728 x 90

تسخیر سامانه‌های شهرداری و زوزه‌های ولایت‌معاشان

تسخیر سامانه‌های شهرداری تهران
تسخیر سامانه‌های شهرداری تهران

روز ۱۲خرداد ماه کانون‌های شورشی سامانه‌های شهرداری تهران را همراه با مراکز جاسوسی و کنترل را تسخیر کردند. این سامانه‌ها تا نگارش این خبر هم‌چنان از دسترس خارج است.

در این میان مهره‌ها و رسانه‌های رژیم یک روز در میان به میدان آمده و با طرح اباطیلی بیهوده، لاف می‌زنند. خبرگزاری حکومتی فارس طی مطلبی در این زمینه می‌نویسد: «از محدود اظهارنظرهای مقامات مسئول این‌گونه بر می‌آید که کارشناسان فناوری شهرداری تهران توانسته‌اند، موفقیت‌های خوبی را کسب کنند. جدی‌ترین دلیل برای این موفقیتها این است که این حملات سایبری قرار بود به نوعی مراسم محوری و ملی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تحت تأثیر قرار داده و علاوه بر آن اخلال‌های بسیار بزرگ و فلج کننده‌ای در سیستم‌های خدماتی شهر ایجاد کند که مطابق شواهد ظاهری به نتیجه دلخواه نرسیده است».

این خبرگزاری سپاه پاسداران با تمجید مهوع از پاسدار زاکانی ادامه می‌دهد: «یک نکته مهم که نباید از آن غافل شد، برنامه‌ریزی دوره جدید مدیریت شهری تهران برای ارتقا کم‌سابقه و بزرگ فناوری در پایتخت است که بارها از طرف دکتر زاکانی، شهردار تهران، به‌صورت علنی مورد تأکید قرار گرفته بود. این برنامه راهبردی که گفته می‌شود انجام آن سبب شناخته شدن تهران به یک شهر با هویت فناوری در منطقه و حتی فرامنطقه‌ای خواهد شد، از اهمیت بالایی برخوردار هست. به‌نظر می‌رسد که صهیونیست‌ها با علم به این برنامه، زمان برای ایجاد اخلال سایبری در خدمات شهری تهران را برای خود رو به پایان دیده و به این منظور در اجرای عملیات اخیر شتاب ویژه‌یی به خود داده‌اند. البته برای مدیریت انقلابی شهرداری تهران، این حمله اخیر حجت و انگیزه مضاعفی خواهد بود که سریع‌تر از قبل، جبران عقب‌ماندگی گذشته و جهش در حوزه فناوری و سایبری پایتخت را عملیاتی کرده و حتی زودتر از زمان‌بندی مقرر شده، ارتقا فناوری پایتخت ایران را رقم بزند».

 

همه این لاف و گزاف‌ها در شرایطی است که ۶روز پس از حمله و تسخیر سامانه‌های شهرداری همچنان این سامانه‌ها مسدود هستند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5687d5d-e966-4f28-9ab8-99e356548bdb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات