728 x 90

تظاهرات اعتراضی علیه حضور آخوند روحانی در اتریش

تظاهرات اعتراضی علیه حضور آخوند روحانی در اتریش
تظاهرات اعتراضی علیه حضور آخوند روحانی در اتریش

حضور آخوند جلاد و شیاد حسن روحانی در اتریش همزمان با برملا شدن توطئه تروریستی رژیم علیه اجتماع عظیم ایرانیان در پاریس و دستگیری دیپلومات تروریست دولت روحانی در وین که در خاک آلمان دستگیر شده است، در تظاهرات اعتراضی اشرف‌نشانها به‌شدت محکوم شد.

 

تظاهرات اعتراضی علیه حضور آخوند روحانی در اتریش

تظاهرات اعتراضی علیه حضور آخوند روحانی در اتریش

 

تظاهرات اعتراضی علیه حضور آخوند روحانی در اتریش

تظاهرات اعتراضی علیه حضور آخوند روحانی در اتریش

به گزارش روزنامه بیلد آلمان اسدالله اسدی دیپلومات تروریست رژیم که در وین شاغل بود و به موجب یک حکم بازداشت بین‌المللی تحت پیگرد قرار داشت، بعد از این‌که یک محموله نیم کیلویی ماده انفجاری به تیم تروریستی برای بمبگذاری در گردهمایی مقاومت ایران در پاریس تحویل داده بود، در اتوبانی در خاک آلمان توسط پلیس متوقف و دستگیرشد و متعاقباً اتریش اعلام کرد که مصونیت دیپلوماتیک وی را سلب می‌کند چرا که قرار است به بلژیک تحویل داده شود.

به گزارش بیلد، زن و مردی که مأموریت این سوءقصد توسط اسدالله اسدی به آنها ابلاغ شده بود و در بلژیک دستگیر شده‌اند، در بازجویی اعتراف کردند که مواد انفجاری را در لوکزامبورگ از اسدالله اسدی دریافت کرده‌اند.

 

روحانی تروریست و قاتل را راه ندهید

تظاهر کنندگان در وین ضمن اعتراض به حضور رئیس حکومت تروریستی آخوندها در اتریش، که با موج اعتراضات مردم به ستوه آمده در شهرهای ایران و به گلوله بستن معترضان توسط مزدوران آخوندها همراه است، شعارهای «روحانی تروریست است»، روحانی قاتل است سردادند.

اشرف نشانها فریادهای «مرگ بر روحانی» جوانان و مردم به ستوه آمده خرمشهر و دیگر شهرهای به‌پاخاسته خوزستان و سراسر ایران را رو در در روی این آخوند شیاد و جلاد طنین‌انداز کردند.

گزارشها حاکیست که صدراعظم اتریش موضوع این اقدام تروریستی حکومت آخوندی و نقش دیپلومات تروریستهای این رژیم را به آخوند روحانی گوشزد کرده و خواستار توضیح وی شد است.

رسانه‌های حکومت آخوندی نیز در این زمنیه اعتراف کردند که در کنفرانس مشترک مطبوعاتی سباستین کورتز، صدراعظم اتریش و آخوند روحانی، صدراعظم اتریش در مورد دیپلومات تروریست دستگیرشده در آلمان گفته است: در مورد این موضوع با روحانی صحبت کردیم و انتظار داریم شفافیت کامل ایجاد شود.

 

اعتراض به حضور روحانی در سوئیس

 

اشرف نشانها با شعار «روحانی تروریست و قاتل است»، علیه حضور رئیس‌جمهور رژیم ولایت فقیه در سوئیس، دست به تظاهرات زدند.

این تظاهرات همزمان با برملا شدن توطئه تروریستی رژیم آخوندی علیه همایش عظیم ایرانیان در پاریس و دستگیری دیپلومات تروریست دولت روحانی در آلمان و دیگر مزدوران رژیم در بلژیک و فرانسه، و همزمان با به گلوله بستن مردم به ستوه آمده خرمشهر توسط مزدوران سرکوبگر حکومت آخوندی برگزار شد.

تظاهر کنندگان فریادهای «مرگ بر روحانی» جوانان و مردم به ستوه آمده خرمشهر و دیگر شهرهای بپا خاسته خوزستان و سراسر ایران را رو در روی این آخوند شیاد و جلاد طنین‌انداز کردند.

 

 

افشای طرح تروریستی رژیم ایران علیه مجاهدین

همزمان با سفر آخوند روحانی به اروپا توطئه تروریستی رژیم برای برهم زدن همایش بزرگ ایرانیان در پاریس توسط نخست‌وزیر و وزیر کشور بلژیک اعلام شد.

 

بنا‌ به اطلاعیه مشترک دادستانی فدرال بلژیک و اداره فدرال اطلاعات و امنیت این کشور یک زوج تروریست رژیم آخوندی که مأموریت داشتند به یک حمله تروریستی علیه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس در نهم تیر ماه دست بزنند، در بلژیک دستگیر شدند و امروز برای آنها حکم دستگیری توسط قاضی صادر شد.

طبق این اطلاعیه از آنها حدود ۵۰۰گرم ماده TATP و یک مکانیزم چاشنی انفجاری در کیف زنانه لوازم آرایش کشف شد. بنا بر این اطلاعیه همزمان در فرانسه یک نفر که مظنون به همدستی با دو نفر فوق می‌باشد دستگیر شده است. اطلاعیه می‌افزاید یک دیپلومات ایرانی از سفارت رژیم آخوندی در وین، رابط تروریستهای دستگیر شده بوده است که او نیز در آلمان دستگیر شده است.

 

جزییات بیشتر از طرح تروریستی رژیم ایران

  • زن و شوهری که در یک مرسدس بنز در شهر آنتورپ بلژیک دستگیر شده‌اند، امیر سعدونی (۳۸ساله) و نسیم نعامی (۳۴ساله) بودند که خود را هوادار مجاهدین جا زده بودند. آنها تابعیت بلژیکی داشتند.
  • امیر سعدونی در یک شرکت کشتیرانی که بین هلند و بلژیک تردد داشت کار می‌کرد و مخفیانه به ایران رفت و آمد می‌کرد. نسیم نعامی در سال ۱۳۸۸ از ایران به بلژیک رفته بود و با سعدونی ازدواج می‌کند.
  • دیپلومات تروریستی که روز یکشنبه ۱۰تیر ماه در جنوب آلمان دستگیر شد اسدالله اسدی (۴۷ساله) است که از سال ۱۳۹۳رئیس ایستگاه اطلاعات آخوندی در سفارت رژیم در وین است. او دستور نهایی حمله به گردهمایی ۹تیر را به تروریستها ابلاغ کرده بود. به گزارش مطبوعات آلمان اسدالله اسدی ماده انفجاری را در لوکزامبورگ به امیر سعدونی و همسرش تحویل داده بود.
  • اسدی جانشین مصطفی رودکی یک دیپلومات تروریست دیگر شده بود که در سال ۹۳ از اتریش به تهران بازگشت و در سال ۱۳۹۶به‌عنوان دبیر اول سفارت به آلبانی اعزام شد تا به جاسوسی و زمینه‌سازیهای تروریستی علیه مجاهدین بپردازد. برای تسهیل کار رودکی، کانون هابیلیان و مؤسسه دیده‌بان، دو شعبه وزارت اطلاعات تحت عناوین فرهنگی و مطبوعاتی در آلبانی فعال شدند.
  • کسی که در فرانسه به ظن همدستی با تروریستها دستگیر شده است، مهرداد عارفانی(۵۵ساله) است. همسر او که اکنون از او جدا شده است با یک مأمور اطلاعات در ایران در ارتباط بود.
  • پلیس بلژیک پنج محل دیگر را در نقاط مختلف بلژیک مورد بازرسی قرار داده که به دلایل امنیتی نتایج آن هنوز اعلام نشده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2fbcb80e-c7c2-47f0-bfc8-86e04952adf0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات