728 x 90

تصویب طرح سرکوبگرانه صیانت و تشدید دعواهای باندی

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

به‌دنبال تصویب طرح سرکوبگرانه صیانت در کمیسیون مجلس ارتجاع که فیلترینگ اینترنت و حضور هر چه بیشتر نهادهای سرکوبگر در فضای مجازی را به‌دنبال دارد افشین کلاهی؛ رئیس کمیسیون کسب‌وکارهای نوین و دانش‌بنیان اتاق بازرگانی رژیم اعتراف کرد که در آینده قطعاً خواهیم دید که تصویب این یک طرح به تنهایی به چه میزان در رشد مهاجرت از کشور تأثیر خواهد داشت.


تصویب این طرح در حالی صورت گرفت که غلامرضا نوری قزلجه عضو مجلس ارتجاع از بستان‌آباد در خصوص اظهارات رئیس کمیسیون مشترک... گفت: شما روش دیکتاتوری را دنبال می‌کنید که برای طرح به این مهمی موسوم به صیانت در یک جلسه ۱۰دقیقه تصمیم می‌گیرید و آنرا به تصویب رساندید. و روزنامه حکومتی اعتماد در شماره روز سه‌شنبه سوم اسفند خود به‌نقل از ربیعی، سخنگوی دولت آخوند روحانی، با ابراز وحشت از پیآمد طرح مسدودسازی اینترنت هشدار داد: یک چنین سیاست‌های ناپایداری، محکوم به شکست خواهد بود، سرعت تحولات به‌نحوی است که در کوتاه‌مدت به هر گونه محدودسازی پیشی خواهد گرفت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fc2fd47d-cf1f-4ed6-a443-d850d62c4113"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات