728 x 90

تشنج و کشمکش در مجلس ارتجاع پس از سخنرانی روحانی با آمارهای پوشالی

آخوند روحانی در مجلس ارتجاع
آخوند روحانی در مجلس ارتجاع

مجلس ارتجاع پس از سخنرانی آخوند روحانی شاهد تشنج و کشمکش مهره‌های حکومتی در وحشت از پیامدهای قیام و حمله به روحانی به‌خاطر دادن آمار پوشالی و مسخره بود.

آخوند روحانی روز یکشنبه لایحهٔ بودجهٔ سال ۱۳۹۹ دولت خود را تحویل مجلس رژیم داد. این بودجه که توسط منابع حکومتی بودجه‌یی با منابع خیالی توصیف شده بحرانی تازه را در درون رژیم آغاز کرده است.

به گفتهٔ تلویزیون رژیم این بودجه بر اساس صادرات ۵۰۰هزار بشکه در روز تنظیم شده که کارشناسان خود رژیم آن را به‌کلی غیرواقعی می‌دانند.

روحانی از بیان رقم کسری بودجه خودداری کرد، اما سایت حکومتی مشرق (۱۷آذر) نوشت: کسری بودجه ۹۹با مالیات کشیدن از حقوق دستمزد بگیران تأمین می‌شود.

روحانی ضمن ارائه لایحه بودجه، به زمینه چینی برای قطع کامل اینترنت در داخل کشور پرداخت و گفت:

شبکه ملی اطلاعات را به گونه‌ای تقویت می‌کنیم که مردم برای رفع نیازهای خود احتیاجی به خارج نداشته باشند. اخیراً (خامنه‌ای) دستوری را در این زمینه دادند که شورای عالی فضای مجازی آن را دنبال می‌کند.

 

محمود صادقی گفت:

مطابق قانون کلیه مسئولانی که در این تصمیم‌گیری نابهنگام و اجرای غافلگیرانه و غیرمدبرانه آن نقش داشتند و نیز کلیه آمران و مباشران ریختن خون بیگناهان همه مسئولیت دارند و باید پاسخگوی خون ها و آسیب‌های جانی و مالی وارده به مردم باشند.

مطابق قانون باید قبل از به کارگیری سلاح از وسایل دیگری مطابق مقررات استفاده کرده باشند و مؤثر واقع نشده باشد و هم‌چنین باید با اخلالگران نسبت به بکارگیری سلاح اتمام‌حجت کرده باشند به وزیر کشور تذکر می‌دهم چرا به حافظان نظم و امنیت آموزش لازم و تجهیزات لازم برای کنترل مسالمت‌آمیز ناآرامی‌ها داده نشده است؟

چه کسی مسئول این خون‌ریزیها هست آیا جناب آقای رحمانی فضلی آیا مسئولیت اظهارات فرماندار شهر قدس را می‌پذیرید که دستور تیراندازی مستقیم به معترضان را داده است؟

 

فریدون حسنوند، مجلس ارتجاع ۱۷آذر ۹۸

آقایان مسئول مگر خطاب رهبری به شما نیست؟ چرا خود را به تجاهل و تغافل زده اید؟ روی سخن رهبری با شماست، بدانید کلید حل مشکلات در داخل است؛ برخی سیاسیون ناتوان و ناکارآمد در ایام نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی برای پوشش دادن به ضعفهای خود در راستای اهداف شوم دشمنان حاکمیت را تهدید به اردوکشی خیابانی و ایجاد آشوب و بلوا مانند حوادث آبان ماه سال جاری نموده، قصد گروکشی سیاسی و امنیتی و امتیازگیری از نظام و انقلاب را دارند.

 

عبدالحمید خدری، مجلس ارتجاع ۱۷آذر ۹۸

آقای روحانی امروز که ملت ایران اسلامی در وضعیت نامناسب معیشتی به‌سر می‌برند و درآمد آنها در برابر یک کیلو گوشت منجمد سر تعظیم فرود آورده و احساس شرم می‌کند. روا بود بدون اماده سازی اذهان قیمت بنزین را یک‌شبه سه برابر افزایش دهید و داد ملت را بلند کنید؟ اما بعد از افزایش قیمت بنزین برخی از افراد قیمت اجناس و کالاها ضروری مردم را بی‌رویه افزایش دادند

 

حاجی دلیگانی، مجلس ارتجاع ۱۷آذر ۹۸

آقای رئیس‌جمهور مردم عموماًً حرف‌های رئیس‌جمهور را دروغ می‌دانند [قطعی] مگر خلاف آن ثابت شود چرا در صحبت امروزتان هم در مجلس حرفهایی زدید که به آن عمل نمی‌شود

مطالبی را آقای رئیس‌جمهور یک طرفه بیان کردند و رفتند که بسیاری از اونها ما باورمان نمی‌شود که عملی بشود چون در گذشته هم همین نکات را دیدیم یعنی انسان مثل این‌که حرفهایی که از آقای رئیس‌جمهور می‌شنود همه را بایستی نپذیرد مگر این‌که خلافش ثابت بشود.

 

بهروز نعمتی، مجلس ارتجاع ۱۷آذر ۹۸

این‌که ۵۰هزار تومان بدهیم به درد جوان نمی‌خورد، نگاهی هم بیاندازیم و تحلیل کنیم از افرادی که در این موضوعات بازداشتند و افرادی که تعدادی کشته شدند ببینیم کیها هستند؟ اکثراًً آدمهای بیکار آدمهای دنبال اشتغال و شغل

 

جواد ساداتی‌نژاد، مجلس ارتجاع ۱۷آذر ۹۸

برخلاف آنچه که برای پرداخت یارانه معیشتی اعلام شده در استان اصفهان و شهرستانهای مثل کاشان و آران و بیدگل حدود ۳۷درصد مردم برخوردار شدند بسیاری از کشاورزان و اقشار ضعیف مراجعه می‌کنند معترض هستند این موضوع باید رسیدگی شود که دوباره مردم مثل کاری که در بنزین ۳هزار تومانی کردید مردم غافلگیر شدند اینجا اصل غافلگیری را استفاده نکنید این مسأله رسیدگی شود مردم از نحوه اداره کشور توسط جنابعالی آقای رئیس‌جمهور اعتراض دارند معترضند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a7bd1771-40d4-497a-8568-4cc4d05b9768"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات