728 x 90

«ترفیع و ارتقای مقام» به عاملان کشتار کرونا

قربانیان کرونا در ایران
قربانیان کرونا در ایران

به‌دنبال شیوع انواع سویه‌های کرونا که تبدیل به سونامی در ایران آخوند زده شده است و همه جا به فروپاشی بهداشت و درمان نظام اذعان و اعتراف می‌کنند، سران در نعل وارونه به عاملان کشتار کرونایی «ترفیع و ارتقای مقام» می‌دهند.

روزنامه همدلی یکشنبه ۲۴مرداد نوشت: خبر تقدیر و تشکر از مسئولان وزارت بهداشت برخلاف انتظار اجتماعی، رسانه‌یی شد. وزارتخانه‌یی که حداقل بنا بر اظهار رئیس اتاق بازرگانی تهران، عاملیت داشته است تا واردات واکسن خارجی را ممنوع کند. به‌رغم نرخ رو به تزاید مرگ‌ومیر و به‌رغم این‌که رابطه علیت مستقیم بین ممنوعیت واردات واکسن خارجی و مرگ شهروندان وجود دارد، تحسین و تشویق مقامات ذی‌دخل، از نظر افکار عمومی که اقدامات و نتایج را می‌بیند، چه معنایی دارد؟
همدلی در ادامه مطلب خود افزود: آنچه مشخص است، این است که مقام مسئول در نهادی که عهده‌دار تهیه واکسن داخلی بوده است، به‌رغم ناکامی کامل در عمل به وعده‌ها، ترفیع گرفته و به معاونت اولی ریاست‌جمهور جدید ارتقا یافته است... .

همدلی در ادامه می‌افزاید: آنچه در سطح عمومی و در فضای رسانه‌یی گمانه زده می‌شود، این است که در غیاب شفافیت و با فقدان حاکمیت قانون، منع ورود واکسن خارجی با ادعای رونق و حمایت از تولید داخلی، منابع مالی سرشاری را نصیب افراد، نهادها و سازمانهای خاص کرده است که جملگی متصل به محافلی بوده‌اند و نه لزوماً بخش خصوصی. اگر این گمانه صحیح باشد، می‌توان حدس زد که از معامله با جان مردم چه میزان سود، نصیب ویژه‌خواران شده و چه اندازه سماجت در ممنوعیت واردات ملازمه با منفعت این محافل داشته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/72cbd633-a40d-4e53-b60e-7a7c826777cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات