728 x 90

تصویب طرح سه فوریتی ۲۰۰میلیون یورویی در مجلس ارتجاع برای افزایش بودجه نیروی تروریستی قدس

مجلس ارتجاع - تصویب طرح سه فوریتی افزایش بودجه نیروی تروریستی قدس
مجلس ارتجاع - تصویب طرح سه فوریتی افزایش بودجه نیروی تروریستی قدس

رژیم آخوندی در یک اقدام مضحک و مستأصلانه با تصویب یک طرح سهفوریتی در مجلس ارتجاع با حضور شورای نگهبان تمام اعضای وزارت دفاع و نیروهای نظامی آمریکا را در لیست تروریستی خود اعلام کرد.

رژیم بدینوسیله سعی دارد به پاسداران و انبوه ریزشیهای نظام که در جریان هلاکت قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس روحیه خود را به‌خاطر لیست‌گذاریهای آمریکا از دست داده و به‌شدت ترسیده‌اند، تسلی بدهد.

اما اصل موضوع در این طرح سه فوریتی افزایش بودجه نیروی تروریستی قدس از کیسه مردم ایران برای دو ماه باقیمانده از سال به‌مبلغ ۲۰۰میلیون یورو است که با نرخ بازار به ۲،۸تریلیون تومان بالغ می‌شود

 

به این ترتیب رژیم درمانده و ورشکسته آخوندها که با سه برابر کردن قیمت بنزین و خالی کردن کیسه مردم محروم بودجه عواملش را تأمین می‌کند. از این‌رو در پی هلاکت پاسدار قاسم سلیمانی، به دستور خامنه‌ای، مجلس ارتجاع با یک «طرح سه فوریتی» اختصاص ۲۰۰میلیون یورو بودجه اضافه به نیروی تروریستی قدس تا پایان سال ۹۸ را تصویب کرد.

 

اسدالله عباسی عضو هیاترئیسه مجلس ارتجاع درباره این طرح گفت: مقرر شده که این طرح ۳فوریتی با هماهنگی تمامی فراکسیون‌ها و در لبیک به خامنه‌ای تصویب شود.

به‌علت سه فوریتی بودن این طرح، اعضای شورای نگهبان ارتجاع نیز همزمان با تصویب این طرح در مجلس رژیم حاضر شده و طرح مزبور را بلافاصله تأیید کردند.

در واکنشی احمقانه نسبت به لیستگذاری تروریستی سپاه جهل و جنایت توسط حکومت آخوندی،  پاسدار علی لاریجانی در جلسه روز صبح سهشنبه  مجلس ارتجاع گفت که وزارت دفاع آمریکا و پرسنل آن را لیست گذاری کرده است.

علی لاریجانی گفت: «امروز مجلس در اقدامی منحصر به فرد طرحی سه فوریتی را به تصویب رساند. من به یاد ندارم پس از انقلاب طرح سه فوریتی به تصویب رسانده باشیم.

... تمام اعضای پنتاگون و نیروهای نظامی آنها، جزو تروریست‌ها محسوب می‌شوند. هدف آنها ضربه به مقاومت بود و فکر می‌کردند ترور شهید بزرگوار آقای قاسم سلیمانی که ستون بزرگی در مقاومت بود، می‌تواند به مقاومت لطمه بزند.

نمایندگان مجلس فقط برای امسال مبلغ ۲۰۰میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تخصیص دادند و در سال ۹۹ نیز بودجه کافی برای سپاه پاسداران در نظر خواهیم گرفت تا جریان مقاومت در منطقه با جدیت دنبال شود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cb378f4a-115c-4246-86b5-6a1a438c21b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات