728 x 90

تشنج در مجلس ارتجاع و تذکر ۸۰نماینده به آخوند روحانی / پژمانفر به آخوند روحانی: نه مجلس نه رهبری به شما اجازه نمی‌دهند تو این بازی جدید را شروع کنی

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع

پس از حرفهای آخوند روحانی که قبل از کنفرانس مشترک ترامپ و ماکرون، خودش را تلویحا به مذاکره با ترامپ دعوت کرد، بیش از ۸۰تن از اعضای مجلس رژیم طی نامه‌یی به وی تذکر دادند. این متن در روز دوشنبه توسط عضو هیأت‌رئیسه مجلس آخوندی مطرح شد:

«تذکر آقایان سید محمد جواد ابطحی، احد آزادیخواه، احمد امیرآبادی فراهانی، محمد مهدی زاهدی به همراه ۸۰نفر از همکاران... به رئیس‌جمهور محترم علت اتخاذ مواضع خلاف مواضع رهبری از سوی حضرتعالی چیست چرا درصدد ملاقات و مذاکره با فردی هستید که خودتان وی را دیوانه خواندید و مقام معظم رهبری هم فرمودند که با این دولت آمریکا به‌هیچ‌وجه مذاکره نمی‌کنیم و این سمّ مهلک است».

 

جلسه مجلس آخوندی در همین رابطه متشنج گردید و به صحنه حملات پیاپی به رئیس‌جمهور ورشکسته ولایت تبدیل شد.

مجلس ارتجاع، ۵شهریور ۹۸:

«تذکر آقای زاهدی به رئیس‌جمهور محترم و به همراه ۱۶نفر از نمایندگان دیگر: زمزمه‌هایی از درون دولت می‌رسد که امکان دارد جنابعالی با ترامپ بی‌خرد در سفر به نیویورک وجود دارد این صحبت‌ها علیه دست‌آوردهای ملت ایران و مقاومت آنها در منطقه هست می‌طلبد که سریعاً موضع‌گیری نمایید و این موضوع را تکذیب نمائید مگر با آدم دیوانه‌ای به تعبیر جنابعالی مذاکره معنا دارد؟»

 

آخوند پژمانفر، مجلس ارتجاع، ۵شهریور ۹۸:

«تذکری که بنده دارم ماده ۷۶ماده ۲۰۶، ۲۱۱و ۲۱۲هستش امروز یک بازی سیاسی بعد از مردن برجام توسط یک جریانی ایجاد شده که خسارات فراوانی را به کشور وارد بکند و آن هم مسأله مذاکره با آمریکا هست اونهم با یک دولت بدعهد و بی‌عقل و بی‌منطقی که رهبر بزرگوار انقلاب فرموده‌اند هیچ ایرانی غیرتمندی و باشعوری با دولت کنونی آمریکا مذاکره نمی‌کند، مذاکره با آنها یک سم مهلک است.

آقای روحانی نه ملت ما نه مجلس ما نه رهبری و بزرگان ما نه خانواده‌های شهدا به شما اجازه نمی‌دهند تو این بازی جدید را شروع کنی. خود شما در همین صحن علنی مجلس گفتید مذاکره با آمریکا دیوانگی هستش به چه دلیل می‌گویید ما می‌خواهیم دوباره بحث را صحبت بکنیم این حرفها چیه؟».

 

آخوند سلیمی، مجلس ارتجاع، ۵شهریور ۹۸:

«در مورد برجام بالاخره خروجی برجام مشخص است گرانی بیکاری تورم بتون ریختن در رأکتور اراک بحثهایی مطرح است نگرانی وجود دارد که باز دوباره برجام دوم تحمیل بشود..».

 

کواکبیان، مجلس ارتجاع، ۵شهریور ۹۸:

«برخی از همکاران طوری وانمود می‌کنند که گویا آقای روحانی رئیس‌جمهور محترم قرار است همین فردا با ترامپ ملاقات و مذاکره بکند در حالی که واقعیت این نیست.

اولاً باید تحریم را بردارند، امکان انتقال پول فراهم بشود و به شرط‌های ما توجه کنند. و حتماً اگر از موضع اقتدار، مصلحت، حکمت و تدبیر باشد مذاکره اشکالی ندارد، ضمن این‌که آقای روحانی کاملاً در جهت اطاعت از فرامین رهبری حرکت می‌کند و اگر قرار است یک مذاکره‌ای صورت بگیرد، حتماً قبل از آن در سطوح عالی در شورای عالی امنیت ملی با هماهنگی رهبری این موضوع انجام می‌شود».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0b26fe5-0a75-4b7c-99a9-1f65ee6dd08a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات