728 x 90

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات در نیویورک علیه آخوند روحانی
تظاهرات در نیویورک علیه آخوند روحانی

 

نیویورک ـ اجلاس مجمع عمومی ملل متحد

تظاهرات «نه به آخوند روحانی»

علیه رژیم رکورد دار اعدام و بانکدار مرکزی تروریسم

۲ مهر ۱۳۹۸ ـ ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹

روز سه‌شنبه دوم مهرماه، در حالی‌که اجلاس مجمع عمومی ملل ‌متحد در نیویورک جریان داشت، هموطنان آزاده در اعتراض به حضور آخوند حسن روحانی، رئیس‌جمهور فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در مقر ملل ‌متحد دست به تظاهرات و اعتراض زدند.

در این تظاهرات که با حضور و سخنرانی شخصیتهای آمریکایی برگزار شد، شرکت‌کنندگان جنگ‌افروزیهای منطقه‌یی و تروریسم را محکوم کردند و با تأکید بر لزوم برخورد قاطع با این رژیم و اخراج روحانی از مقر ملل ‌متحد تأکید کردند.

هموطنان فریاد می‌زدند، نماینده حکومت رکورد دار اعدام و بانکدار مرکزی تروریسم، که بقای خود را در گرو تروریسم و جنگ‌افروزی و حمله به تأسیسات نفتی و راهزنیهای دریایی و باجگیری اتمی می‌بیند، جایی در جامعه بین‌المللی ندارد و نمایندگانش از مقر ملل ‌متحد باید اخراج شوند. آخوند حسن روحانی هم مثل خامنه‌ای و ظریف باید تحریم شود و به‌خاطر شراکت در جنایات آخوندها در معرض محاکمهٔ بین‌المللی قرار بگیرد.

تظاهرکنندگان در فریادهایشان و با پلاکاردهایی که حمل می‌کردند، تأکید کردند که کرسی‌های ایران در ملل ‌متحد باید به مقاومت عادلانه مردم ایران و جایگزین دموکراتیک شورای ملی مقاومت واگذار شود و حق مردم ایران برای مقاومت و سرنگونی دیکتاتوری ضدبشری آخوندها به‌رسمیت شناخته شود.

سخنرانان و تظاهرکنندگان گفتند: عاملان و آمران جنایت علیه بشریت در قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷و سران این رژیم -که تاکنون به‌خاطر اعدامهای خودسرانه و سرکوب و زن‌ستیزی و انواع تبعیضهای مذهبی و ملی و نقض ابتدایی‌ترین اصول حقوق‌بشر، در۶۵قطعنامه ارگانهای ملل ‌متحد از جمله مجمع عمومی محکوم شده‌اند - باید در مقابل عدالت قرار بگیرند.

تظاهرکنندگان پشتیبانی همه‌جانبه و همبستگی خود را با اعتراضات مردمی و قیام آفرینان و کانونهای شورشی برای سرنگونی این رژیم ضدبشری و برقراری آزادی و حاکمیت مردم ایران اعلام کردند.

خانم مریم رجوی،‌ رئیس‌جمهور برگزیدهٔ مقاومت در پیامی خطاب به تظاهرات نیویورک تأکید کرد:

پیام مریم رجوی به تظاهرات آمریکا

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران

 

ایرانیان، یاران مقاومت، نمایندگان و مدافعان شرف و شورش مردم ایران علیه تبهکاران خونخوار حاکم.
شهردار جولیانی، سناتور لیبرمن و همه شخصیت‌های محترمی که برای حمایت از خواست مردم ایران مبنی بر سرنگونی رژیم و برقراری آزادی و دمکراسی گردآمده‌اید
به‌همه شما درود می‌فرستم.
اجتماع شما «نه» پرخروشی به‌ حضور فرستاده فاشیسم دینی در ملل متحد است که به ‌دست‌بوسی ولی فقیه و سپاه‌ پاسداران‌اش افتخار می‌کند.
نه قاطعی به ‌سیاست استمالت از آخوندها، به‌ سیاست فرصت خریدن برای یک رژیم پا به‌گور، به ‌سیاست بی‌عملی در قبال رژیمی که با جنگ‌افروزی و ترور و سرکوب خود را حفظ می‌کند.
و اجتماع شما نه به ‌ادامه حاکمیت مشتی اشغالگر و تبهکار در ایران و آری به سرنگونی این رژیم توسط مردم و مقاومت ایران است.
شما صدای اعتراض و مقاومت مردم ایرانید که تازه‌ترین نمونه آن همین روزها توسط کارگران دلیر کارخانه هپکو در خیابان‌های اراک جریان یافت و صدای کانون‌های شورشی و شوراهای مقاومت‌ که با فعالیت‌های شجاعانه در سراسر ایران شعله‌ قیام‌ و اعتراض را فروزان نگه داشته‌اند.( ادامه پیام مریم رجوی)

 

سناتور توریسلی در تظاهرات نیویورک:

وقتی به روحانی نگاه می‌کنید کسی را می‌بینید که مردم ایران را به اسارت کشانده است. ۳۸۰۰تن از شهروندان خود را به‌قتل رسانده است.

ما که در اینجا گرد آمده‌ایم نماینده یک موجودیت جهانی متحد هستیم. ما این رژیم را تغییر می‌دهیم و آزادی را به ایران می‌آوریم.

سناتور توریسلی -تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

سناتور توریسلی -تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

 

اسقف مارکوس مرندا خطاب به تظاهرکنندگان نیویورک:

چقدر ما اجازه خواهیم داد که جنایتهای رژیم ایران ادامه پیدا کند. در دوران روحانی هزاران نفر اعدام شده اند. رژیم ایران رکوردار اعدام در جهان است. این وضعیت تا کجا می خواهد ادامه پیدا کند. روحانی به دوربینها لبخند می زند اما مردم خود را کشتار می کند. سازمان ملل هنوز روحانی را به مجمع  عمومی دعوت می کند. من یک پیام به مجمع میدهم  آزادی مطبوعات، آزادی بیان، حقوق زنان، و اصلاحات هرگز تحت حاکمیت این رژیم تأمین نخواهد شد. چند هزار نفر دیگر باید کشته شوند تا سازمان ملل بفهمد که این یک رژیم جنایتکار است. من این را بارها گفته ام و باز هم تکرار می کنم  اگر آمریکا و جامعه جهانی می خواهد به طور واقعی سیاستی علیه رژیم اتخاذ کند باید با خانم رجوی  پشت میز مذاکره بنشیند. اگر آمریکا و متحدین ما می خواهند ثبات در منطقه را برقرار کنند باید با خانم رجوی پشت میز مذاکره بنشینند. در واقع این می بایست خانم مریم رجوی می‌بود  که امروز در مجمع عمومی سخنرانی کند. طرح ده ماده یی خانم رجوی دمکراسی و عدالت و حقوق زنان و قومیتها و پیروان مذاهب گوناگون را تضمین می کند. با هم تکرار کنید: نه به روحانی. آری به رجوی

اسقف مارکوس مرندا -تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

اسقف مارکوس مرندا -تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

 

نماینده هیأت سوری در تظاهرات نیویورک:

رژیم ایران و سپاه تروریستی پاسدارانش کشتار زیادی از مردم ما و شما کرده اند. اما من امروز به شما می گویم ما مزدوران این رژیم و قاسم سلیمانی را از خاک کشورمان بیرون خواهیم کرد.

 رژیم ایران ۳۰میلیارد دلار از دارائیهای مردم ایران را سرقت کرده و خرج رژیم اسد کرده است.

هیچ دیکتاتوری پابرجا باقی نمی ماند. این وظیفه ما است که صدای آزادیخواهی  هر دو ملت ایران و سوریه را به گوش جهانیان برسانیم. ما باید پیروزی را با اتحادمان رقم بزنیم.

 

سناتور جوزف لیبرمن خطاب به تظاهرکنندگان نیویورک:

شما طرفدار یک ایران‌ آزاد هستید.

رژیم تهران در تله افتاده است. این رژیم فاسد دشمن مردم ایران است و ما آن را متوقف خواهیم کرد. تجاوز و خشونت بیشتر پاسخ رژیم به بحرانهایش بوده است. اقدامات رژیم در منطقه اقدامات جنگی محسوب می‌شوند.

روز گذشته دولت انگلستان آلمان و فرانسه در یک چرخش اعلام کرده‌اند که رژیم ایران مسئول حمله به عربستان سعودی است.

من می‌خواهم امروز به شما بگویم که نیرویی هست که رژیم ایران از آن بیشتر از حمله نظامی خارجی وحشت دارد. این نیرو مردم ایران، مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق است. حمله نظامی علیه رژیم به رژیم و نیروی قدس صدمه می‌زند اما باعث سرنگونی رژیم نمی‌شود. این امر به دست مردم و مقاومت ایران صورت می‌گیرد.

سناتور جوزف لیبرمن در تظاهرات نیویورک - نه به آخوند روحانی - ۲مهر۹۸

سناتور جوزف لیبرمن در تظاهرات نیویورک - نه به آخوند روحانی - ۲مهر۹۸

 

 

سخنرانی شهردار رودی جولیانی در تظاهرات نیویورک:

این یازدهمین بار است که در این تجمعات شرکت می کنم تا با شما همراه باشم.

رژیم ایران شهروندان خودش را بیش از آنچه  ما میدانیم کشتار کرده است. مردم ایران خواستار آزادی هستند. سال گذشته من به شما گفتم که رژیم در شرایط استیصال است. در طول یک سال گذشته ما با بیش از ۲۰۰  تظاهرات روبرو بوده ایم که مردم در کوچه و خیابان علیه رژیم برپا کردند. از کارگران تا زنان تا کامیونداران. مردم علیه سرکوب و فساد تظاهرات می کنند.‌ خیلی زود این رژیم خواهد رفت.

چرا؟ چون مردم ایران در جریان یک انقلاب هستند. رسانه ها باید تظاهراتی که مردم ایران با خودشان پلاکارد مرگ بر خامنه ای را حمل می‌کنند  به همه جا برسانند.

من خواستار تغییر این رژیم هستم.   دلیلش این است که برخلاف مواردی که رژیمی تغییر کرده است و شرابط بدتر شده است اما اکنون من میگویم اگر همین امروز ر‌ژیم سرنگون شود  مقاومت ایران قادر خواهد بود ایران را اداره کند. نگاه کنید به آنچه خانم رجوی انجام داده است. او ظرف ۶ماه انتقال از یک رژیم دیکتاتور به یک رژیم دمکراتیک را هدایت خواهد کرد. خانم رجوی زن کبیری است.

من می خواهم مردم ایران فریاد شما را بشنوند. در گردهمایی پاریس در سال گذشته صدهزار نفر شرکت داشتند و همه خواستار سرنگونی رزیم بودند .

شهردار رودی جولیانی در تظاهرات نیویورک- نه به آخوند روحانی - ۲مهر ۹۸

شهردار رودی جولیانی در تظاهرات نیویورک- نه به آخوند روحانی - ۲مهر ۹۸

 

 

گزارشی از: تظاهرات «نه به آخوند روحانی» در نیویورک 

نیویورک- اجلاس مجمع عمومی ملل متحد

تظاهرات «نه به آخوند روحانی»

علیه رژیم رکورد دار اعدام و بانکدار مرکزی تروریسم

سه‌شنبه ۲مهر ۱۳۹۸- ۲۴سپتامبر ۲۰۱۹

 

در حالی‌که اجلاس مجمع عمومی ملل ‌متحد در نیویورک در جریان است، هموطنان آزاده در اعتراض به حضور آخوند حسن روحانی، رئیس‌جمهور فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران در مقر ملل ‌متحد دست به تظاهرات و اعتراض زدند.

در این تظاهرات که با حضور شخصیتهای آمریکایی برگزار شده، شرکت‌کنندگان جنگ‌افروزیهای منطقه‌یی و تروریسم را محکوم می‌کنند. آنها بر لزوم برخورد قاطع با این رژیم و اخراج روحانی از مقر ملل ‌متحد تأکید دارند

هموطنان فریاد می‌زنند، نماینده حکومت رکورددار اعدام و بانکدار مرکزی تروریسم، که بقای خود را در گرو تروریسم و جنگ‌افروزی و حمله به تأسیسات نفتی و راهزنیهای دریایی و باجگیری اتمی می‌بیند، جایی در جامعه بین‌المللی ندارد و نمایندگانش از مقرملل متحد باید اخراج شوند. آخوند حسن روحانی هم مثل خامنه‌ای و ظریف باید تحریم شود و به‌خاطر شراکت در جنایات آخوندها در معرض محاکمهٔ بین‌المللی قرار بگیرد.

تظاهر کنندگان در فریادهایشان و با پلاکاردهایی که حمل می‌کنند، تأکید دارند کرسی‌های ایران در ملل ‌متحد باید به مقاومت عادلانه مردم ایران و جایگزین دموکراتیک شورای ملی مقاومت واگذار شود و حق مردم ایران برای مقاومت و سرنگونی دیکتاتوری ضدبشری آخوندها به‌رسمیت شناخته شود.

سخنرانان و تظاهر کنندگان اعلام کردند: عاملان و آمران جنایت علیه بشریت در قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷و سران این رژیم -که تاکنون به‌خاطر اعدامهای خودسرانه و سرکوب و زن‌ستیزی و انواع تبعیضهای مذهبی و ملی و نقض ابتدایی‌ترین اصول حقوق‌بشر، در۶۵قطعنامه ارگانهای ملل ‌متحد از جمله مجمع عمومی محکوم شده‌اند - باید در مقابل عدالت قرار بگیرند.

تظاهر کنندگان پشتیبانی همه‌جانبه و همبستگی خود را با اعتراضات مردمی و قیام آفرینان و کانون‌های شورشی برای سرنگونی این رژیم ضدبشری و برقراری آزادی و حاکمیت مردم ایران اعلام می‌کنند.

تصاویری از تظاهرات در نیویورک ۲مهر۹۸:

تظاهرات نه به روحانی در نیویورک - ۲مهر۹۸

تظاهرات نه به روحانی در نیویورک - ۲مهر۹۸

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

تظاهرات نه به آخوند روحانی در نیویورک

 

تظاهرات ایرانیان آزاده علیه حضور آخوند روحانی در نیویورک

 

مطالب مرتبط:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b6a7147-ccca-4ea2-b816-f8ee604fcb5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات