728 x 90

تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین و بلژیک در حمایت از قیام سراسری مردم ایران

تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین و بلژیک
تظاهرات ایرانیان آزاده در برلین و بلژیک

تظاهرات یاران شورشگر و هواداران مجاهدین

حمایت از قیام سراسری مردم ایران

بلژیک - برلین

بلژیک

روز چهارشنبه ۴ژانویه، اشرف‌نشانان و ایرانیان آزاده با حضور در نزدیکی ایستگاه شمال بروکسل که با باران شدید همراه بود و در محدوده اداره مهاجرت با برگزاری یک نمایشگاه قیام و تظاهرات، یاد شهدا را گرامی داشتند و خواستار توجه ویژه کشورهای اروپایی و بلژیک به وخامت وضعیت حقوق‌بشر و نجات جان زندانیان قیام و وضعیت پناهندگان سیاسی ایرانی در بلژیک شدند.

آقای مهدی نوبری در سخنانی با اشاره فعالیت‌های کانون‌های شورشی و قیام‌آفرینان و تهدیدات تروریستی رژیم علیه پناهندگان سیاسی واقعی خواستار توجه ویژه بلژیک به وضعیت ایران و حقوق زنان و کودکان و زندانیان قیام و پناهندگان ایرانی در بلژیک شد.

آقای کازاکا نماینده اسبق پارلمان اروپا از پرتغال با حضور در جمع ایرانیان ضمن تبریک سال نو میلادی و بهترین آرزوها برای مردم ایران گفت: ما همه با انقلابی که در مردم ایران با زنان پیشتاز علیه یک قدرت مستبد و تروریست پیش می‌رود به وجد آمده‌ایم. این متأسفانه یک انقلاب خون آلود است. ما بیش از ۳۰۰۰۰زندانی، بیش از ۷۵۰کشته توسط نیروهای رژیم، و حداقل تعداد زیادی زن، دختر و کودک داریم که توسط این رژیم کشتار شدند.

جمعی از پناهندگان سیاسی در پیام‌های خود، با مرزبندی مشخص با دیکتاتوری شیخ و شاه خواستار اخراج مزدوران رژیم از خاک اروپا شدند.

خبرنگار خبرگزاری رسمی بلژیک، بلگا با حضور در برنامه به تهیه عکس و گزارش از این تظاهرات پرداخت.

-تظاهرات ایرانیان آزاده در بلژیک - 0

-تظاهرات ایرانیان آزاده در بلژیک - 1

-تظاهرات ایرانیان آزاده در بلژیک - 2

-تظاهرات ایرانیان آزاده در بلژیک - 3

 

برلین

-برلین - 0

-برلین - 1

-برلین - 2

-برلین - 3

-برلین - 4

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/51ba439b-f9e0-4c2d-a379-0d53bd2215be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات