728 x 90

تصویری - تظاهرات بزرگ ایرانیان در استکهلم - سایت تصویری گتی ایمیج سوئد

تصاویری از تظاهرات ایرانیان در استکهلم سوئد ۲۹تیر۹۸- سایت تصویری گتی ایمیج

تصاویری از تظاهرات ایرانیان در استکهلم سوئد ۲۹تیر۹۸- سایت تصویری گتی ایمیج

 

روز شنبه ۲۹تیر ۱۳۹۸(۲۰ژوئیه ۲۰۱۹)، ایرانیان آزاده در تظاهرات بزرگی در استکهلم خواستار یک سیاست قاطع و تحریم‌های همه‌جانبه علیه رژیم آخوندی، لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات و بیت خامنه‌ای و همچنین به‌رسمیت شناختن حق مردم ایران برای مقاومت به‌منظور سرنگونی رژیم آخوندی شدند. آنها پشتیبانی همه‌جانبه خود را از سازمان مجاهدین و کانون‌های شورشی اعلام کردند و از خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت و پلتفرم ده ماده‌ای او برای ایران آینده حمایت کردند. آنها هر گونه رابطه و تبلیغ برای رژیم آخوندی را قویاً محکوم کردند و از دولتهای اروپایی خواستار محاکمه و مجازات و اخراج مزدوران اطلاعات و نیروی تروریستی قدس شدند.

این تظاهرات ابتدا پس از تجمع هموطنان و سخنرانیها در میدان گونگزتردگوردنKungtärgården، با راهپیمایی در خیابانهای مرکز استکهلم ادامه یافت و آنگاه در تجمع پایانی در میدان گونگزتردگوردنKungtärgården با سخنرانیها و قطعنامه پایانی خاتمه یافت.

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران تظاهرکنندگان را صدای خروشان کانون‌های شورشی و ارتش آزادیبخش ملی در سراسر جهان توصیف کرد که برای رهایی مردم‌ ایران از اختناق و فقر و بی‌عدالتی قیام کرده‌اند....( جزئیات بیشتر)

خانم رجوی گفت روزگار مماشات با فاشیسم مذهبی در ایران به پایان رسیده و ایستادگی و قیام مردم، این رژیم را به انتهای خط رسانده است. هیچ جایی برای کمترین پاسخ در مورد حقوق‌بشر، آزادی بیان، عدالت، برابری زن و مرد، خودمختاری و حقوق اقلیتها و ملیتها، در رژیم آخوندها وجود ندارد. سراب استحاله و توهم اصلاحات و میانه‌روی در این رژیم دیگر هیچکس را نمی‌فریبد.

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات