آزادی و دمکراسی در ایران این دقیقاًدر زمان خاصی داره برگزار میشه و اهمیت خاصی داره اما ما باید به این توجه داشته باشیم اون تهدیدهایی که الآن از جانب رژیم ایران؛ تهدیدات نظامیش؛ سرکوب مردم؛ اینها نشونه قدرت نیست بلکه نشانه ضعف هست و نشون میده که این رژیم آخوندها در حال افول هست. هم‌چنین می‌بینیم که وزارت اطلاعات رژیم توی آلمان سازمان اینجا در آلمان شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین رو توی مرکز کار خودش؛ توجه خودش قرار داده و اینهم باز نشانه ضعیف بودنش هست؛ من معتقدم که نیروهای امنیتی آلمان به‌خوبی در این مورد عکس‌العمل نشون دادن؛ ‌معاون نماینده مرکز اسلامی هامبورگ مدتی قبل به‌خاطر رابطه‌اش با نیروی تروریستی حزب‌الله و حمایتش از اون اخراج شد؛ با صراحت از طرف حزب دموکرات مسیحی هامبورگ میگم که مر کز اسلامی هامبورگ باید بسته بشه این خواسته ما و مورد تأیید حزب خودمونه؛ من قویاً خواهان لغو توافق دوجانبه که تو بلژیک انجام شده هستم که در واقع باعث میشه که افراد مجرم و محکوم تبادل بشن؛ نمیشه که یک دیپلمات تروریست؛ اسدالله اسدی که به بیست سال زندان محکوم شده به‌خاطر اون توطئه بمبگذاریش که جان هزاران نفر رو میتونست بگیره به ایران فرستاده بشه و اونجا با گل ازش استقبال کنن این نباید اتفاق بیفته و توی اروپا چنین روالی معمول نیست که دروازه تروریسم حکومتی رژیم رو باز کنیم براش؛ نباید این توی پارلمان تصویب بشه و باید پس گرفته بشه اون چیزی که تصویب شده توی پارلمان من با جلو که نگاه می‌کنیم رژیم ایران ناتوان تر و ضعیف‌تر داره میشه.

برای همه شما من که یک ایران دمکراتیک و آزاد رو میخواین آرزوی موفقیت دارم برای کنار زدن این دیکتاتوری مذهبی و پایان دادن به موجودیتش شما در این رابطه حمایت من رو دارید براتون آرزوی برنامه خوبی رو می‌کنم

 

گرهارت باوم - وزیر کشور پیشین آلمان

من در کنار اپوزیسیون ایران

که به مبارزه با ستمگران متعصب مذهبی برخاسته است می‌ایستم

 

گرهارت باوم وزیر کشور پیشین آلمان

خانم رئیس‌جمهور گرامی مریم رجوی دوستان عزیز ایرانی به‌ویژه اونهایی که در اشرف۳ هستند شرکت‌کنندگان عزیز خوشحالم که می‌تونم باهاتون صحبت کنم مبارزه برای حقوق‌بشر تو زندگی من تعیین‌کننده بوده من از منشور سازمان ملل به‌عنوان راهنمای این مسیر استفاده کردم و صلح حقوق‌بشر بود که برای اولین بار مردم رو به هم پیوند داد حقوق‌بشر در واقع باهم تنیده شده‌اند.

صلح بدون حقوق‌بشر و بدون آزادی غیرقابل تصور است. خوشحالم که جامعه بین‌المللی اکنون قوانین کیفری را تا آنجا توسعه داده که هر جا یک جرمی صورت بگیرد، میشه در کشور دیگری اون رو مورد مجازات کرد. این اتفاق اکنون در سوئد افتاده است، جایی که حمید نوری، یکی از مقامات شکنجه‌گاههای رژیم ایران، در همین هفته‌ها به جرم ارتکاب جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت به حداکثر مجازات محکوم شده...

مقاومت در ایران ریشه‌های قوی دارد. رژیم نه با سیاست قانع کننده بلکه با ترور ارعاب از خود دفاع می‌کند و مخالفان آخوندها را، مشمول مجازاتهای سختی. می‌کنند. مجازات اعدام، قطع اعضای بدن، سنگسار، همه اینها طبق قوانین بین‌المللی غیرقانونی است. این نشانه‌ای از درماندگی همین رژیم است که فقط میتونه به حیاتش به واسطه اعمال همین مجازاتهای ظالمانه و با استفاده از سرکوب ادامه بده در برابر مردمی که تشنه آزادی و خواهان رفاه و توسعه هستند، . پس بنابراین، من در کنار مقاومت ایران می‌ایستم و برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم که در برابر ستمگران متعصب مذهبی ایستاده‌اید به این فکر می‌کنم چقدر فرهنگ های ما به هم ربط دارند و مرتبط هستند به‌عنوان مثال قطعه از حافظ به‌عنوان مجموعه شعر شگفتی آور استفاده کرد. اشتراکات زیادی داریم. اما مهمتر از همه، این مبارزه برای آزادی است که ما را متحد می‌کند. برای شما آرزوی توان و موفقیت روزافزون دارم.

 

کلادیا رافلهویشن نماینده مجلس فدرال آلمان از حزب لیبرال دموکرات

در حالی که اعدام و شکنجه و سرکوب هر روز در ایران بیشتر می‌شود

حمایت خود را از مردم شجاع ایران که در خیابان‌ها دست به تظاهرات می‌زنند اعلام می‌کنم

 

کلادیا رافلهویشن نماینده مجلس فدرال آلمان از حزب لیبرال دمکرات

سلام درود می‌فرستم به همه شرکت‌کنندگان در این تظاهرات، به‌ویژه شرکت‌کنندگان از حوزه انتخابیه خودم فرای بورگ شما خیلی شجاع هستید و روزی نیست که متوقف بشید از جلب توجه افکار عمومی به وضعیت وحشتناکی که در ایران هست. شما از احترام کامل من و هم‌چنین بسیاری از افراد دیگر برخوردارید. تعداد اعدام ها، شکنجه‌ها، و سرکوب هر روز در ایران بیشتر می‌شود. ما نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم این وضعیت را تحمل کنیم. من را در کنار خود ببینید. من از شما حمایت می‌کنم. معتقدم که این بسیار عالی است که شما به اهدافتان متعهد هستید و به‌خصوص از مردمتان در داخل کشور حمایت می‌کنید. مردمی که این شجاعت رو دارند که علناً در خیابان‌ها تظاهرات کنند. من از تلاش شما تشکر می‌کنم و صمیمانه‌ترین و بهترین درودهای خود را نثار شما می‌کنم.

 

مارتین پاتسلت

عضو هیأت‌رئیسهٔ کمیتهٔ آلمانی همبستگی برای ایران آزاد:

حکم دادگاه بلژیک برای ممانعت از برگرداندن تروریست اسدالله اسدی

پیروزی مقاومت ایران است

اطلاعات رژیم و جلادان آخوندها هم‌چنان در سراسر اروپا فعال هستند

و ما باید خیلی هوشیار باشیم

 

مارتین پاتسلت - عضو هیأت‌رئیسهٔ کمیتهٔ آلمانی همبستگی برای ایران آزاد

سلام دوستان عزیز و مهمانان گرامی خیلی خوشحالم امروز در روز تولدم میتونم در کنار شما باشم. و این خیلی بده که مردم اوکراین این‌قدر از جنگ تحت فشار قرار می‌گیرند که بسیاری از زنان و کودکان مجبورند که خانه خودشون رو ترک کنند به همین خاطر تشکر می‌کنم از دوستان ایرانیمون که با اونها ابرار همبستگی می‌کنند امروز و میگن که ما همه مون افرادی هستیم که تبعید شده‌ایم کسانی هستیم همه مون که درد و رنج می‌کشیم. می‌خواهم به سه موضوع امروز بپردازم. اولیش اینه که پارلمان بلژیک تصمیم گرفت تروریست دیپلمات رژیم ایران اسدی با افراد دیگری که دستگیر شدند در ایران در واقع تبادل بشند اگر چنین اتفاقی بیفته اون وقت یک قاچاق انسان صورت گرفته و رژیم ایران باز هم افرادی رو به گروگان می‌گیره برای تبادل و جنایتکارانی که اینجا در اروپا با پوش دیپلماتیک بمب آوردند تقویت می‌شوند مجازات نمی‌شوند در ایران به همین دلیل ما باید با این موضوع در واقع مخالفت کنیم. رئیس‌جمهور برگزیده شما همراه با مقاومت ایران یک پیروزی بزرگ کسب کردند یک دادگاه در بلژیک گفتش فعلاً باید این متوقف بشه و اسدی استرداد نخواهد شد باید این یک روند درست قضایی رو طی کنه. این یک پیروزی بزرگه تروریستها نباید بدون مجازات باقی بمونند.

بجنگیم برای آزادی برای زندگی خوب و همزیستی مسالمت‌آمیز در جهان و نگذاریم این اتفاقات بیفته و با امکاناتی که داریم برای یک ایران آزاد دمکراتیک یک جهان آزاد دمکراتیک و انسانی بجنگیم

متشکرم

 

بروکهارد درگر رئیس فراکسیون دمکرات‌مسیحی در پارلمان برلین (۲۰۲۱)

من در برابر شهیدان قتل‌عام سال۱۳۶۷ ایران سرتعظیم فرود می‌آورم

آنها علیه ناعدالتی و استبداد جنگیدند

 

بروکهارد درگر - رئیس فراکسیون دمکرات‌مسیحی در پارلمان برلین (۲۰۲۱)

دوستان عزیز آزادی خوشحالم که همراه با این تعداد کثیر از مردم اینجا آمده‌ام تا برای آزادی ایران تلاش کنیم

اینجا در برلین پایتخت المان که خودش در تاریخش از اعماق جنایت عبور کرده ولی به‌هرحال به محلی برای آزادی تبدیل شده. این آزادی مأموریت ماست و آزادی رو من برای همه مردم تحت سرکوب به‌خصوص در ایران آرزو دارم. من تونستم تو نمایشگاه شما ابعاد درد و رنجی رو ببینم که در ایران رخ داده. تصاویر شهیدان قتل‌عام سال۶۷ خودشون گویا هستند و نمی‌شود با کلمات درد و رنجی که در ۶۷ به‌وجود اومده رو ابراز کرد. اونها برای آزادی ایران در واقع فدا کردند. من سرتعظیم فرود میارم در برابر این شهیدان که علیه ناعدالتی و استبداد جنگیدند. و میگم که بی‌عدالتی و استبداد نباید دیگه باقی بمونند باید کنار بروند و در نهایت چنین خواهد شد

خانمها و آقایان

شاعر ملی آلمان یوهان گوته یکبار صحبت مهمی رو کرد در رابطه با معنا و مفهوم آزادی و هم‌چنین پیش‌شرط آن. گفتش که راز بدونید که راز تحقق خوشبختی آزادی است. اما راز تحقق آزادی اما شجاعت است. شما همه این رو قبول دارید با ایستادن در همینجا برای آزادی در ایران که پیش‌شرط خوشبختی همه مردم ایران است.

 

دکتر معصومه بلورچی – نمایندهٔ شورای ملی مقاومت در آلمان

دوستان عزیز، خواهران عزیزم، برادران گرامی، نسل برادر مسعود و نسل خواهر مریم، نسل کانون‌های‌شورشی و یاران شورشی در سراسر دنیا و اینجا و همه جا اراده کرده‌اند که این رژیم را سرنگون کنند و بهای آنرا هر چه که هست بپردازند، هر چه به لحظات سرنگونی نزدیک و نزدیکتر می‌شویم گلگون‌تر و پرشورتر می‌شویم ما در این مسیر از هیچ پرداختی دریغ نخواهیم کرد، با رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با افتخار و سرفرازی و شکر گذاری برای بودن و جنگیدن در این مسیر در عهد و پیمانمان برای آزادی مردم‌مان از چنگال آخوندها پای می‌فشاریم و با همه وجود می‌گوییم (حاضر، حاضر، حاضر، حاضر، حاضر، حاضر، حاضر، حاضر)

 

حنیف ماهوتچیان

یک صحبت و یک سخنی داشتم رو به خامنه‌ای جلاد: خامنه‌ای ای یزید دوران ما نسلی هستیم که حسینی می‌آییم سراغت و سرنگونت می‌کنیم. حاضر حاضر حاضر

 

درنا معاصر

من بعد از سالیان درگیری با ارزشها و تاریخ مجاهدین به این تصمیم رسیده‌ام که بجز مجاهدین هیچ گروه دیگر ایرانی به‌عنوان آلترناتیو رژیم موجود نیست.

به این دلیل من امروز محکم می‌توانم بگویم که من به‌عنوان یک زن حقوقدان جوان پشت خانم مریم رجوی هستم و به آن افتخار می‌کنم. درود بر سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران درود بر کانونهای شورشی. مرگ بر خامنه‌ای رئیسی. زنده باد آزادی

 

آرش نیکزاد

همه این دستاوردها با پایداری و عزم و جزم و ایمان استوار رهبر این مقاومت برادر مسعود و عشق بی‌مثالش به خلق و میهن به ثمر نشسته. ما با یاری جوانان شورشگر و قیامی شهرهای ایران، پرچم آزادی را به‌زودی بربام بلند میهن برخواهیم افراشت، هیچ تردیدی در این نداریم. زنده باد آزادی جاوید ایران

 

رها مهاجر

من اینجا هستم تا همصدا با شما بگم من هم خیلی خیلی امید و ایمان به ایران آزاد دارم به‌قول خواهر مریم می‌توان و باید با کانونهای شورشی ایران را آزاد کنیم می‌توان و باید ایران را از نو بسازیم در این نبرد برای آزادی من هم یک کانون شورشی هستم دایه دایه وقت جنگه وقت دوستی با تفنگه حاضر حاضر حاضر

 

مریم گرفمی

امروز زنان ایرانی الگویی برای از هم گسستن زنجیرهای ارتجاعی پیش روی خود دارند. رئیس جمهور برگزیده مقاومت خواهر مریم و هزار زن فداکاری که از همه تعلقات خود گذشتند تا همه چیز برای زنان میهنشان را به‌دست بیاورند. علیه دو دیکتاتوری شاه و شیخ که زنان ایران را یک صد سال سرکوب کردند ما شعار راهگشای خواهر مریم برای زنان ایرانی را تکرار می‌کنیم که نه به دین اجباری، نه به حجاب اجباری و نه به حکومت اجباری. پیروز باشید.

 

دکتر سعید فردوسی

براستی سؤال این است که اگر مجاهدین منشاء اصلی خطر سرنگونی تمامیت این رژیم نیستند؟ اگر مجاهدین نه در داخل و نه در خارج کسی را ندارند، پس چه باک. چرا چهل سال است سوژه اصلی رادیو تلویزیون، مسجد و منبر و صدها مستند و هزار کتاب با میلیونها دلار هزینه از جیب مردم فقیر برای شیطان‌سازی اند. خیر واقعیت سرسخت فداکاریها و خون پاک دهها هزار شهید مجاهد امروز راهگشای مسیر سرنگونی است. این منطق خلل‌ناپذیر تاریخ است. مجاهدین و مقاومت ایران درخشان تر از هر زمان، منشاء امید برای فردای آزاد ایران هستند، زنده باد آزادی. درود بر رجوی.

 

مهندس مسعود زهتابچی

‌هر کسی فقط اندکی درک سیاسی داشته باشد خوب می‌داند که نمی‌توان صحبت از سرنگون کردن یک رژیم وحشی کرد بدون این‌که تشکیلاتی پولادین و آزمایش پس داده، نیروی جان برکف، رهبری ذیصلاح، منابع مالی مردمی برای حفظ استقلال سیاسی خط و استراتژی درست و مرزبندی با دیکتاتوریهای شاه و شیخ داشت

پیش بسوی ایرانی آزاد و دمکراتیک. پاینده باد مقاومت و کانونهای شورشی

 

دکتر عزیز فولادوند

دوستان مجاهدین توفیق یافتند که شعار لا إلهَ إلاَّ اللَّه در درخشان‌ترین خوانش اون به منصه ظهور برسانند لا إلهَ إلاَّ اللَّهه یعنی کرنش نمی‌کنم تسلیم نمی‌شوم و مقاومت می‌کنم. لا إلهَ إلاَّ اللَّه یعنی نه گفتن به همه کانونهای داخلی و بین‌المللی. لا إلهَ إلاَّ اللَّه یعنی پس زدن همه موانع و تضادها و همه موانع... لا إلهَ إلاَّ اللَّه یعنی نه گفتن به بت خمینی و نه گفتن به همه هنجارها و سنتهای دست و پا گیر. دوستان این گنجینه ملی میهنی رو پاس بدارین و از اون و از این امانت تاریخ خوب نگهداری کنیم و قدر آن را بداینم ملایان حتماً زانو خواهند زد آینده از آن ماست. پیروز باشید درود درود درود

 

 

ترانه‌ای تقدیم به مردم ایران که از دیکتاتوری بیزارند؛ چه شیخ باشد چه شاه

تظاهرات بزرگ برلین:‌ دستی که امروز توی دست ملاست، اونم شریک جرم این آخوندهاست

 

شکل‌گیری تظاهرات بزرگ در برلین تحت عنوان، برای آزادی، به‌سوی آزادی، همبستگی با مقاومت ایران و قیام مردم

 

تظاهرات بزرگ برلین - تصاویری برای یادبود شهدای قیام اول مرداد

آغاز راهپیمایی و تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین - اول مرداد

-آغاز راهپیمایی و تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین - اول مرداد

-آغاز راهپیمایی و تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین - اول مرداد - 0

-آغاز راهپیمایی و تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین - اول مرداد - 1

-آغاز راهپیمایی و تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین - اول مرداد - 2

 

 

تصاویری از تظاهرات  کهکشان ایران آزاد در برلین 

 

 

تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین - اول مرداد - 0

تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین - اول مرداد - 1

 

 

 

تصاویری از تظاهرات  کهکشان ایران آزاد در برلین - اول مرداد

تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین - اول مرداد - 0

تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین - اول مرداد - 1

تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین - اول مرداد - 2

تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین - اول مرداد - 3

تظاهرات کهکشان ایران آزاد در برلین - اول مرداد - 4
 

تصاویری از تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ۱۴۰۱

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 0

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 1

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 2

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 3

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 4

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 5

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 6

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 7

تظاهرات بزرگ برلین - اول مرداد ماه - 8

 

 

 

 

 

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64fd3d6a-3288-45a9-bdba-9655e580fe17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات