728 x 90

ترس و وحشت از بی‌اعتنایی و بی‌اعتمادی مردم نسبت به نمایش انتخابات

علیرضا بهشتی
علیرضا بهشتی

علیرضا بهشتی، فرزند محمد بهشتی معدوم از باند مغلوب نظام در گفت گو با روزنامه حکومتی شرق ۲۹فروردین به بی‌اعتنایی مردم نسبت به نمایش انتخابات پیش رو اعتراف کرد و گفت: در یک دهه اخیر رئیس‌جمهور، مجلس، شوراهای شهر و روستا با گذشت هر دوره انتخاباتی بی‌تحرک‌تر و بی‌اثرتر می‌شوند. نتیجه این‌که تغییر و رفت و آمد کارگزاران تغییر چندانی در وضعیت ایجاد نمی‌کند.... حاصل آن، بی‌اعتنایی عملی به آرای مردم و بی‌اثرکردن آن بوده است. اگر مردم و رأی آنها صرفاً به منزله زینت‌المجالس تلقی شود، چیزی از جمهوریت نظام باقی نخواهد ماند.

وی افزود: امروزه اثرات ناشی از این وضعیت، دامن همه مردم کوچه و بازار را گرفته و منجر به این شده که شهروند ما احساس کند راه حل مشکلات روزمره‌ای که کمرش زیر آنها خم شده است، از صندوق رأی نمی‌گذرد.

این مهره رژیم سپس وحشت خود را نسبت به شرایط انفجاری جامعه نشان داد و گفت: این وضعیت خطرناکی است و باید بدون مجامله برای آن چاره‌ای اندیشید، وگرنه ممکن است راه‌حل در جاهایی دیگر جست‌وجو شود، جاهایی که ممکن است از ناکجاآباد سر در بیاورد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9f2d5afc-eccb-401e-a300-8ea041832392"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات