728 x 90

تظاهرات و اعتصاب بازار تهران، محل دقیق بخشی از بازداشت‌ شدگان

انتقال بخشی از بازداشت شدگان اعتراض بازار تهران به مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ
انتقال بخشی از بازداشت شدگان اعتراض بازار تهران به مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ

بر اساس اطلاعات رسیده بسیاری از باز داشت‌ شدگان تظاهرات و اعتصاب بازار تهران طی روز چهارم تیرماه ۹۷، به زندان قصر سابق در میدان زندان که به مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تبدیل شده است، منتقل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری رسمی رژیم ـ ایرنا ۱۰تیر ۹۷: جواد کولیوند نماینده مجلس از کرج گفت: «هفته گذشته تعدادی از کاسبان در اعتراض به وضعیت اقتصادی کنونی کشور اعتراض کردند، اما در این میان گروهی از افراد غیرکاسب که دلسوز نظام و کشور هم نیستند و آموزش دیده‌های دشمنان ملت ایران هستند بر موج نگرانی مردم سوار شده و نسبت به تخریب اموال عمومی اقدام کردند... ۱۲۹نفر در تجمع غیرقانونی اخیر کاسبان در بازار تهران و مقابل مجلس دستگیر شدند».

 

جدیدترین و مجهزترین بازداشتگاه نیروی انتظامی

فرماندهی انتظامی تحت‌امر خامنه‌ای در تهران بزرگ یکی از بزرگترین بازداشتگاههای موقت را در این محل ساخته است که زیر زمین آن مجهز به حدود ۱۸۰سلول است.

این بازداشتگاه جدیدترین و مجهزترین بازداشتگاه موقت نیروی انتظامی تحت‌امر خامنه‌ای «ناجا» به حساب می‌آید که از سمت شمال به دادگاه به‌اصطلاح انقلاب در خیابان معلم تقاطع شریعتی راه دارد و از شرق به خیابان مرودشت و از غرب به خیابانی در پشت فروشگاه اتکا معلم راه دارد که برای این منطقه حداقل ۵درب ورودی کار گذاشته شده است.

بازداشتی‌های تظاهرات و اعتصاب بازار تهران در روز ۴تیر توسط خودروهای «دلیکا» که کمی از خودروهای ون بزرگتر است به این بازداشتگاه منتقل شده‌اند.

این بازداشتگاه تحت مسئولیت مستقیم، پلیس امنیت تهران بزرگ اداره می‌شود و بازداشتگاه امنیتی «ناجا» است و از آنجایی که این مجموعه دقیقاً در کنار دادسرای به‌اصطلاح انقلاب رژیم آخوندی قرار دارد، یک درب به حیاط دادسرای انقلاب! از ضلع شمالی این بازداشتگاه باز می‌شود و متهمین مستقیماًً از آن درب به دادگاه به‌اصطلاح انقلاب منتقل می‌شوند.

علت انتخاب این منطقه برای فرماندهی «ناجا» هم جوار بودن آن با دادگاه انقلاب و تأسیساتی است که در این محل وجود دارد و هم این‌که در مرکز شهر قرار گرفته است.

در این مرکز، علاوه بر بازداشتگاه، دکل‌های مهم مخابراتی، آنتنهای مهم بی‌سیم و ارتباطات و مرکز سرور شبکه ارتباطات این نیروی سرکوب رژیم آخوندی«ناجا» نیز در این مرکز راه‌اندازی و نصب شده است که اکثر مناطق تهران را پوشش می‌دهد. برای راه‌اندازی امکانات این مرکز که در منطقه (جنب خیابان سروش) قرار گرفته میلیون‌ها تومان هزینه شده است.

علاوه بر بازداشتگاه و دکل‌های مخابراتی «ناجا»، پلیس جاسوسی سایبری رژیم آخوندی در تهران «فتا» نیز اخیراً به این منطقه منتقل شده است. همچنین سرور دوربینهای امنیتی «ناجا» و اتاق کنترل امنیتی تهران که دارای تجهیزات وایرلس و کاملاًً به روز شده است، نیز در این محل مستقر شده است. به همین خاطر این محل به یک مرکز استراتژیک برای نیروی سرکوب شهری رژیم «ناجا» در تهران تبدیل شده است.

خاطر نشان می‌شود اعتصاب بازاریان و تظاهرات جوانان شورشی در تهران یعنی در امنیتی‌ترین و نظامی‌ترین نقطه ایران که رژیم بیشترین لشکرهای سپاه و نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی را به آن اختصاص داده شکل گرفت و چند روز پیاپی ادامه داشت و انعکاس گسترده‌ای در رسانه‌های جهانی پیدا کرد، همچنین ارگانهای حکومت آخوندی نسبت به فراخوان مریم رجوی به جوانان و اصناف برای حمایت از معترضان، به‌شدت واکنش نشان دادند.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/44a2e122-9865-432c-8866-a809a15df36a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات