728 x 90

ترس و وحشت نمایندگان مجلس آخوندی از پیآمد حذف ارز ۴۲۰۰تومانی

حذف ارز ۴۲۰۰تومانی
حذف ارز ۴۲۰۰تومانی

به‌گفتهٔ سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه مجلس که درباره بحران معیشتی و حذف ارز ۴۲۰۰تومانی با حضور آخوند طائب مسؤل اطلاعات سپاه پاسداران برگزار شد، نماینده دولت آخوند رئیسی بار دیگر اعلام کرد که حذف ارز ۴۲۰۰تومانی ضروریست، اما اعضای مجلس دغدغه‌های خود را از پیامدهای این اقدام اعلام کردند.

موسوی سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت: طبق مباحث مطرح شده در جلسه غیرعلنی، دولت روی حذف ارز ترجیحی اصرار دارد... امسال وضعیت ارز ترجیحی در لایحه بودجه از اهمیت به‌سزایی برخوردار بوده، و این‌که آیا در بودجه لحاظ یا حذف شود، مسأله‌ای محوری است، و ممکن است تبعاتی در رابطه با آن وجود داشته باشد. بنابراین ما باید از آمادگی لازم در این زمینه برخوردار باشیم.

در همین حال، بیگی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس رژیم گفت: دولت برای حذف ارز ترجیحی در سال آینده برنامه داشت اما مجلس نگران بود که در مرحله اجرا با مشکل روبه‌رو شود. ما دست دولت را نیز باز گذاشتیم و برای ارز ترجیحی نرخ تعیین نکردیم (خبرگزاری مهر و انتخاب رژیم اول اسفند).

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3207959f-7f57-4286-a48b-2b4aaae17043"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات