728 x 90

تظاهرات بازنشستگان در ۲۰استان در روز بازنشستگان تأمین اجتماعی

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

تظاهرات بازنشستگان در ۲۰استان در روز بازنشستگان تأمین اجتماعی

«مرگ بر رئیسی»، «لا اله الاالله رئیسی عدوالله»، «نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی»، «دولت شش کلاسه همین روزا خلاصه»، «زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی وای از این بردگی»

 

روز شنبه ۲۵تیر، همزمان با روز بازنشستگان تأمین اجتماعی در ایران، بازنشستگان در ۲۰استان در اعتراض به غارت حقوق و بی‌اعتنایی به خواسته‌های بر حق‌شان، تجمعات و تظاهرات اعتراضی برپا کردند. معترضان خواستار افزایش حقوق‌شان متناسب با تورم نجومی هستند که آنها را در فقر مطلق فرو برده است. اما رژیم، حتی مصوبات ارگانهای حکومتی خودش، مبنی بر افزایش ۳۸درصدی حقوق بازنشستگان را اجرا نمی‌کند.

بازنشستگان در تهران در مقابل سازمان تأمین اجتماعی و در اهواز، شوشتر، کرج، اصفهان، کرمانشاه، بابل، ساری، اراک، اردبیل، خرمشهر، شوش، بندرعباس، زنجان، ایلام، اندیمشک، تبریز، مشهد، رشت، خرم‌آباد، قزوین، سیرجان، دزفول، همدان، بیرجند، بجنورد، رامهرمز و کرمان در مقابل ادارات تأمین اجتماعی تجمع و تظاهرات کردند.

معترضان خشمگین از جمله شعار می‌دادند: «مرگ بر رئیسی»، «لااله الا الله رئیسی عدوالله»، «مرگ بر دولت شش کلاسه»، «دولت شش کلاسه همین روزا خلاصه»، «توپ تانک فشفشه آخوند باید گم بشه»، «نه سازش نه تسلیم نبرد تا پیروزی»، «تا کی سرافکندگی یا مرگ یا زندگی»، «یه اختلاس کم بشه مشکل ما حل می‌شه»، «فریاد فریاد از این همه بیداد»، «نه مجلس نه دولت نیستن به فکر ملت»، «وزیر بی‌لیاقت خجالت خجالت»، «تأمین بازنشسته دروغه دروغه»، «دولت خیانت می‌کند مجلس حمایت می‌کند»، «تا حق خود نگیریم هر روز همین بساطه»، «زیر بار ستم نمی‌کنیم زندگی جان فدا می‌کنیم در ره آزادگی وای از این بردگی»، «می جنگیم می‌جنگیم سازش نمی‌پذیریم».

در تهران مأموران سرکوبگر، با وحشیگری به بازنشستگان حمله کرده و تعدادی از آنان را دستگیر و به محل نامعلومی منتقل کردند. مزدوران در اهواز با بلندگوهای قوی به پخش شعارهای انحرافی به سود رژیم پرداختند اما معترضان با شعار «عزا عزاست امروز روز عزاست امروز حقوق بازنشسته زیر عباست امروز» پاسخ آنها را دادند.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت با درود به بازنشستگان آزاده که علیه رژیم غارتگر بپا خاسته‌اند گفت همان‌طور که معترضان در اهواز فریاد زدند لااله الا الله، رئیسی عدوالله، نبرد با دشمنان خدا و مردم تا پیروزی ادامه دارد. وی عموم جوانان را به حمایت از خیزش بازنشستگان و عموم زحمتکشان فراخواند و گفت فقر روزافزونی که اکثریت عظیم مردم را فراگرفته تنها با سرنگونی رژیمی پایان می‌پذیرد که ثروتهای ایران را به یغما می‌برد یا در پروژه‌های ضدمیهنی اتمی و موشکی و صدور تروریسم و جنگ‌افروزی به هدر می‌دهد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۶ تیر ۱۴۰۱ (۱۷ ژوئیه ۲۰۲۲)

 

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 0

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 1

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 2

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 3

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 4

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 5

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 6

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 7

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 8

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 9

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 10

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 11

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 12

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 13

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 14

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 15

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 16

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 17

تجمع اعتراضی بازنشستگان تأمین اجتماعی - ۲۵تیرماه - 18
 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea543819-bfba-4889-be3c-a3c93416ff00"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات