728 x 90

تشدید بحران درون رژیم به‌دنبال افشای نوار صوتی فساد در سپاه خامنه‌ای

افشای نوار صوتی فساد سپاه پاسداران خامنه‌ای
افشای نوار صوتی فساد سپاه پاسداران خامنه‌ای

به‌دنبال انتشار فایل صوتی سرکرده سابق سپاه پاسداران خامنه‌ای و اعتراف او به دزدی و فساد کلان، خبرگزاری سپاه پاسداران به‌نقل از منابع مطلع اعلام کرد: فایل صوتی دو تن از فرماندهان سابق سپاه پاسداران حاکی از صحت این فایل صوتی است.

خبرگزای سپاه پاسداران افزود: آن‌طور که از محتوای فایل پخش شده مشخص است، صادق ذوالقدرنیا معاون پیشین اقتصادی سپاه در حال ارائه گزارشی از تخلف صورت گرفته در مجموعه‌ای به نام یاس به فرمانده سابق سپاه است. در بخشی از این فایل صوتی معاون اقتصادی وقت سپاه تخلف یکی از مدیران اقتصادی را گزارش می‌دهد.

خبرگزاری پاسداران (فارس) روز ۲۴بهمن بخش اندکی از این فایل صوتی را انتشار داده که در آن پاسدار محمد جعفری گفته است:

«این حرف‌ها نیست، بله آقای بهدادی، ما کاری نداریم ممکنه هیچی اصلاً به نفع شخصی‌اش نبرده ولی این همه پول بیت‌المال با دستور دیگران حیف و میل کردند، این کنترل نکرده نظارت نکرده با دستور الکی، این‌ها نباید جوابگو باشه؟ اینارو باید جواب بده خب نمیشه».

 

خبرگزاری سپاه پاسداران: اصالت صوت منتشر شده از جلسه فرمانده سابق سپاه تأیید شد

به‌دنبال بالا‌گرفتن بحران درون رژیم بعد از انتشار فایل صوتی سرکرده قبلی سپاه محمدعلی جعفری، پاسدار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران خامنه‌ای ضمن تلاش برای رفع و رجوع نقش دژخیم قاسم سلیمانی، ادعا کرد که برای پرونده یکی از دزدیهای مورد اشاره در فایل صوتی، افرادی دستگیر و محاکمه شدند و قاسم سلیمانی نقشی در این دزدی‌ها نداشت.

وی گفت: از ۵سال گذشته دستگاههای نظارتی سپاه برابر روش‌های جاری و مراقبت‌های مستمر خود به پدیده‌یی از سوء‌مدیریت و تخلف در یکی از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون سپاه مظنون شده و پرونده پس از بررسی دقیق و حرفه‌یی به محاکم قضایی ارجاع و قوه قضاییه با همکاری سپاه، احکام متخلفان که هم‌اکنون در حال سپری کردن دوران محکومیت خود می‌باشند را صادر کرد. (خبرگزاری حکومتی فارس ۲۵بهمن)

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، دست‌کم تاکنون دو فساد عظیم ۸هزار میلیاردی و ۱۳هزار میلیارد دلاری در بنیاد تعاون سپاه پاسداران که هولدینگ یاس و شرکت رساتجارت را نیز دربر می‌گیرد، فاش شده است. هولدینگ یاس در زمان دژخیم قاسم سلیمانی نقش خزانه نیروی تروریستی قدس را ایفا می‌کرد.

 

پاسدار حسین شریعتمداری نماینده خامنه‌ای در کیهان: قاسم سلیمانی سهمی برای سپاه قدس دریافت می‌کرد. مدعیان اصلاحات بالاترین رکورد فسادهای کلان اقتصادی را دارند

پاسدار حسین شریعتمداری، در واکنش انتشار فایل صوتی سرکرده پیشین سپاه و افشای نقش دژخیم قاسم سلیمانی، در سرمقاله‌ای در کیهان خامنه‌ای اعتراف کرد که پولهای دزدیده شده خرج جنگ‌افروزیهای رژیم در منطقه شده است.

روزنامه کیهان نوشت: در بخشی از مکالمه یاد شده سخن از قاسم سلیمانی نیز به میان آمده و به این مسأله اشاره شده که قرار بوده سپاه قدس هم از سود شرکت یاد شده سهمی داشته باشد. کجای این ماجرا ناپسند و پلشت است؟! قاسم سلیمانی سهمی برای سپاه قدس دریافت می‌کرد، آن را در چه راهی هزینه می‌کرد؟

پاسدار شریعتمداری در ادامه به فساد در باند رقیب اشاره کرده و نوشته است: این‌که ادعای مقابله با فساد برخی از مدعیان اصلاحات قبل از آن‌که تعجب‌آور باشد، خنده‌دار است... ظاهراً خودشان را به فراموشی زده‌اند، دوستان و هم‌حزبی‌های آنها بالاترین رکورد فسادهای کلان اقتصادی را دارند. (روزنامه کیهان خامنه‌ای ۲۵بهمن)

 

توانگر عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ارتجاع گفت: این‌که عده‌یی در داخل با هدف حمله به رئیس مجلس از این فایل صوتی استفاده می‌کنند، خواسته یا ناخواسته در حال تبلیغ علیه نظام بوده و پازل دشمنان علیه سپاه را تکمیل می‌کنند (خبرگزاری مجلس رژیم ۲۴بهمن).

محمودوند عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع نیز گفت: استفاده از این فایل برای تسویه‌حساب‌های سیاسی، بازی در زمین دشمن است (خبرگزاری مجلس رژیم ۲۴بهمن).

حقیقت‌پور از مهره‌های باند غالب نیز گفت: با انتشار فایل صوتی، برای زدن قالیباف دورخیز کرده‌اند تا قالیباف را بیندازند و سه قوه را بیشتر با هم هماهنگ کنند. این فایل صوتی مربوط سال۹۷ بود چرا پس از چهار سال منتشر کرده‌اند. (سایت حکومتی نامه‌نیوز ۲۴بهمن)

 

آخوند ابطحی: انتشار فایل صوتی، باقیمانده رشته‌های اعتماد ضعیف مردم به حکومت را پاره می‌کند. آیا با این همه هک و لو رفتن ابهت دستگاههای امنیتی آسیب نمی‌بیند؟

آخوند ابطحی، مشاور و رئیس دفتر رؤسای جمهور سابق رژیم هشدار داد: این ارقامی که در فایل صوتی اخیر بر زبان مسئولان عالیرتبه راحت می‌چرخد، برای مردم یادآور همه آن کسر بودجه‌هایی است که در پاسخ به مطالباتشان می‌شنوند. هر یک از این فایل‌ها اگر با پاسخ منطقی روبه‌رو نشود، شوک دردآوری خواهد بود که می‌تواند باقیمانده رشته‌های اعتماد ضعیف مردم به حکومت را پاره کند. بی‌اعتنایی به افکار عمومی آرام آرام اثر می‌کند اما اثرات بدی دارد. نکته مهمتر این‌که ابهت دستگاههای امنیتی آسیب نمی‌بیند با این همه هک و لو رفتن؟(تلگرام آخوند محمدعلی ابطحی ۲۴بهمن)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b59ff50-a02f-4f24-a8d2-ac97b5444da9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات